allebei goedquote:Op vrijdag 22 juli 2005 14:45 schreef hicham het volgende:
Damn, dat is ook echt de enige reden dat je wilt meeten he, voor die CD![]()
Maar als we meeten moeten we ook maar een filmpje maken, kan je ook een filmje-icon nemen
Lelijk zou ik het normaal ook niet noemen, maar met die koffers erbij ...quote:Op vrijdag 22 juli 2005 15:16 schreef Patrick281 het volgende:
Hij's niet lelijken ws verkocht, zie hem niet meer op marktplaats staan. [afbeelding]
Ik zie een mooie motor + add on.quote:Op vrijdag 22 juli 2005 15:32 schreef hicham het volgende:
Lelijk zou ik het normaal ook niet noemen, maar met die koffers erbij ...
Ohh, ik dacht dat ie zo uit de fabriek kwamquote:Op vrijdag 22 juli 2005 15:34 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Ik zie een mooie motor + add on.
Dat zie ik los van elkaar.![]()
Lijkt me niksquote:Op vrijdag 22 juli 2005 15:35 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Gaan we nog hier langswippenlekker aan het trollen geweest daar, lars
Tssssss superbikeweekend.quote:Op vrijdag 22 juli 2005 15:35 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Opzouten dikzak, Suzuki ownzquote:Op vrijdag 22 juli 2005 14:38 schreef vetprob het volgende:
Sjah, Honda en Suzuki moeten het gewoon bij auto's houden![]()
Morgen vertrek richting Frankrijk toch![]()
Ikke niet.quote:Op vrijdag 22 juli 2005 15:35 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Ik zou het niet weten, veel te ver weg nogquote:Op vrijdag 22 juli 2005 15:35 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
quote:Op vrijdag 22 juli 2005 17:40 schreef hollander172 het volgende:
Blauwe rook is natuurlijk de olie, ben hem nog steeds aan het inrijden @ 1:25, als je op mijn haar let zie je dat het redelijk hard gaat, km'tje of 40 per uur reed ik daar.
quote:How many forum members does it takes to change a light bulb?
A:
* 1 to change the light bulb and to post that the light bulb has been changed
* 14 to share similar experiences of changing light bulbs and how the light bulb could have been changed differently
* 7 to caution about the dangers of changing light bulbs
* 1 to move it to the Lighting section
* 2 to argue then move it to the Electricals section
* 7 to point out spelling/grammar errors in posts about changing light bulbs
* 5 to flame the spell checkers
* 3 to correct spelling/grammar flames
* 6 to argue over whether it's "lightbulb" or "light bulb" ... another 6 to condemn those 6 as stupid
* 2 industry professionals to inform the group that the proper term is "lamp"
* 15 know-it-alls who claim they were in the industry, and that "light bulb" is perfectly correct
* 19 to post that this forum is not about light bulbs and to please take this discussion to a lightbulb forum
* 11 to defend the posting to this forum saying that we all use light bulbs and therefore the posts are relevant to this forum
* 36 to debate which method of changing light bulbs is superior, where to buy the best light bulbs, what brand of light bulbs work best for this technique and what brands are faulty
* 7 to post URL's where one can see examples of different light bulbs
* 4 to post that the URL's were posted incorrectly and then post the corrected URL's
* 3 to post about links they found from the URL's that are relevant to this group which makes light bulbs relevant to this group
* 13 to link all posts to date, quote them in their entirety including all headers and signatures, and add "Me too"
* 5 to post to the group that they will no longer post because they cannot handle the light bulb controversy
* 4 to say "didn't we go through this already a short time ago?"
* 13 to say "do a Google search on light bulbs before posting questions about light bulbs"
* 1 forum lurker to respond to the original post 6 months from now and start it all over again.
quote:Op vrijdag 22 juli 2005 17:31 schreef vetprob het volgende:
[..]
Tunap hebben ze er ook in gegooid, maar begijp niet hoe ze dat hebben gedaan met een volle tank. Ja, iets eruit pompen misschien... maar nogal slordig van ze. Ze mogen van geluk spreken dat ik ze nog een tweede kans geef.
Weet je zeker dat het niet je buurjongen van 14 was die toen op dat ding reed?quote:Op vrijdag 22 juli 2005 17:40 schreef hollander172 het volgende:
Nou fotootje gevonden van minibike.
Let niet op de kwaliteit want hij is gemaakt met een wegwerpcamera.(digicam vergeten en deze hadden we nog liggen)
[afbeelding]
Blauwe rook is natuurlijk de olie, ben hem nog steeds aan het inrijden @ 1:25, als je op mijn haar let zie je dat het redelijk hard gaat, km'tje of 40 per uur reed ik daar.
Vraagjequote:Op vrijdag 22 juli 2005 17:31 schreef vetprob het volgende:
Tunap hebben ze er ook in gegooid, maar begijp niet hoe ze dat hebben gedaan met een volle tank. Ja, iets eruit pompen misschien... maar nogal slordig van ze. Ze mogen van geluk spreken dat ik ze nog een tweede kans geef.
Haha, cool.quote:Op vrijdag 22 juli 2005 17:40 schreef hollander172 het volgende:
Nou fotootje gevonden van minibike.
Let niet op de kwaliteit want hij is gemaakt met een wegwerpcamera.(digicam vergeten en deze hadden we nog liggen)
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 22 juli 2005 18:07 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Vraagjesinds wanneer heb je die mooie lijnen op je tank, en sinds wanneer heb je een benzine additief in je tank gekregen?
![]()
Ja, dat ook.quote:Op vrijdag 22 juli 2005 18:11 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
En bij een volle tank is dat niet mogelijk dat juist het Tùnap spul gemorst is?![]()
Heb ik toch al eerder laten zien, dat systeem heb ik nietquote:Op vrijdag 22 juli 2005 18:22 schreef hicham het volgende:
Je hoort ook niet helemaal tot het randje te tanken, maar tot het onderste randje van het 'buisje' dat je tank in gaat. Tenzij je dat natuurlijk als 'nok' zietBovendien heb jij geen middenbok en parkeer jij hem altijd op de jiffy, dus als jij net hebt getanked en je parkeert hem dan loopt het lekker naar je afvoerbuisjes als het goed is
Lekker handig dan om tot de nok toe te vullen
Althans, zo is het bij m'n banditik weet niet of jij ook van die afvoergaatjes hebt bij je benzinedop-rand [afbeelding]
Toch gelukt.quote:Op vrijdag 22 juli 2005 18:17 schreef vetprob het volgende:
Ja, dat ook.Maar ik tank altijd tot de nok vol. Als zij het geheel op een middenbok zetten en de klep open doen krijg je dus mooi een streepje naar voren.
Dus kans om er ook nog eens tunap bij te doen was er niet eens als ze niet wat weggepompt hebben.
![]()
Lekker dan.quote:Toen ik er was heeft er ook nog een klant opgebelt die van een koop afzag 4 uur na de afspraak. Heeft hun iets van 12 offertes laten maken van verschillende motoren en wilde uiteindelijk een nieuwe ZX-12R... hun hadden alleen een gebruikte dus zijn het halve land af gaan bellen en uiteindelijk eentje op kenteken laten zetten en op transport daarheen gezet.
Belt ie dus dat ie toch maar voor een BMW is gegaan![]()
![]()
![]()
Zal wel gedaan zijn vanwege gewichtsbesparende redenenquote:Op vrijdag 22 juli 2005 18:25 schreef vetprob het volgende:
[..]
Heb ik toch al eerder laten zien, dat systeem heb ik nietIk heb gewoon een gat van 1 etage. De rand van dat gat is dik en ik tank hem tot aan die rand. Tankdop dicht en op de Jiffy en je kan zo weer wheelies trekken zonder te lekken
Met die ER-5 nog wel een flinke plas onder de motor getankt, omdat die wel dat wegvoer systeem had
Gadverquote:Op vrijdag 22 juli 2005 18:27 schreef Patrick281 het volgende:
Damn, wilde mezelf verwennen, net een dubbele reep gehaald bij de Aldi van 2 x 200 gram, is het pure chocolade.![]()
![]()
quote:Op vrijdag 22 juli 2005 18:27 schreef Patrick281 het volgende:
Hicham kan er vast wel een gifje van maken, met bewegende rook.![]()
Moet ik ze wel opnieuw verpakken, ik was klaar om een hap te nemen.quote:Op vrijdag 22 juli 2005 18:29 schreef hicham het volgende:
Gadver![]()
Heb jij ff jezelf genaaid
Naja, heb je iig een cadeautje voor Nick's volgende verjaardag, gewoon bewaren die repen
And again.quote:
Cadeaupapier doet het altijd goed op verjaardagen heb ik van horen zeggenquote:Op vrijdag 22 juli 2005 18:34 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Moet ik ze wel opnieuw verpakken, ik was klaar om een hap te nemen.![]()
Vandaar dat het opvallend stil was deze middag in de Fok!MCquote:[..]
Wat een rukdag, was bereid om ontslag te nemem.![]()
En het alu folie?quote:Op vrijdag 22 juli 2005 18:41 schreef hicham het volgende:
Cadeaupapier doet het altijd goed op verjaardagen heb ik van horen zeggen![]()
quote:Vandaar dat het opvallend stil was deze middag in de Fok!MC
En natuurlijk nog frustrerender om met de verkeerde chocoladerepen thuis te komen dan![]()
Download.quote:Ik ben ff aan het etenen wat stand-up comedy aan het kijken
Pablo Francisco
quote:Op vrijdag 22 juli 2005 16:41 schreef Zealot het volgende:
ik ruil hem zonder tweivelen in, ik wil graag en klx!
maar als je het wat vindt dan moet je snel zijn hij is bijna geruilt tegen een XR
......... (loop volgede week)
en ik ga donderdag naar een KLX650r kijken(en ook kopen waarschijnlijk)
als je het wat lijkt dan mag je de CBR ruilen met je klx.....en je krijgt er een bult onderdelen voor de CBR600F bij........
waar woon je ergens? ik in nijkerkerveen of harderwijk, ik wil best naar je toe komen.....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |