Je bent vergeten -Nederlandse- in je vraag te zettenquote:Op vrijdag 22 juli 2005 13:01 schreef InTrePidIvity het volgende:
Noem 20 acteurs/actrice die in een Amerikaanse film te zien zijn en geef daarbij ook de titel!
Uiteraardquote:Op vrijdag 22 juli 2005 13:02 schreef EricusMaximus het volgende:
[..]
Je bent vergeten -Nederlandse- in je vraag te zetten
Anders is het misschien een beetje makkelijk?
quote:Op vrijdag 22 juli 2005 12:11 schreef ranja het volgende:
[..]
mjah, beetje feminist vind dit wel leuk dacht ik zo
Komt wel goed joh, ik had toen ik bij de kaakchirurg vandaan kwam niet eens pijnstillers nodig. Misschien heb jij ook wel geluk.quote:Op vrijdag 22 juli 2005 13:05 schreef ArtyShock het volgende:
Zo. Weer terug van de tandtechnieker. M'n halve gezicht doof, één kies nu zonder zenuwtjes maar keurig opgevuld met play-doh.Ben benieuwd hoe het gaat zijn als de verdoving uitgewerkt is...
Maar goed, als troost voor m'n harde werk zonet heb ik... eh... géén puntjes.
Ze heeft meerdere zinnen tekst, valt wel mee dusquote:Op vrijdag 22 juli 2005 13:25 schreef InTrePidIvity het volgende:
Daphne Deckers heeft eigenlijk een kleine rol, maar het is lastiger dan ik dacht
Edit: 14quote:Op vrijdag 22 juli 2005 13:26 schreef wyccie het volgende:
Johanna ter Steege zit in Immortal Beloved. Dan zitten we op 11 toch?
13quote:
cameo?quote:Op vrijdag 22 juli 2005 13:29 schreef ArtyShock het volgende:
Daphne Deckers: cameo in Tommorow never Dies.
Nou ja, iets langer inderdaad.quote:Op vrijdag 22 juli 2005 13:30 schreef Mark het volgende:
cameo?
mjah dan is het nog altijd figurant, niet cameo... denk niet dat veel mensen in de usa weten wie Daphne is.quote:Op vrijdag 22 juli 2005 13:32 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Nou ja, iets langer inderdaad.Maar één korte flirt met Pierce en vanaf het bordes roepen dat het feest begint is niet bepaald een grote rol.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |