Ik moet met enige schaamte toegeven dat ik nog stééds geen kaartje heb gehaald, maar, aangezien Iron & Wine met stip m'n favo artiest is, ik kan zeker zeggen dat dat kaartje er komen gaat.quote:Op maandag 20 februari 2006 21:30 schreef PhoenixPerry het volgende:
[..]
Iron & Wine is ook echt goed. Die komen ook over een paar maanden. Ga je erheen?
Yep, zeker weten. Heb al kaartjes, ben alleen vergeten welke datum het isquote:Op maandag 20 februari 2006 21:40 schreef sxesven. het volgende:
[..]
Ik moet met enige schaamte toegeven dat ik nog stééds geen kaartje heb gehaald, maar, aangezien Iron & Wine met stip m'n favo artiest is, ik kan zeker zeggen dat dat kaartje er komen gaat.Ga jij?
Ja, al doen ze als ik het goed begrepen heb wel ook eigen sets. Ik vond het album met Calexico niet de beste. Maar mijn partner heeft de tickets geregeld dus ik moet eerlijk bekennen dat ik niet eens weet in welke plaats we gaan.quote:Op maandag 20 februari 2006 22:08 schreef sxesven. het volgende:
Deze keer wel zeker 'ze', aangezien de goede man samen met Calexico op het podium zal staan.De datum zou ik echter ook niet zo één twee drie weten; het ene optreden was in Haarlem, het andere in Eindhoven (?) meen ik me te kunnen herinneren, maar de data kan ik me ook niet meer herinneren, haha.
Da's waar, alleen moet ik eerlijk zeggen dat ik Devendra nog nooit over Sam gehoord heb. Omgekeerd was Sam dan wel weer (terecht) lovend over Joanna Newsom, maar Iron & Wine lijkt toch een beetje een vreemde eend in de gouden-appeltjes-van-de-zon bijt te zijn (want ook geen echte gouden appel natuurlijk). Neigt ook wat meer naar alt. country, natuurlijk, maar toch. Iron & Wine zou niet vreemd gestaan hebben tussen Antony, Devendra, Joanna en Little Wings.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 14:16 schreef methodmich het volgende:
In een Devendra-topic mag je offtopic gaan, als je maar praat over artiesten die hij kan waarderen. Zo'n fijne kerel is hij, die anderen ook in de schijnwerpers wil zetten.
Uiteraard.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 14:16 schreef methodmich het volgende:Kennen jullie Jana Hunter al?
dan zal ik daar eens naar luisteren gaanquote:Op zaterdag 24 juni 2006 16:14 schreef methodmich het volgende:
Ja, wellicht zelfs nog veel meer.
Seahorse was wat dat betreft ook wel het hoogtepunt van de avond. Sowieso een briljant nummer, maar live wassie keihardquote:Op vrijdag 9 november 2007 16:41 schreef methodmich het volgende:
Zullen vast veel nieuwe nummers gespeeld worden dan. Seahorse is een pareltje wat dat betreft!
Balen, niet echt recent, maar toch.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |