Hopen dat het daar de hele week stormt ofzoquote:Op zaterdag 23 juli 2005 13:50 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Dan te bedenken dat we dus slecht weer zouden hebben op onze reis naar Frankrijk.![]()
Hij heeft nog rollerskates dacht ikquote:Op zaterdag 23 juli 2005 13:52 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Eigenlijk wel een beetje triest, heb je drie voertuigen en toch geen vervoer.![]()
Martie brengt zijn vakantie door op de plaatselijke bank in Den Bosnië en ik ga motorrijden, mountainbiken, fietsen, winkelen etc.quote:Op zaterdag 23 juli 2005 13:51 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Wat gaan jullie precies doen met de vakantie?![]()
quote:Op zaterdag 23 juli 2005 13:56 schreef hicham het volgende:
[..]
Hopen dat het daar de hele week stormt ofzohebben we nog een 'klein voordeel' eruit kunnen halen
Wel lullig voor de mensen die daar nu zijn, maar goed
Als wij niet, dan hun ook niet
![]()
[..]
Hij heeft nog rollerskates dacht ik
maar die zullen wel bezwijken onder het gewicht van de chocowafels
quote:Op zaterdag 23 juli 2005 13:52 schreef hollander172 het volgende:
Hangt het bij de KLX nou alleen maar op de carb? (ik lees nog steeds niks terug)
Het bandje van de rechterskate is ook afgescheurd 2 maanden geleden.quote:Op zaterdag 23 juli 2005 13:56 schreef hicham het volgende:
Hij heeft nog rollerskates dacht ik
maar die zullen wel bezwijken onder het gewicht van de chocowafels
Doktertje spelenquote:Op zaterdag 23 juli 2005 13:51 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Wat gaan jullie precies doen met de vakantie?![]()
En de benenwagen is ook al blauwquote:Op zaterdag 23 juli 2005 13:58 schreef Patrick281 het volgende:
Het bandje van de rechterskate is ook afgescheurd 2 maanden geleden.![]()
Ja Martie wel ja. Maar mijn dagen gaan wel op.quote:Op zaterdag 23 juli 2005 14:03 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Maar je kan hem wel ziekmelden toch.![]()
Gaat imho niet van je dagen af.![]()
Kan de vlotter zijn, kan afgekneld benzineleidinkje zijn, kan eigenlijk vanalles zijn.quote:Op zaterdag 23 juli 2005 13:58 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Vlotterbakje vermoed ik.
Hij krijgt gewoon geen benzine, soms wel.
Maar dan blijf je trappen.![]()
Soms sta je na 500 meter weer stil, precies de inhoud van de vlotterbak denk ik.
En als je door een tunnel moet rijden met een haperende motor is ook niet echt prettig.![]()
Vlotterhoogte schijn je ook in te kunnen stellen, maar dat is allemaal erg vaag.
Op het aftapeinde moet je een doorzichtig slangetje zetten, en dan langs de carb houden.
Dan kan je het niveau aflezen.
Alleen het afstellen is erg onduidelijk, en ik heb geen doorzichtig slangetje.![]()
Maar bovenal zal de vlotter gewoon dichtblijven zo nu en dan.![]()
[..]
Het bandje van de rechterskate is ook afgescheurd.![]()
Dan kan Martie alsnog op vakantie in het najaar.quote:Op zaterdag 23 juli 2005 14:03 schreef Rausdouwer het volgende:
Ja Martie wel ja. Maar mijn dagen gaan wel op.
Leiding is ingekort, en de aansluiting op de carb en tank anders gedaan.quote:Op zaterdag 23 juli 2005 14:07 schreef hollander172 het volgende:
Kan de vlotter zijn, kan afgekneld benzineleidinkje zijn, kan eigenlijk vanalles zijn.
Leiding kan je zo nakijken, vlotter is toch ook vrij makkelijk na te kijken? Hoogte is alleen maar voor de flow, geen benzine? Carb of cilinder?
Ok, ruilen tegen 2 nieuwe BT45'jes?quote:Op zaterdag 23 juli 2005 14:19 schreef Patrick281 het volgende:
Die bandjes hebben nog een aardig profiel hoor.![]()
Maar ik wil ze wel inruilen, passen qua maat ook op de CR.![]()
Moet nog zo'n bandenapparaat scoren.![]()
Je krijgt de milieubijdrage terug.quote:
Hmm.. maja ik wil ook geen risico lopen als ik eens in een regenbuitje beland.quote:Op zaterdag 23 juli 2005 14:23 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Je krijgt de milieubijdrage terug.![]()
Echt doodzonde wat ik altijd bij die motorzaken op de bandenstapel zie liggen.![]()
Laatste keer lag er een 180 band, die was 2 weken oud. Ook een spijker.![]()
GS-500 velgjes doen het trouwens goed in SM land.
Slopen dat ding!![]()
![]()
quote:FLOAT HEIGHT
Drain the float bowl to check for water or other impurities. The float level is the first thing that needs to be checked when tuning your carb. If the level is too high, it can cause a rich condition, too low and it can cause a lean condition. If it's not set correctly, any other adjustments you make may have to be redone.
Kawasaki would love to sell you their gauge to check the height. But get a clear hose and attach it to the carb drain valve at the bottom and tape it up to the side of your carb. Put the bike on the center stand or otherwise make it level. Use an auxiliary gas can above the carb so it will continue to dump fuel. Or use the vacuum line and suck on it to open the petcock valve. Open the carb drain valve. Get a gauge or ruler and measure right where the carb body meets the float bowl to the level in the hose. Don't move the hose after you open the drain, or it could cause the reading to be high.
Hopefully you'll see 0.5mm above the base of the carb body, +/-1mm, (only about .08" variance).If it needs to be adjusted, and the carb is already off the bike, the method in the factory manual is the easiest way to set the float height. It can also be done without removing it from the bike.
After disconnecting the gas and draining the fuel out, you'll need to rotate the carb and take the four screws off the bottom of the float bowl and remove it. Then push the pin out of the float boss and gently remove the float and float valve. The float valve will be hanging loosely on the float by a very thin wire that slips over a metal tang on the float. Bending this tang on the float (not the wire on the float valve), will raise or lower your float level. Just a small bend makes a big difference in the level, so it's best to make minute movements here.
Before bending anything, visually inspect the rubber tip on the float valve and spray some carb cleaner and compressed air in the valve seat, to make sure nothing is blocking it open. Also see that the plastic float isn't leaking and filling with gas. Then check the level again and rebend if needed.
Euh dat heeft niks met bandjes te makenquote:Op zaterdag 23 juli 2005 14:29 schreef Patrick281 het volgende:
Beetje draadjes buigen voor de float level.![]()
[..]
Nieuwe frisse bandjes rijden ook weer veel lekkerder, geven meer vertrouwen e.d.quote:Op zaterdag 23 juli 2005 14:29 schreef Fulcrum_X het volgende:
Hmm.. maja ik wil ook geen risico lopen als ik eens in een regenbuitje beland.
Ik rijd ook best veel, dus binnenkort moeten er sowieso nieuwe onder
Nee, maar wel met niet kunnen starten.quote:Op zaterdag 23 juli 2005 14:30 schreef Fulcrum_X het volgende:
Euh dat heeft niks met bandjes te maken![]()
De toedelsquote:Op zaterdag 23 juli 2005 14:31 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Nieuwe frisse bandjes rijden ook weer veel lekkerder, geven meer vertrouwen e.d.![]()
Nou ik ga eens douchen en achter dat slangetje aan.![]()
![]()
GS-500 meet.quote:Op zaterdag 23 juli 2005 14:32 schreef Fulcrum_X het volgende:
De toedels![]()
Ik ga nog even zo'n kol-geval halen, want met dit weer is het best frisjes soms.. en daarna even een paar andere gasten meeten vlakbij Heerenveen, mits het droog blijft
Euh nee met 1 gast van MF (rest gaat naar Ten Kate). Maar dat gaat ook al niet door blijkbaar, hangen hier teveel donkere wolkenquote:Op zaterdag 23 juli 2005 14:34 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
GS-500 meet.![]()
Nu al een kol, dat doe ik normaal alleen onder nul.![]()
Ik heb hem dit jaar bij de Aldi gekocht trouwen.![]()
Een klant van mij komt uit Heerenveen, ik moet altijd mijn lachen inhouden bij dat taaltje.![]()
![]()
![]()
Mietjuuuuuh, motorrijden is afzien.quote:Op zaterdag 23 juli 2005 14:50 schreef Fulcrum_X het volgende:
Aldi heeft die nou niet meer zeker? Ik ga hem halen voor 12,50 euri bij een motorzaak hier in de buurt. Vanochtend vond ik het best fris, en de wind gaat dan via mijn kraag richting mijn borst en rug.. dus dat lijkt me best lekker zo'n kol![]()
Veel plezier met huishoudenquote:Op zaterdag 23 juli 2005 14:54 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Mietjuuuuuh, motorrijden is afzien.![]()
Ik moest nog even een wasje ophangen.![]()
3 weken niet gedaan, moet nu een zwembroek aan onder mijn spijkerbroek.
En afdrogen met een keukenhanddoek.![]()
![]()
![]()
Nog veel plezier met je alternatieve ritje dan.
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |