Ik heb ze in september in Toronto gezien en het was een geweldig concertquote:Op maandag 14 november 2005 15:40 schreef D3nn15 het volgende:
Eindelijk, komen ze ook een keer naar NL dan... Wil ik zeker zien dan
Leuk begin 2006 dan, nieuwe Pearl Jam en nieuwe Live album
quote:Op maandag 14 november 2005 15:40 schreef D3nn15 het volgende:
Eindelijk, komen ze ook een keer naar NL dan... Wil ik zeker zien dan
Leuk begin 2006 dan, nieuwe Pearl Jam en nieuwe Live album
Hehe you rulequote:Op maandag 14 november 2005 15:45 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ik heb ze in september in Toronto gezien en het was een geweldig concert
Als ze in Europa komen, ga ik beslist weer
Zou eens tijd worden iddquote:Op zaterdag 11 februari 2006 18:09 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Nou Pearl jam schijnt bevestigd te zijn voor het Leeds Festival in Augustus... Ben benieuwd of de heren na 5 jaar nog eens Nederland aan doen. Of voor het eerst Belgie, en dan zou Pukkelpop wellicht een goed alternatief zijn.
http://www.virtualfestivals.com/festivals/festival.cfm?eventid=2752&dbtable=eventgroup§ion=lineup
Ach REM was tot een paar jaar geleden 13 jaar niet in Nederland geweest, in dat licht gezien valt 5 jaar best mee toch?quote:
Mischien word het voor mij ook weer eens tijd om wat PJ albums uit de kast te trekkenquote:Op zaterdag 11 februari 2006 18:34 schreef HenkieVdV het volgende:
Ik heb laatst Pearl Jam (her)ontdekt.
Supervette muziek.
Echt wel, het concert in Toronto was meer dan geweldigquote:Op zaterdag 11 februari 2006 19:15 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
Ik wist niet dat ze nog actief waren.![]()
Ja dat is ook niet zo dramatisch.... Maar Belgie heeft wiskundig gezien oneindig veel jaren geen Pearl jam aan het werk gezien. (Het eerste concert( op werchter) werd afgelast vanwege die roskildedoden.)quote:Op zaterdag 11 februari 2006 19:10 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ach REM was tot een paar jaar geleden 13 jaar niet in Nederland geweest, in dat licht gezien valt 5 jaar best mee toch?
Laat ze maar fijn op Lowlands komen trouwens
quote:Op zondag 12 februari 2006 00:55 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
Ja dat is ook niet zo dramatisch.... Maar Belgie heeft wiskundig gezien oneindig veel jaren geen Pearl jam aan het werk gezien. (Het eerste concert( op werchter) werd afgelast vanwege die roskildedoden.)
Als PJ een korte tour doet door europa vind ik het niet meer dan terecht dat ze onze belgenbroders eens bezoeken en nederland overslaan zoals het in 96 andersom was.
Pearl Jam op Lowlands zou echt te geweldig voor woorden zijn. En dan het liefst in de Grolsch tentquote:Op dinsdag 14 februari 2006 16:14 schreef roy25 het volgende:
Op graz.nl staat dat ze eventueel op Lowlands zouden staan...
Dat zou nog eens gaaf zijn.
Ik dacht trouwens dat ze geen festival optredens meer deden na het Roskilde drama.
Misschien zijn inmiddels over het trauma heen.
quote:Op maandag 27 februari 2006 22:53 schreef Schuldige_Omstander het volgende:
ja dat moest er een keer van komen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |