Retroquote:Op donderdag 21 juli 2005 15:51 schreef Tha_T het volgende:
Weezer - Buddy Holly
luister dan de Ryan Adams versiequote:Op donderdag 21 juli 2005 16:23 schreef Dizer het volgende:
Oasis - Wonderwall
Je moet eens tegen je broertje zeggen dat ie van jou muziek af moet blijvenquote:
Zap...geen zin in Adam Levine z'n stem....quote:Op donderdag 21 juli 2005 16:44 schreef Dizer het volgende:
Maroon5 - Harder To Breathe (Acoustic)
Heb ik al gedaan. Hij wil niet luisterenquote:Op donderdag 21 juli 2005 16:44 schreef Dizer het volgende:
[..]
Je moet eens tegen je broertje zeggen dat ie van jou muziek af moet blijven
Maroon5 - Harder To Breathe (Acoustic)
*jank...quote:Op donderdag 21 juli 2005 16:54 schreef Tha_T het volgende:
Ugly Kid Joe - Cats In The Cradle
Yep, album heet DPquote:Op donderdag 21 juli 2005 16:50 schreef Tha_T het volgende:
Heeft die Daniel Powter trouwens eens een album uitgebracht?
Keane - Bend and Break
Ja zeg, Ik draaide net Santana (met Rob Thomas)quote:Op donderdag 21 juli 2005 17:21 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Dit wordt eng
Santana - Black Magic Women
Wij draaien tenminste muziek! Dave Clarck kan je niet echt bepaald muziek noemen... KABOEM KABOEM KABOEM...BOEM BOEM KABOEMquote:Op donderdag 21 juli 2005 17:23 schreef RichardQuest het volgende:
Sorry hoor, maar wat een kutmuziek allemaal..
Dave Clarke Ft. Chicks on Speed - What Was Her Name
En die had ik niet eens in de wachtrij gezetquote:Op donderdag 21 juli 2005 17:22 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ja zeg, Ik draaide net Santana (met Rob Thomas)
Robbie Wiliams - Angles
Kunnen we in ieder geval vaststellen dat je Dave Clarke niet kent.quote:Op donderdag 21 juli 2005 17:25 schreef Dizer het volgende:
[..]
Wij draaien tenminste muziek! Dave Clarck kan je niet echt bepaald muziek noemen... KABOEM KABOEM KABOEM...BOEM BOEM KABOEM![]()
Ten eerste zijn alle nummers die ik tot nu toe gepost heb gezien nou niet bepaald hoog niveau muziek, allemaal 13 in een dozijn top40 bandjes, niet veel bijzonders. Dus zeggen dat dat tenminste muziek is, is best een kul-argument.quote:Op donderdag 21 juli 2005 17:25 schreef Dizer het volgende:
[..]
Wij draaien tenminste muziek! Dave Clarck kan je niet echt bepaald muziek noemen... KABOEM KABOEM KABOEM...BOEM BOEM KABOEM![]()
Dude, relax! Was maar een joke. Let op de PIquote:Op donderdag 21 juli 2005 18:08 schreef d.R.C het volgende:
[..]
Ten eerste zijn alle nummers die ik tot nu toe gepost heb gezien nou niet bepaald hoog niveau muziek, allemaal 13 in een dozijn top40 bandjes, niet veel bijzonders. Dus zeggen dat dat tenminste muziek is, is best een kul-argument.
Ten tweede is het Dave Clarke, niet Dave Clarck.
Ten derde is Clarke zijn muziek zeker wel muziek, of je er van houdt of niet, muziek is het wel. Ondanks dat Clarke (naar mijn mening saaie, want ik hou er dus absoluut niet van) techno draait/maakt wat inderdaad een KABOEM KABOEM KABOEM (treinspoor effect!) ritme heeft is het absoluut muziek.
Alles wat ritme, melodie etc heeft is muziek. Zelfs al sla je met een pollepel op de reet van een varken, zolang het ritme heeft is het muziek.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |