Ja, so?quote:Op donderdag 21 juli 2005 17:02 schreef Mikrosoft het volgende:
Goh slechts 14 dagen na de vorige explosies.

Heel erg rap. New York "wacht" al bijna 4 jaar op het volgende vuurwerk en Madrid bijna anderhalf jaar.quote:

dat vraag ik me dus ook de hele tijd al af ..quote:Op donderdag 21 juli 2005 17:06 schreef Laniboekje het volgende:
Vergeef het me als ik het misschien heel erg fout zie: Of het is gewoon een zieke grap, of een soort van 'afleiding' voor bijv. een andere explosie die wel groot zal zijn..

Aha, ik ben dus niet de enigequote:Op donderdag 21 juli 2005 17:09 schreef Logician het volgende:
[..]
dat vraag ik me dus ook de hele tijd al af ..![]()

Niet omdat ik op sensatie uit ben maar eerder omdat ik het tijdstip niet snap en nog wat andere punten erg matig voorbereid lijken. Dus of copycats of iets groters..quote:

Zelf zat ik eraan te denken dat de Londenaren nu tijdelijk verlost waren van de angst en dat de Milanezen, Romeinen en Parijzenaars zich op mochten maken. Of dit nu een aanslag is en door wie is niet te zeggen, ik ga vooralsnog niet uit van een aanslag met als doel slachtoffers te maken op grote schaal.quote:Op donderdag 21 juli 2005 17:07 schreef Mikrosoft het volgende:
[..]
Heel erg rap. New York "wacht" al bijna 4 jaar op het volgende vuurwerk en Madrid bijna 2 en een half jaar.

Denk eerder de Amsterdammers.quote:Op donderdag 21 juli 2005 17:13 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Zelf zat ik eraan te denken dat de Londenaren nu tijdelijk verlost waren van de angst en dat de Milanezen, Romeinen en Parijzenaars zich op mochten maken. Of dit nu een aanslag is en door wie is niet te zeggen, ik ga vooralsnog niet uit van een aanslag met als doel slachtoffers te maken op grote schaal.
Maar ik denk dat niemand weet waar ie aan toe is op dit moment.

My thoughts exactly! Ook ik ben voorstander van copycats die gewoon ongelooflijk stom bezig zijn geweest.quote:Op donderdag 21 juli 2005 17:12 schreef Logician het volgende:
[..]
Niet omdat ik op sensatie uit ben maar eerder omdat ik het tijdstip niet snap en nog wat andere punten erg matig voorbereid lijken. Dus of copycats of iets groters..
Laten we maar van het eerste uitgaan

Even afwachten hoe de spits nu en morgenvroeg gaat verlopen denk ik..quote:Op donderdag 21 juli 2005 17:15 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
My thoughts exactly! Ook ik ben voorstander van copycats die gewoon ongelooflijk stom bezig zijn geweest.![]()

Ik zou eerder schiphol verwachten, dan komen ze direct internationaal breed in beeld ivm mogelijk veel slachtoffers uit verschillende landen.. en het platleggen van schiphol zelf zal ook wel een dure grap zijnquote:

Of een of andere nitwit heeft die bommen in elkaar gezet waardoor alleen de ontstekers af zijn gegaan en niet de eigenlijke bommen.quote:Op donderdag 21 juli 2005 17:06 schreef Laniboekje het volgende:
Vergeef het me als ik het misschien heel erg fout zie: Of het is gewoon een zieke grap, of een soort van 'afleiding' voor bijv. een andere explosie die wel groot zal zijn..

Waarom dan Heatrow niet? Het drukste vliegveld van Europa?quote:Op donderdag 21 juli 2005 17:18 schreef Logician het volgende:
[..]
Ik zou eerder schiphol verwachten, dan komen ze direct internationaal breed in beeld ivm mogelijk veel slachtoffers uit verschillende landen.. en het platleggen van schiphol zelf zal ook wel een dure grap zijn

Maar Schiphol is de poort tot Europa.quote:Op donderdag 21 juli 2005 17:20 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Waarom dan Heatrow niet? Het drukste vliegveld van Europa?

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |