Anders de verveling wel.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 00:33 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Misschien kan God je helpen. Met zijn kracht kom je er zeker vanaf!
Spreekt hier een bekeerde turbo-rukker die het Licht heeft gezien?quote:Op vrijdag 29 juli 2005 00:33 schreef Slarioux het volgende:
If you say so.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 00:37 schreef Silencio het volgende:
[..]
Spreekt hier een bekeerde turbo-rukker die het Licht heeft gezien?
Ja avatarquote:Op vrijdag 29 juli 2005 00:38 schreef -pinguin- het volgende:
turbo rukker zeker
maar nadat ik weer die reclame zag van 101x klaarkomen per dag op yorin dacht ik toch maar is stoppen
En wodka?quote:Op vrijdag 29 juli 2005 01:14 schreef Xennia het volgende:
[..]
Hetzelfde als met mannen die wijn prefereren boven bier
Mannen die teenslippers dragen en bovendien meer schoeisel bezitten dan ik vallen af jaquote:Op vrijdag 29 juli 2005 01:15 schreef SwOoSh het volgende:
ik heb 7 paar teenslippers, dat word geen sex meer met xennia
jij heb zeker twee paar schoenen ofzo ....quote:Op vrijdag 29 juli 2005 01:16 schreef Xennia het volgende:
[..]
Mannen die teenslippers dragen en bovendien meer schoeisel bezitten dan ik vallen af ja![]()
5,5 paarquote:Op vrijdag 29 juli 2005 01:17 schreef SwOoSh het volgende:
[..]
jij heb zeker twee paar schoenen ofzo ....
hmm was je vroeger man?
IJs is voor wijven en mannen die hun wenkbrauwen epileren.quote:
Een vrouw met minder dan 7 paar schoenen..?quote:Op vrijdag 29 juli 2005 01:16 schreef Xennia het volgende:
[..]
Mannen die teenslippers dragen en bovendien meer schoeisel bezitten dan ik vallen af ja![]()
nemen we 2 spiegels, duhquote:Op vrijdag 29 juli 2005 01:23 schreef Xennia het volgende:
[..]
Maar ik ga niet vechten om een plekje bij de spiegel![]()
Ook niet om een plekje voor de camera?quote:Op vrijdag 29 juli 2005 01:23 schreef Xennia het volgende:
[..]
Maar ik ga niet vechten om een plekje bij de spiegel![]()
NOU! hier tegenover (jaarbeurs utrecht ) is NU het jehova congres aan de gang! SUCCES!quote:Op vrijdag 29 juli 2005 00:33 schreef Slarioux het volgende:
[..]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |