quote:Op vrijdag 22 juli 2005 11:14 schreef Striet het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Schattige ventje dat ooit in Full House speelde, schattigheid is er een beetje af nu![]()
Edit: plaatje doet het niet echt geloof ik
Irritant liedje was dat zeg.quote:Op donderdag 21 juli 2005 18:54 schreef ChrisJX het volgende:
Jordy (Lemoine) had in 1992 op vierjarige leeftijd een hit met 'Dur dur, d'être bébé'
[afbeelding]
[afbeelding]
Wat had ik altijd een hekel aan die serie. Die gozer was zogenaamd super intelligent, maar ik heb hem nog nooit iets 'intelligents' zien doen in die hele serie.quote:Op zaterdag 30 juli 2005 21:07 schreef heijx het volgende:
Neil Patrick Harris aka Doogie Howser
[afbeelding]
[afbeelding]
Je had er een hekel aan... maar toch kijk je de hele serie?quote:Op zaterdag 30 juli 2005 21:11 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Wat had ik altijd een hekel aan die serie. Die gozer was zogenaamd super intelligent, maar ik heb hem nog nooit iets 'intelligents' zien doen in die hele serie.![]()
Nee, ik ben zo super-intelligent dat ik maar een paar minuten van een programma hoef te zien om te weten waar het over gaat, ok?quote:Op zondag 31 juli 2005 05:56 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Je had er een hekel aan... maar toch kijk je de hele serie?![]()
gave serie was dat!quote:Op donderdag 21 juli 2005 20:25 schreef The_Lizard_Queen het volgende:
Jerry O'Connell
In "My Secret Identity"
[afbeelding]
Nu:
[afbeelding]
Ik heb al meerdere recente foto,s van haar gezien, tering die is best lekker geworden.quote:Op zaterdag 30 juli 2005 15:05 schreef Christine het volgende:
Charlotte Church:
[afbeelding]
[afbeelding]
Dan ben je zeker net teruggekomen van de noordpool ofzo?quote:Op zondag 7 augustus 2005 11:04 schreef SeLang het volgende:
Uit dit hele topic ken ik er bijna nieteen
Jij hebt echt een Kelly-obsessie he, je hebt het zo vaak over haar. Misschien ben je een beetje verliefd op haar?quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 02:04 schreef Oldbie het volgende:
Voor de grap wou ik foto's plaatsen van Kelly die vroeger Ferry was maar ik bedacht me dat we het over sterren hadden en dan zou een foto van Kelly natuurlijk ongepast zijn.
Vandaar een simpel teeveepeetje
Als je twee keer vaak noemt dan heb ik het idd vaak over het.quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 09:26 schreef OnaNia het volgende:
[..]
Jij hebt echt een Kelly-obsessie he, je hebt het zo vaak over haar. Misschien ben je een beetje verliefd op haar?
jamie is gewoon een goede acteurquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 22:06 schreef _Floddertje_ het volgende:
Jamie Bell uit de film Billy Elliott in 2000:
[afbeelding]
en nu vijf jaar later:
[afbeelding]
Ik vond het zoooo'n lief jochie in Billy Elliott, maar nu...![]()
Die zie ik liever nu dan vroeger!!quote:Op vrijdag 16 september 2005 17:32 schreef Roi het volgende:
Kirsten Dust hier in Jumanji (1994/95?)
[afbeelding]
en nu![]()
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 6 december 2005 07:58 schreef Christine het volgende:
Michael Banks (Matthew Garber):
[afbeelding]
Oh, ik wilde een "nu"-foto zoeken, maar ik lees dat hij op 21 jarige leeftijd is overleden.
Joey:quote:Op dinsdag 6 december 2005 10:17 schreef outcast_within het volgende:
En iedereen uit Blossom
quote:Op dinsdag 6 december 2005 12:17 schreef fanneke het volgende:
Tatum O'Neal (dochter van Ryan, ex van John McEnroe, ex alcohol-,drugs- en pillenverslaafde)
als tienjarige in 'Paper Moon':
[afbeelding]
en nu (41):
[afbeelding]
[afbeelding]
Ze ziet er nog steeds fantastisch uit
Stopt hij daar op die rechterfoto een heroine spuit in z'n poot??quote:Op woensdag 7 december 2005 23:45 schreef _Floddertje_ het volgende:
Olivier Tuinier
[afbeelding] [afbeelding]
Hij moet z'n mond eens dichtdoen.![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |