quote:Op donderdag 21 juli 2005 23:08 schreef _GdR_ het volgende:
een willekeurig persoon bellen (zo laat mogelijk) en dan nemen ze de tel. op met een slaperige stem en dan:
"hallo, ik bel voor het beeldje van 50 cent"
En dan die reactie van kom je stampe ofzo het is goffer (zo laat mogelijk-tijdstip)![]()
![]()
![]()
nee absoluut niet, je kunt drumspullen ook gewoon altijd bijn je dragen zonder ooit op een trommel te slaanquote:Op donderdag 21 juli 2005 21:53 schreef Ingrate het volgende:
wil je hiermee zeggen dat je drummer bent ?
quote:Op donderdag 21 juli 2005 22:52 schreef Sorella het volgende:
Heel flauw maar wortel bellen en dan zeggen met aardappel zullen we samen hutspot maken.
Lagen we toen voor in een deuk maar achteraf mis je de ui dus was de gein eraf
En? Wat gebeurde er? Verhaal!quote:Op vrijdag 22 juli 2005 08:44 schreef Razor21 het volgende:
Razor21 gaat soms zometeen het geintje van meneer de Beer uithalen bij een collega.![]()
Whahaquote:Op vrijdag 22 juli 2005 11:58 schreef garnaalboot het volgende:
-Goedenavond sexshop Hans met Hans.
'Goedenavond met mevrouw jansen'
-Ik heb de bestelling voor meneer Jansen.
'Ehh bestelling?'
-Ja meneer Jansen, dorpstraat 22, fokdam,
2 Tarzan's, een zacht lerenzweep en de DVD I Love Gay-men.
Kunt u aan meneer Jansen doorgeven dat hij het kan komen ophalen, goedenavond.
*klik*![]()
Die gast reageert wel vreemd, hè.quote:Op vrijdag 22 juli 2005 13:20 schreef patty het volgende:
http://www.jensenindemidd(...)_telefoonterreur.mp3
Deze is goed
quote:Op vrijdag 22 juli 2005 13:20 schreef patty het volgende:
http://www.jensenindemidd(...)_telefoonterreur.mp3
Deze is goed
Das juist het leuke.quote:Op vrijdag 22 juli 2005 14:43 schreef Big_Boss_Man het volgende:
[..]
Die gast reageert wel vreemd, hè.
Die was laatst smorgens (twee weken terug ofzo) bij Giel Beelen op 3fm...quote:Op vrijdag 22 juli 2005 13:00 schreef ChrisJX het volgende:
Ik heb een Duits mp3'tje (weet niet of het echt is) en daar wordt een vrouw gebeld die drie jonge katjes in de aanbieding had.
Gozer "Ik wil die katjes wel."
Vrouw:
G: "Maar komt u ze dan wel voor vier uur brengen? We hebben vanavond gasten."
V:
G: "Ik ben van Chinees restaurant Foe Jong Hai en we hebben zes katjes nodig, maar we hebben er nog maar drie".
V: "Wat, gaat u ze koken???"
G: "Nee, stomen"
V: "Maar ik geef m'n katjes toch niet aan iemand mee die ze slecht behandelt?"
G: "Maar ze worden bij ons wel goed behandeld."
V: "Ja, tot ze gekookt worden!"
G: "Nee, gestoomd"
En dat gaat zo nog een tijdje door
ouwe grapquote:Op vrijdag 22 juli 2005 17:01 schreef Pieldeprutkarbonkel het volgende:
Wij gingen vroeger altijd met de afstandsbediening van de tv op stap om bij de buren door het raam de zender te veranderen.
![]()
topictitel: Telefoongeintje uithalen bij mensenquote:Op vrijdag 22 juli 2005 17:01 schreef Pieldeprutkarbonkel het volgende:
Wij gingen vroeger altijd met de afstandsbediening van de tv op stap om bij de buren door het raam de zender te veranderen.
![]()
Giel Beelen doet dat ook vaak 's ochtends vroeg.quote:Op donderdag 21 juli 2005 23:57 schreef M.e.g.a.t.r.o.n. het volgende:
mijn broer heeft een hele mooie op zijn tel staan, als hij vanavond nog thuis komt post ik het wel.
het komt er in ieder geval op neer dat hij meneer de haan belt, en boos is omdat hij de afspraak deze ochtend niet is nagekomen, en maakt dan een afspraak voor morgenochtend half 6.
ik reken erop u te horen meneer! zegt hij nog
erg grappig
quote:Op donderdag 21 juli 2005 21:59 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Nu je het zegt deze ken ik ben er zelf al eens ingestonken paar jaar geleden hij is meesterlijk![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |