Kroonquote:Op vrijdag 22 juli 2005 14:24 schreef Robar het volgende:
[..]
Jawel, maar er zijn al een aantal pogingen gedaan en geen Raob renner te verkennen.
En ook de andere teams hebben er 18 etappes opzitten.......
Boogerd, Dekker, Weening, Posthuma, Menchov, Wauters en ....... wie mis ik nou?
Zouden allen in staat moeten zijn om mee te demarreren!
keelonsteking, dat zit niet in je benen hoor.quote:Op vrijdag 22 juli 2005 14:24 schreef Achterhoekers_eerst het volgende:
[..]
yeah right, is de beste man ziek en gelijk spreken we over een miskoop?? Volgend jaar gaat ie echt meedoen om een top vijf positie..
Heb je wel eens keelonsteking gehad?quote:Op vrijdag 22 juli 2005 14:26 schreef RiddlerMark het volgende:
[..]
keelonsteking, dat zit niet in je benen hoor.
tuurlijk rij je dan minder, maar Menchov heeft de hele tour zijn gezicht niet laten zien, beetje jammer.
Das wel waar ja.quote:Op vrijdag 22 juli 2005 14:27 schreef Ericr het volgende:
Wel eens gefietst Riddlermark? Een normale fietser stapt niet eens op als hij keelonsteking heeft, je weerstand is een stuk lager en iedere inspanning is gewoon een extra aanslag op die weerstand.
Als je 2% van je vorm verliest ben je al gelijk materiaal voor de bus.
nee ik ben nooit ziek, hoogstens een keer verkoudenquote:Op vrijdag 22 juli 2005 14:28 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Heb je wel eens keelonsteking gehad?
Dan ben je echt ziek hoor, hoge koorts erbij. Ik vind het knap dat ie de Tour uitrijdt...
En toch hoop ik wel dat we vandaag nog wat van Rabo gaan zien.quote:Maar goed Menchov heeft nog tijd zat om zich te bewijzen en Rabo doet het verder gewoon goed in deze Tour.
lekker "spannende" etappequote:Op vrijdag 22 juli 2005 14:48 schreef Zwansen het volgende:
En dit was het weer...
Deze groep blijft vooraan...
Ik mis toch wel een beetje die tussensprints die door groene trui drager en directe concurrenten worden beslecht, die hebben weinig tot geen gezien deze tour....quote:Op vrijdag 22 juli 2005 14:48 schreef Zwansen het volgende:
En dit was het weer...
Deze groep blijft vooraan...
misschien leipiequote:Op vrijdag 22 juli 2005 14:40 schreef JohnDDD het volgende:
Rabo moet eigenlijk nog eens een échte klassementsrenner halen, dan zouden ze met die klassementsrenner, Rasmussen, Menchov, Boogerd, Fleche, Freire en nog wat mannen toch een goed compleet team hebben om met twee mannen binnen de top 10 te eindigen, mee te doen met ontsnappingen én massasprints.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |