Hij heeft het op de een of andere manier wel afgedwongen, maar inderdaad lijkt het net alsof het bij hem altijd net niet is. Daarom is het zo vreemd dat hij zoals het er nu naar uitziet die groene trui gaat pakken.quote:Op vrijdag 22 juli 2005 18:01 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Vooral omdat Hushovd eigenlijk overal lijkt te falen. Bij een massasprint schiet hij tekort, bij tussenspurtjes wordt hij ook vaak geklopt en zelfs z'n aanvallen eindigen altijd nogal teleurstellend. Meer groen als troostprijs omdat hij toch veel inzet toont.
Tsja bij O'Grady is het ook altijd net niet. De enigste die er recht op heeft is McEwen. Maar die is weer gedeklasseerd. Hij rijdt niet voor een franse ploegquote:Op vrijdag 22 juli 2005 18:03 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Hij heeft het op de een of andere manier wel afgedwongen, maar inderdaad lijkt het net alsof het bij hem altijd net niet is. Daarom is het zo vreemd dat hij zoals het er nu naar uitziet die groene trui gaat pakken.
Het heeft wel iets sneus dat McEwen dan laatste wordt in de etappe en dus geen punten krijgt. Dat is ook weer niet eerlijk. Dat ze O'Grady en hem nou omwisselen in de stand...dat is beter.quote:Op vrijdag 22 juli 2005 18:09 schreef Bartoli het volgende:
[..]
Tsja bij O'Grady is het ook altijd net niet. De enigste die er recht op heeft is McEwen. Maar die is weer gedeklasseerd. Hij rijdt niet voor een franse ploeg![]()
![]()
Waar ze McEwen gedeklasseerd hebben daar in Tours hadden ze dat ook bij O'Grady moeten doen.
Ik ookquote:Op vrijdag 22 juli 2005 18:27 schreef mitt het volgende:
weer een mooie naam die de etappe won.
Helaas heb ik het eind gemist omdat ik slaap was gevallen![]()
Bernucci is ook geen onbekendequote:Op vrijdag 22 juli 2005 18:27 schreef mitt het volgende:
weer een mooie naam die de etappe won.
Helaas heb ik het eind gemist omdat ik slaap was gevallen![]()
behalve Bernucci hebben er toch behoorlijke namen gewonnen.
yeah rightquote:Op vrijdag 22 juli 2005 18:45 schreef JohnDDD het volgende:
SAINT-ETIENNE - NOS-verslaggever Herbert Dijkstra, die in Frankrijk is om verslag te doen van de Ronde van Frankrijk, is rond 6 uur vanavond overgebracht naar een ziekenhuis. Dijkstra liep op zijn hotelkamer een verwonding op aan het onderlichaam en verloor daarna het bewustzijn. Oud-wielrenner Maarten Ducrot, die samen met Dijkstra verslag doet van de ronde, was bij het voorval aanwezig en belde een ambulance. Dijkstra maakt het goed en mocht na een korte behandeling weer naar zijn hotel terug. In 2000 liep Dijkstra in de Ronde van Frankrijk al een hersenschudding op bij een auto-ongeluk en moest hij zijn werkzaamheden staken. Het is nog onzeker of hij morgen verslag zal doen van de 20e etappe.
Nee, hij probeerde te roeien in het bad.quote:Op vrijdag 22 juli 2005 18:49 schreef snellejelle het volgende:
[..]
yeah righthij deed zeker na hoe een mountainbiker daalt
Normaal niet echt.quote:Op vrijdag 22 juli 2005 18:57 schreef GotenSSJ het volgende:
Wat kan Bodrogi morgen ?
Is die een beetje goed op een heuvelachtig parcours ?
Hm ok.quote:Op vrijdag 22 juli 2005 19:05 schreef methodmich het volgende:
Bodrogi is meer voor de vlakke tijdritten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |