Nee, dat telefoongrappen al eeuwen niet meer leuk zijn.quote:Op donderdag 21 juli 2005 21:53 schreef Ingrate het volgende:
wil je hiermee zeggen dat je drummer bent ?
mmm dat kan ik er niet uit opmakenquote:Op donderdag 21 juli 2005 21:53 schreef DaCybrSrfr het volgende:
[..]
Nee, dat telefoongrappen al eeuwen niet meer leuk zijn.
quote:Op donderdag 21 juli 2005 21:56 schreef Houniet het volgende:
naar je baas gaan en zeggen dat meneer de beer gebeld heeft, zeg dat je baas moet terug bellen naar het nummer van burgers zoo
Nu je het zegt deze ken ik ben er zelf al eens ingestonken paar jaar geleden hij is meesterlijkquote:Op donderdag 21 juli 2005 21:56 schreef Houniet het volgende:
naar je baas gaan en zeggen dat meneer de beer gebeld heeft, zeg dat je baas moet terug bellen naar het nummer van burgers zoo
hij is idd meesterlijkquote:Op donderdag 21 juli 2005 21:59 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Nu je het zegt deze ken ik ben er zelf al eens ingestonken paar jaar geleden hij is meesterlijk![]()
Of zeggen dat hij H.B. Gijs moet bellen met het nummer van de Efteling. Ken iemand waarbij ze dat op haar werkt geflikt hadden. Maar ze hadden eerst de Efteling gebeld om af te spreken dat die zouden antwoorden met "Die staat buiten papier te vreten".quote:Op donderdag 21 juli 2005 21:56 schreef Houniet het volgende:
Daar heeft hebben ze op mijn vader zijn werk een keer een grap mee uitgehaald. Dat is een installatiebedrijf, ketels plaatsen en zo.quote:Op donderdag 21 juli 2005 21:56 schreef Houniet het volgende:
quote:Op donderdag 21 juli 2005 21:56 schreef Lienekien het volgende:
Wij deden dat vroeger maar dan zeiden we dat we onderweg waren met een kuub zand en of ze alvast de oprit vrij konden maken.
quote:Op donderdag 21 juli 2005 21:42 schreef Razor21 het volgende:
Vismode :
Je belt meneer of mevrouw Vis op.
Goedenavond spreek ik met meneer Vis? Ja daar spreekt u mee.
Hallo met meneer Hengel spreekt u eindelijk heb ik beet.
- U heeft mij gebeld?quote:Op donderdag 21 juli 2005 22:30 schreef Razor21 het volgende:
Of briefje aan baas geven.
Of je Bart Smit even wilt terugbellen en vervolgens het telefoonummer van de Bart Smit erbij leggen![]()
Wie weet nog hoe of wie en hoe dat werkte.
Volgens mij was het vroeger altijd bij Ruud de Wild liet ie 3 dezelfde bedrijven naar elkaar opbellen.
Dan krijg je iets van dit :
Goedenmiddag met de KLM spreekt u
Goedenmiddag met Martinair spreek u
Goedenmiddag met Onur Air spreek u
Eerst werden de eerste 2 bedrijven met elkaar doorverbonden en dan kwam nummer 3 er ook nog is bij. Hilarisch was ditTotale verwarring
![]()
die is ook puikquote:Op donderdag 21 juli 2005 22:32 schreef PankPinther het volgende:
nummer uit het telefoonboek halen en paar keer per dag door vrienden laten bellen en dan vragen naar jou
als diegene het zat begint te worden bel je hem zelf op en vraag je of er nog voor je is gebeld![]()
die is ook goedquote:Op donderdag 21 juli 2005 22:34 schreef wonko het volgende:
Dat je mensen opbelt wegens een storing in de centrale en of ze even willen controleren of ze nog in het telefoonboek staan.
Maar dat was in mijn jeugd...heel lang geleden dus.
quote:Op donderdag 21 juli 2005 22:39 schreef Razor21 het volgende:
Of mensen bellen en zeggen dat je van het waterbedrijf Regio Gooi & Vechtstreek bent. En dat bij de mensen die je belt in hen straat in een storing is. En dat ze tot 5 uur geen water mogen gebruiken uit de kraan. Het mag wel maar dan moet u het wel eerst koken.![]()
hun?quote:Op donderdag 21 juli 2005 22:41 schreef Stienn het volgende:
[..]
Gewoon mensen bellen, zeggen dat je van de brandweer bent. Dat er volgens een meldig brand bij de mensen in de straat is. En dan vragen of ze even uit het raam willen kijken of hun rook kunnen zien.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |