preciesquote:Op donderdag 21 juli 2005 19:00 schreef Khalein het volgende:
Holbrook en Hawn hebben samen 10 films gemaakt?Snap je vraag niet helemaal
Ohw wacht... Met vermelding van co-star, right
+ shampoo - warren beatyquote:Op donderdag 21 juli 2005 19:40 schreef mr_anonimous het volgende:
The First Wifes Club - Diane Keaton
Death Becomes her - Brce Willis
Wildcats - Wesley Snipes
Teh Banger Sister - Susan Surrandon
The Girl from Petrovka - Antony Hopkins
Bird on a wire - Mel Gibson
Deceived - John Heard
overboard - Kurt russell
Housesitter - Steve Martin
Toen hield het op.
en dies fijnquote:
Je hebt gelijk, Seems like old times...quote:Op donderdag 21 juli 2005 19:42 schreef Chielus het volgende:
was dat met Chevy Chase niet Sounds like old times ofzo?
Soms komt er nog wel eens wat in die grijze massa bovendrijvenquote:Op donderdag 21 juli 2005 19:44 schreef Sheridana het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, Seems like old times...
en ik maar foto's zoeken waar nick niet al te herkenbaar op staatquote:Op donderdag 21 juli 2005 21:17 schreef EricusMaximus het volgende:
The good thief
quote:Op donderdag 21 juli 2005 22:24 schreef mr_anonimous het volgende:
Bill and teds bogus jouryney.
quote:Op vrijdag 22 juli 2005 01:30 schreef ranja het volgende:
The people under te stairs dacht ik toch..
Wendy Robie en Everett McGill?
quote:Op vrijdag 22 juli 2005 08:21 schreef dolle_hond het volgende:
tot ziens over 2 weken.
Dag lief dol hondje! Geniet van je vakantie!!!quote:Op vrijdag 22 juli 2005 08:21 schreef dolle_hond het volgende:
tot ziens over 2 weken.
als iemand de telling bij wil houden, prima.
anders haal ik t dan wel in (zeker als jullie t een beetje rustig aan doen)
als je dat makkelijker vind dan notepad of iets dergelijksquote:Op vrijdag 22 juli 2005 10:17 schreef Sokolsky het volgende:
Mag ik gebruik maken van Excel?
Titels bedenken vind ik toch een leukere bezigheid dan excell functies schrijven...quote:Op vrijdag 22 juli 2005 10:32 schreef Sokolsky het volgende:
Wat vind jij leuk aan lettertjes tellen?
(dit impilceert dat ik het ook een tamelijk matige vraag vond)
Mee eens, daarom vraag ik ook geen details van films meer. Na een keer een leuke vraag (vond ik) bedacht te hebben over een film en vervolgens binnen een kwartier iemand 'even dvd opzetten, scene zoeken en gevonden', toen vond ik de vraag een stuk minder leuk ineens.quote:Op vrijdag 22 juli 2005 10:43 schreef twentemeisje het volgende:
Ik denk overigens hetzelfde over het opzetten van een dvd om het antwoord te zoeken... dat is toch ook 'opzoeken'?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |