Die krengen kan je ook gewoon huren bij de Gamma of de Praxisquote:Op donderdag 21 juli 2005 21:01 schreef blieblie het volgende:
Nouw... dan ga ik morgen maar es ergens een boorhamer ritselen om mijn bovenburen te irriteren.
Been there done that. Dat was het einde van het 5mm boortjequote:Op donderdag 21 juli 2005 21:22 schreef bonke het volgende:
als normaal boren met de black and decker niet lekker gaat
zet em dan es op de hoogste stand en flink duwen ( laat dat ding maar gillen )
vaak lukt het dan wel
ps: normaal moet je de boormachine het werk laten doen maar dat gaat nu niet lukken op de normale manier
Ik heb de kleinste die ze hadden hangen (5mm) en de maat die ik nodig had (8mm) meegenomen. 3mm kon ik nergens vinden.quote:Op donderdag 21 juli 2005 21:25 schreef Byte_Me het volgende:
klein beginnen: 3mm - 5mm - 8mm of zoiets. en dan bijvoorbeeld piranha betonboren nemen. dan nog is het veel werk, maar het lukt wel.
Owwwwwwwwwwww............ Daarom begon mijn boor leip te zwabberen als ik er te veel kracht op zettequote:Op donderdag 21 juli 2005 21:35 schreef mistermaniac het volgende:
SDS == http://www.zepfix.com/imagebank/SDS_Drill_Bit.jpg
Zoals je ziet een andere bevestigingsmethode. Plug 'n Drill
die moeten ze anders bij elke willekeurige bouwmarkt/ijzerhandel hebbenquote:Op donderdag 21 juli 2005 21:27 schreef blieblie het volgende:
[..]
Ik heb de kleinste die ze hadden hangen (5mm) en de maat die ik nodig had (8mm) meegenomen. 3mm kon ik nergens vinden.
Als het puntje er wat zwart geblakerd uitziet is het einde boor toch?
quote:
Wat is er nou weer mis met de Walt?quote:Op donderdag 21 juli 2005 22:33 schreef Oblivion het volgende:
[..]![]()
Wat is dat voor een aftands ding?
Stttt, ik pest treinhomo....quote:Op vrijdag 22 juli 2005 09:07 schreef FouteMensenStaff het volgende:
[..]
Wat is er nou weer mis met de Walt?![]()
Wij gaan gewoon saampjes toekijken hoe blieblie gaten in het plafond maakt, okay?quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |