40+ hequote:Op donderdag 21 juli 2005 15:58 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik val meestal op oudere vrouwen
Ik ook niet..quote:Op donderdag 21 juli 2005 16:00 schreef BObNL het volgende:
[..]
ik heb het niet met zweepjes en stuff![]()
Ze wordt een FOK celeb !quote:Op donderdag 21 juli 2005 16:00 schreef Jaguarized het volgende:
Brechtje is zo passé. Imberr is helemaal hot.![]()
ikke welquote:Op donderdag 21 juli 2005 16:00 schreef BObNL het volgende:
[..]
ik heb het niet met zweepjes en stuff![]()
Come and find outquote:Op donderdag 21 juli 2005 16:03 schreef Imberr het volgende:
[..]
ikke wel![]()
![]()
als zweepjes niet meer leuk zijn, wat is nu leuk dan??![]()
Kapsonesquote:Op donderdag 21 juli 2005 16:04 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
TLK( alleen voor de dames )
quote:Op donderdag 21 juli 2005 16:03 schreef Imberr het volgende:
[..]
ikke wel![]()
![]()
als zweepjes niet meer leuk zijn, wat is nu leuk dan??![]()
Ik werk niet,word je moe vanquote:Op donderdag 21 juli 2005 16:06 schreef hollander76 het volgende:
Zijn er nog meer mensen in PUB die wel eens moeten werken
Ik moet over een uur weer beginnen, dag 3 van de 5 werkdagen deze week![]()
![]()
![]()
watte?quote:Op donderdag 21 juli 2005 16:06 schreef Jaguarized het volgende:
HeY ImBeRr, 0p \/\/@T V00r $00Rt j0nGeN$ v@lJuH EiGeNlIjK 0p¿
Ik doe er al 2 dagen op om dat sollicitatie forumlier van de appie in te vullen, mss toch zo s ff gaan doen.quote:Op donderdag 21 juli 2005 16:06 schreef hollander76 het volgende:
![]()
![]()
mot half 5 de deur uit richting appyheijnquote:Op donderdag 21 juli 2005 16:06 schreef hollander76 het volgende:
![]()
![]()
Op wat voor jongens je valt.quote:
Waar?quote:Op donderdag 21 juli 2005 16:09 schreef Imberr het volgende:
[..]
uuhm..staat ergens in een ander topic
Dat zei je al maar dat topic is weg en kan niet meer opgezocht worden.quote:Op donderdag 21 juli 2005 16:09 schreef Imberr het volgende:
[..]
uuhm..staat ergens in een ander topic
D@t nu/\/\/\/\/\3r is c00lquote:Op donderdag 21 juli 2005 16:09 schreef Jaguarized het volgende:
* Jaguarized luistert Justim Timberlake - Take Me Now![]()
![]()
Tja, ik heb het voordeel dat ik vanuit mijn huis op de Plus (werk) kan pissenquote:Op donderdag 21 juli 2005 16:07 schreef BObNL het volgende:
[..]
mot half 5 de deur uit richting appyheijn
Ik luister Stone Temple Pilotsquote:Op donderdag 21 juli 2005 16:09 schreef Jaguarized het volgende:
* Jaguarized luistert Justim Timberlake - Take Me Now![]()
![]()
oohquote:Op donderdag 21 juli 2005 16:10 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Dat zei je al maar dat topic is weg en kan niet meer opgezocht worden.
D:\MP3\Racoon\Racoon - Love you morequote:Op donderdag 21 juli 2005 16:12 schreef BObNL het volgende:
D:\Liedjes\Dance, House, Techno - No Doubt - Kick Ass Remix (Don't Speak).mp3
omdat je dat eerst aan lieve maryse moet vragenquote:Op donderdag 21 juli 2005 15:14 schreef Dead-Doll het volgende:
Zeg ej, waarom sta ik niet in de OP?
Goed, hier komt dan the ten million dollar question...quote:Op donderdag 21 juli 2005 16:13 schreef Imberr het volgende:
[..]
ooh
oke..beschrijving dan maar he...
liefst rond de 1.70, blauwe of groene ogen, beetje gespierd, lief koppie (val altijd op 'schattige' jongens), uuhm..goeie kledingstijl.. en uuhm.. haarkleur maakt nie veel uit.. voor de rest weet ik ff niks maar ms dat ik dalijk nog iets bedenk ofzo
dan zet ik t er wel bij
Mag ik ook in de OP ?quote:Op donderdag 21 juli 2005 16:14 schreef MaRySe het volgende:
[..]
omdat je dat eerst aan lieve maryse moet vragen!
hmm intressantquote:Op donderdag 21 juli 2005 16:13 schreef Imberr het volgende:
[..]
ooh
liefst rond de 1.70, blauwe of groene ogen, beetje gespierd, lief koppie (val altijd op 'schattige' jongens), uuhm..goeie kledingstijl.. en uuhm.. haarkleur maakt nie veel uit.. voor de rest weet ik ff niks maar ms dat ik dalijk nog iets bedenk ofzo
dan zet ik t er wel bij
Ik heb de Wiki btw ook geupdate vanmiddag rond een uur of 3 ofzo.quote:Op donderdag 21 juli 2005 16:14 schreef MaRySe het volgende:
[..]
omdat je dat eerst aan lieve maryse moet vragen!
Ik ben 1.77. Blauw/groen/bruine ogen. Niet gespierd, wel een lief koppie. Verder heb ik leuke kleren en donkerbruin haar op me hoofd.quote:Op donderdag 21 juli 2005 16:13 schreef Imberr het volgende:
[..]
ooh
dan zet ik t er wel bij
Hoe bedoel je voorstellen ?quote:Op donderdag 21 juli 2005 16:17 schreef MaRySe het volgende:
[..]
wie ben jij dan
eerst voorstellen dan mag het
ha ik ben 1 cm groterquote:Op donderdag 21 juli 2005 16:17 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Ik ben 1.77. Blauw/groen/bruine ogen. Niet gespierd, wel een lief koppie. Verder heb ik leuke kleren en donkerbruin haar op me hoofd.![]()
Maar dit is van 2003 he. Ik groei nog steeds.quote:
weet ik veelquote:Op donderdag 21 juli 2005 16:14 schreef Eix het volgende:
[..]
Goed, hier komt dan the ten million dollar question...
Klopt die beschrijving voor mij?![]()
![]()
Oh ja okequote:Op donderdag 21 juli 2005 16:19 schreef MaRySe het volgende:
[..]
Hallo ik ben GotenSSJ
"Hallo GotenSSJ"
Ik ben...
quote:Op donderdag 21 juli 2005 16:17 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Ik ben 1.75. groene ogen. Niet gespierd, wel een lief koppie. Verder heb ik leuke kleren en bruin haar op me hoofd.![]()
Ik ook, volges mijn ID kaart ben ik 1,78.quote:
quote:Op donderdag 21 juli 2005 16:18 schreef Jaguarized het volgende:
GotenSSJ natuurlijk mag jij in de OP! Maar dan zet ik hem in deel 29 er wel bij anders moet ik er nou weer mee gaan kloten
ik zou het nieteens weten joh. ten tijden van mijn id was ik 1.60quote:Op donderdag 21 juli 2005 16:20 schreef Eix het volgende:
[..]
Ik ook, volges mijn ID kaart ben ik 1,78.
Ik ging zo na die vent voor mn id kaart, vraagt ie me hoe groot ik ben.
Ik:
Hij: 1,78 dus.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |