Da's waar, alleen moet ik eerlijk zeggen dat ik Devendra nog nooit over Sam gehoord heb. Omgekeerd was Sam dan wel weer (terecht) lovend over Joanna Newsom, maar Iron & Wine lijkt toch een beetje een vreemde eend in de gouden-appeltjes-van-de-zon bijt te zijn (want ook geen echte gouden appel natuurlijk). Neigt ook wat meer naar alt. country, natuurlijk, maar toch. Iron & Wine zou niet vreemd gestaan hebben tussen Antony, Devendra, Joanna en Little Wings.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 14:16 schreef methodmich het volgende:
In een Devendra-topic mag je offtopic gaan, als je maar praat over artiesten die hij kan waarderen. Zo'n fijne kerel is hij, die anderen ook in de schijnwerpers wil zetten.
Uiteraard.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 14:16 schreef methodmich het volgende:Kennen jullie Jana Hunter al?
dan zal ik daar eens naar luisteren gaanquote:Op zaterdag 24 juni 2006 16:14 schreef methodmich het volgende:
Ja, wellicht zelfs nog veel meer.
Seahorse was wat dat betreft ook wel het hoogtepunt van de avond. Sowieso een briljant nummer, maar live wassie keihardquote:Op vrijdag 9 november 2007 16:41 schreef methodmich het volgende:
Zullen vast veel nieuwe nummers gespeeld worden dan. Seahorse is een pareltje wat dat betreft!
Balen, niet echt recent, maar toch.quote:
Ik vind het zeker een aanrader! Het is hier en daar wat vrolijker dan gebruikelijk, en wat meer up-tempo. Verder vind ik dat het veel weg heeft van de band waar devendra ook in speelt, Retiver.quote:Op maandag 16 november 2009 17:05 schreef methodmich het volgende:
Hoe is die nieuwe plaat? Heb hem nog niet kunnen luisteren, maar begreep dat ie niet verkeerd was.
De nieuwe plaat duurt 50 minuten, 14 nummers. Cripple Crow duurde 75 minuten onder 22 nummers. :p Dus dat is wel een verschil. Ik vind deze nieuwe cd iets meer easy listening, een hoop nummers zijn redelijk catchy, maar nog steeds een duidelijke devendra stijl erin.quote:Op maandag 16 november 2009 17:15 schreef methodmich het volgende:
Okee, ik vond de laatste platen eigenlijk steevast te lang duren. Dat is bij deze niet het geval?
Chill, ik ga ook! Samen gaan?quote:Op woensdag 18 november 2009 11:02 schreef Inverted_World het volgende:
mijn kaarten zijn trouwens binnen!
Met jou wel !quote:Op donderdag 26 november 2009 04:51 schreef Sheiselectric het volgende:
[..]
Chill, ik ga ook! Samen gaan?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |