Zoiets had ik ook gehoord.quote:Op donderdag 21 juli 2005 19:05 schreef Refragmental het volgende:
Marlyn Manson iemand? Had altijd gedacht dat die jongen met bril uit The Wonder Years Marlyn Manson was.
Inderdaad... daarom ben ik benieuwd hoe hij er dan uitzag vroeger.quote:Op donderdag 21 juli 2005 19:06 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Zoiets had ik ook gehoord.
Maar werd in het vorige topic niet gezegd dat dat niet zo was?
Dat "nu" is van 2000, ook al weer 5 jaar geleden. Ze is nu 18, daar 13.quote:Op donderdag 21 juli 2005 19:01 schreef fratsman het volgende:
Mara Wilson uit "Matilda"
toen;
[afbeelding]
Nu;
[afbeelding]
Je hebt een puntquote:Op donderdag 21 juli 2005 19:38 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
Waren Marilyn Manson en George Clooney bekend dan vroeger??
In amerika waren Marilyn Manson and The Spooky Kids wel erg bekend vanwege hun ruige optredens. Toen was MM (brian warner een jaar of 16).. dus ja, MM was vroeger ook bekend, maar niet internationaal.quote:Op donderdag 21 juli 2005 19:38 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
Waren Marilyn Manson en George Clooney bekend dan vroeger??
quote:Op donderdag 21 juli 2005 20:25 schreef The_Lizard_Queen het volgende:
Jerry O'Connell
In "My Secret Identity"
[afbeelding]
http://www.weht.net/WEHT/Josh_Saviano.htmlquote:Op donderdag 21 juli 2005 19:05 schreef Refragmental het volgende:
Marlyn Manson iemand? Had altijd gedacht dat die jongen met bril uit The Wonder Years Marlyn Manson was.
Maar daar staan ook veel andere dingen op. En het is leuker om het hier meteen te zien met foto'squote:Op vrijdag 22 juli 2005 13:06 schreef Rio het volgende:
Overigens is dit topic vullen easy: Die site is helemaal aan dit onderwerp gewijd.
Die valt toch best mee? Bovendien zie ik bij bijv. Ralph Macchio geen huidige foto, of ik moet miskijken.quote:Op vrijdag 22 juli 2005 13:21 schreef Rio het volgende:
Ik bedoel specifieker dit lijstje met childhood stars
Maar ten tijde van The Karate Kid was Ralph Macchio alles behave een kinderster hoor, hij was 23 bij de opnames. Hij lijkt wel een jaar of 15 in die film, wat een babyface. En in de volgende delen lijkt hij niet veel ouder.quote:Op vrijdag 22 juli 2005 13:34 schreef ChrisJX het volgende:
[..]
Die valt toch best mee? Bovendien zie ik bij bijv. Ralph Macchio geen huidige foto, of ik moet miskijken.
quote:Op zaterdag 23 juli 2005 01:16 schreef Toewan het volgende:
Maar ten tijde van The Karate Kid was Ralph Macchio alles behave een kinderster hoor, hij was 23 bij de opnames. Hij lijkt wel een jaar of 15 in die film, wat een babyface. En in de volgende delen lijkt hij niet veel ouder.
Die is toch goed opgedroogd beter als de meeste kindersterretje in dit topicquote:Op woensdag 27 juli 2005 11:46 schreef merry77 het volgende:
Lindsay Lohan
Parent trap
[afbeelding]
recenter
[afbeelding]
Om vervolgens door te stomen naar een aan anorexia lijdend dametje....quote:Op woensdag 27 juli 2005 16:51 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Die is toch goed opgedroogd beter als de meeste kindersterretje in dit topic
beiden niet lelijker op geworden.quote:Op woensdag 27 juli 2005 11:46 schreef merry77 het volgende:
Anna Chlumsky
My girl
[afbeelding]
[afbeelding]
Lindsay Lohan
Parent trap
[afbeelding]
recenter
[afbeelding]
M'n Simon, wat doe jequote:Op zaterdag 30 juli 2005 14:57 schreef Christine het volgende:
Uit 7th Heaven:
Mackenzie Rosman:
[afbeelding]
[afbeelding]
David Gallagher:
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 22 juli 2005 11:14 schreef Striet het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Schattige ventje dat ooit in Full House speelde, schattigheid is er een beetje af nu![]()
Edit: plaatje doet het niet echt geloof ik
Irritant liedje was dat zeg.quote:Op donderdag 21 juli 2005 18:54 schreef ChrisJX het volgende:
Jordy (Lemoine) had in 1992 op vierjarige leeftijd een hit met 'Dur dur, d'être bébé'
[afbeelding]
[afbeelding]
Wat had ik altijd een hekel aan die serie. Die gozer was zogenaamd super intelligent, maar ik heb hem nog nooit iets 'intelligents' zien doen in die hele serie.quote:Op zaterdag 30 juli 2005 21:07 schreef heijx het volgende:
Neil Patrick Harris aka Doogie Howser
[afbeelding]
[afbeelding]
Je had er een hekel aan... maar toch kijk je de hele serie?quote:Op zaterdag 30 juli 2005 21:11 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Wat had ik altijd een hekel aan die serie. Die gozer was zogenaamd super intelligent, maar ik heb hem nog nooit iets 'intelligents' zien doen in die hele serie.![]()
Nee, ik ben zo super-intelligent dat ik maar een paar minuten van een programma hoef te zien om te weten waar het over gaat, ok?quote:Op zondag 31 juli 2005 05:56 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Je had er een hekel aan... maar toch kijk je de hele serie?![]()
gave serie was dat!quote:Op donderdag 21 juli 2005 20:25 schreef The_Lizard_Queen het volgende:
Jerry O'Connell
In "My Secret Identity"
[afbeelding]
Nu:
[afbeelding]
Ik heb al meerdere recente foto,s van haar gezien, tering die is best lekker geworden.quote:Op zaterdag 30 juli 2005 15:05 schreef Christine het volgende:
Charlotte Church:
[afbeelding]
[afbeelding]
Dan ben je zeker net teruggekomen van de noordpool ofzo?quote:Op zondag 7 augustus 2005 11:04 schreef SeLang het volgende:
Uit dit hele topic ken ik er bijna nieteen
Jij hebt echt een Kelly-obsessie he, je hebt het zo vaak over haar. Misschien ben je een beetje verliefd op haar?quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 02:04 schreef Oldbie het volgende:
Voor de grap wou ik foto's plaatsen van Kelly die vroeger Ferry was maar ik bedacht me dat we het over sterren hadden en dan zou een foto van Kelly natuurlijk ongepast zijn.
Vandaar een simpel teeveepeetje
Als je twee keer vaak noemt dan heb ik het idd vaak over het.quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 09:26 schreef OnaNia het volgende:
[..]
Jij hebt echt een Kelly-obsessie he, je hebt het zo vaak over haar. Misschien ben je een beetje verliefd op haar?
jamie is gewoon een goede acteurquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 22:06 schreef _Floddertje_ het volgende:
Jamie Bell uit de film Billy Elliott in 2000:
[afbeelding]
en nu vijf jaar later:
[afbeelding]
Ik vond het zoooo'n lief jochie in Billy Elliott, maar nu...![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |