Dat klopt, tot mijn 22 1/2 op een 25kwquote:Op vrijdag 22 juli 2005 11:13 schreef hicham het volgende:
[..]
Jij zoekt zeker ruzie![]()
Nu durf je wel heH, als ie zwak is![]()
[..]
Dan rijd je tot je 22ste 25 KW![]()
![]()
quote:
Kwak gebruikt in 1 motor een Soesblok.quote:Op vrijdag 22 juli 2005 11:08 schreef vetprob het volgende:
Beter verenigen jullie je krachten om op te kunne boxen tegen de Kawa's.
En niet te vergeten dat yous een soes wil na z'n 25 KW periode en als ie het budget heeftquote:Op vrijdag 22 juli 2005 11:16 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Kwak gebruikt in 1 motor een Soesblok.![]()
quote:Op vrijdag 22 juli 2005 11:17 schreef hicham het volgende:
[..]
En niet te vergeten dat yous een soes wil na z'n 25 KW periode en als ie het budget heeft
Geeft niet, tegen de tijd dat je je kawasaki hebt ingeruild tegen een suzuki halen we deze posts wel weer terugquote:
quote:Op vrijdag 22 juli 2005 11:17 schreef hicham het volgende:
Dus Kawasaki heeft bij voorbaat al verloren
quote:Op vrijdag 22 juli 2005 11:16 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Kwak gebruikt in 1 motor een Soesblok.![]()
Dat ik gewoon vergeten was dat ie van hem was.quote:Op vrijdag 22 juli 2005 11:26 schreef hicham het volgende:
[..]
Geeft niet, tegen de tijd dat je je kawasaki hebt ingeruild tegen een suzuki halen we deze posts wel weer terugNetzoals Gaatalsdebrandweer laatst in het relbaggertopic PatM's post moest terughalen
Misschien omdat ze als eerste montage op een model zittenquote:Op vrijdag 22 juli 2005 12:25 schreef hollander172 het volgende:
Er wordt heel veel van soes omgelabeld naar Kawa.
Lagen trouwens ook pilot powers in het magazijn?Waarom ze die hebben liggen? Nou ja, zag ook een parasolhouder liggen dus een motorband is zo vreemd nog niet.
Alweer een groene avatar erbij, lees steeds Phatzak bij je postings.quote:
quote:Op vrijdag 22 juli 2005 12:56 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Ik heb een originele avatar, maar ja dankzij mijn vriendje.![]()
quote:Op vrijdag 22 juli 2005 12:56 schreef Patrick281 het volgende:
En geen compliment, want de stijl is gelijk aan je zwarte vroeger.. niet origineel dus.![]()
Als iets al een keer uitgevoerd is, is het niet origineel meer.quote:Op vrijdag 22 juli 2005 13:35 schreef One_Punch_Mickey het volgende:idee is origineel
en ik moet nog een proggie krijgen van hiesj om zelf een originele te kunnen maken
Hey balen zeg, maar ja het leek al niet te best als je amper/niet met je voet kunt schakelen. Ook maar beterschap. Enne probeer wel een beetje te rusten waar het kan.quote:Op vrijdag 22 juli 2005 13:47 schreef vetprob het volgende:
Jammer van die smiley net op de volgende regel![]()
Vanochtend nog wakker gebelt dat ik een afspraak bij de huisarts had, toen had ik nog 5 minuten om daar te komenMaargoed, blijkt uiteindelijk dat mijn voet zwaar
gekneusd is dus
Of ik even wil rusten en zo veel mogelijk die voet in de lucht kan houden. Alsof ik daar tijd voor heb
![]()
Meen je dat nu? Een CBR600? Pas maar op dat je niet te veel Hondaliefhebber wordt he.quote:Op vrijdag 22 juli 2005 14:14 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Als iets al een keer uitgevoerd is, is het niet origineel meer.![]()
![]()
Maar goed, het kan zeker tijdelijk zijn.![]()
![]()
Ik ga mijn KLX inruilen op een CBR-600, net tijdens de lunch gepost op M-F bij iemand.![]()
![]()
Damn, dat is ook echt de enige reden dat je wilt meeten he, voor die CDquote:Op vrijdag 22 juli 2005 13:35 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]idee is origineel
en ik moet nog een proggie krijgen van hiesj om zelf een originele te kunnen maken
quote:Op vrijdag 22 juli 2005 13:47 schreef vetprob het volgende:
Of ik even wil rusten en zo veel mogelijk die voet in de lucht kan houden. Alsof ik daar tijd voor heb
Yeah rightquote:Op vrijdag 22 juli 2005 14:14 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Ik ga mijn KLX inruilen op een CBR-600, net tijdens de lunch gepost op M-F bij iemand.![]()
![]()
quote:Op vrijdag 22 juli 2005 14:38 schreef vetprob het volgende:
Sjah, Honda en Suzuki moeten het gewoon bij auto's houden![]()
Morgen vertrek richting Frankrijk toch![]()
quote:Op vrijdag 22 juli 2005 14:23 schreef Rausdouwer het volgende:
Meen je dat nu? Een CBR600? Pas maar op dat je niet te veel Hondaliefhebber wordt he.Blijkbaar is dat merk niet bij iedereen geliefd.
![]()
quote:Op vrijdag 22 juli 2005 14:45 schreef hicham het volgende:
Je had toch een hele tijd geleden ook nog een ZX10 met rode koffers gepost? Volgens mij heb ik die een paar dagen geleden op de snelweg gezien. Hoeveel van die lompe motoren met lelijke grote rode koffers zullen er nou zijn in Nederland?
[..]
[afbeelding]
Ik wil ook nog eentje van een brandend achterwielquote:Op vrijdag 22 juli 2005 14:45 schreef hicham het volgende:
Damn, dat is ook echt de enige reden dat je wilt meeten he, voor die CD![]()
Maar als we meeten moeten we ook maar een filmpje maken, kan je ook een filmje-icon nemen
Ik ook dat lelijke ding gezienquote:Je had toch een hele tijd geleden ook nog een ZX10 met rode koffers gepost? Volgens mij heb ik die een paar dagen geleden op de snelweg gezien. Hoeveel van die lompe motoren met lelijke grote rode koffers zullen er nou zijn in Nederland?
Ja, dat was toen we samen redenquote:Op vrijdag 22 juli 2005 14:56 schreef vetprob het volgende:
[..]
Ik ook dat lelijke ding gezien! Of was het toen we samen reden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |