krukas pk's heb ik het idd over....quote:Op maandag 28 november 2005 23:02 schreef johnwoo het volgende:
[..]
Als je hier 300 krukas-PK's bedoelt, dan is dat "ongeveer" evenveel als de MR2 turbo haalt op de stock 440cc injectors. Omdat je 200cc minder te voeden hebt kan je misschien met _iets_ minder toe (maar niet veel, want het vermogen hangt er uiteindelijk vanaf hoeveel brandstof (mengsel) er door je motor gaat; cilinderinhoud maakt daarbij niet uit), maar met minder dan 400cc injectors hoef je echt niet aan te komen voor een veilige 300 krukas-PK's. Weet je toevallig wat de stock injectorcapaciteit is van de 20vt?
DDX heeft ook met de autofans-dynodag meegedaan, bij speedcentre geldermalsen. Maar de waardes zijn krukas-waardes, en de dude achter de knoppen speelde nogal laconiek met de instellingen.quote:Op maandag 28 november 2005 23:05 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
mickey mouse pk's zijn ongemeten pk's.
dus de schatting uit de grote duim van veel dhz thuistunârz.
261pk gemeten is best cool!
Heb je een dyno uitdraai toevallig?
Omrekenen is toch eigenlijk vooral voor de sjonnies die liever een hoger getal zien dan de realteit imhoquote:Op maandag 28 november 2005 23:16 schreef johnwoo het volgende:
[..]
Ik hecht meer waarde aan die 205 gemeten RWHP
Niemand hier ervaring oid mee?quote:Op maandag 28 november 2005 16:25 schreef Tommeh het volgende:
Ooit iemand wel eens aan een mega squirt gedacht? Is hierbij toch wel relatief goedkoop winnen.
sjonies meten toch niet ?quote:Op maandag 28 november 2005 23:48 schreef Tjabbo het volgende:
Omrekenen is toch eigenlijk vooral voor de sjonnies die liever een hoger getal zien dan de realteit imho
Hier niet. Bij supras.nl hebbben ze wel methanol injectie ingebouwd in de rode supra van 'Flavio'.quote:
Stickers erop + 20pk!quote:Op dinsdag 29 november 2005 00:07 schreef ddx het volgende:
[..]
sjonies meten toch niet ?
die tellen gewoon alle verbeteringen bij elkaar op
dempers eraf +20pk
luchtfilter erop +20pk
mistlampen aan +10pk
etc
Is mooi spul. We zijn op dit moment de complete stand alone aan het bouwen (v3). Misschien is zoiets wel leuk voor TS ook.quote:Op dinsdag 29 november 2005 08:57 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Hier niet. Bij supras.nl hebbben ze wel methanol injectie ingebouwd in de rode supra van 'Flavio'.
Ziet er goed uit, en geeft een echte grote 'squirt', maar of het van megasquirt is weet ik niet.
deze erop:quote:Op dinsdag 29 november 2005 09:26 schreef daNpy het volgende:
[..]
Sb er nu weer te grote benzine sproeiers inzitten
En dan met TS bediscussiëren of zijn internals wel sterk genoeg zijnquote:
megasquirt is een aftermarket ecu........heeft verder niets met meth injectie te maken!quote:Op dinsdag 29 november 2005 08:57 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Hier niet. Bij supras.nl hebbben ze wel methanol injectie ingebouwd in de rode supra van 'Flavio'.
Ziet er goed uit, en geeft een echte grote 'squirt', maar of het van megasquirt is weet ik niet.
stimmt...........quote:Op dinsdag 29 november 2005 19:23 schreef Tommeh het volgende:
Ja en dan i.c.m. de goede gegevens en sensoren kun je er zowat alles mee regelen.
Waarom?quote:Op dinsdag 29 november 2005 19:30 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
stimmt...........
zoals ieder andere goede aftermarket ecu (standalone dan), piggyback systemen kun je beter direct links laten liggen!
^^ eensquote:Op woensdag 30 november 2005 01:13 schreef StefanP het volgende:
^^^ ben ik het mee eens. Piggybacks werken perfect, op een supra dan. Maar je betaalt er wel voor, je koopt dus niet voor 100 euro zo'n dingetje. VPC, S-AFC, e-manage, MAP ECU (piggyback dus), BCC, F-CON enz. [...]
Dat valt ook tegen dan, 6 seconden voor zoveel duizenden euro'squote:Op zondag 27 november 2005 19:38 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Wegligging is véél belangrijker als PK's voor je auto, ik weet zeker dat je er 5.8-6.3 van kunt maken als je de wegligging optimaal maakt, en dan niet alleen verlagen ed, maar oa ook stabilisator (liefst verstelbare), verstelbare vering + dempers, veerpootbruggen (voor + achter, boven + onder) enz. DAN is je auto pas echt snel. Ohja, een auto is zo snel als zijn remmen![]()
brommerpraatquote:Op woensdag 30 november 2005 11:06 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Dat valt ook tegen dan, 6 seconden voor zoveel duizenden euro's![]()
Daar heb ik het toch niet over? Ik dacht dat je een auto nog wel iets sneller zou kunnen krijgen. Ikzelf zou geen duizenden euro's in een auto pompen. Mijn ex auto deed 0-100 in 10 seconden en daar liet je meeste verkeer al mee achter jequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |