quote:Op donderdag 21 juli 2005 15:09 schreef Renesite het volgende:
[..]
Pulease, gewoon een beetje zo van, mooi, er is niets met hem gebeurt.
Bakkie koffie?
Lekker
hier wel hoor refresh evenquote:Op donderdag 21 juli 2005 15:11 schreef Jaguarized het volgende:
Het OP plaatje wordt om de een of andere reden niet vertoond. Zal hem ff ergens anders hosten.
Londen nieuws: volgens een nederlandse medewerkers van de BBC worden deze aanslagen niet zo serieus worden genomen als die van 2 weken terug
Oh ja nu hier ook. Tinypic doet er lang over om hem te laden lijkt het wel.quote:
Waarom heb je hem dan ergens anders op gezet ?quote:Op donderdag 21 juli 2005 15:13 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Oh ja nu hier ook. Tinypic doet er lang over om hem te laden lijkt het wel.
Ben ik ook al mee bezig te doen.quote:Op donderdag 21 juli 2005 15:13 schreef Petertjuhh het volgende:
[..]
Waarom heb je hem dan ergens anders op gezet ?![]()
Ik had hem eerst toch ook ergens op gezet?quote:Op donderdag 21 juli 2005 15:14 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Ben ik ook al mee bezig te doen.![]()
Ik ook welquote:Op donderdag 21 juli 2005 15:15 schreef Eix het volgende:
Ik kan de op wel hosten op mn website voor een tijdje.
quote:Op donderdag 21 juli 2005 15:15 schreef Eix het volgende:
W8, het werkt toch gewoon?quote:Op donderdag 21 juli 2005 15:15 schreef Eix het volgende:
Het werkt nu wel goed weer...quote:Op donderdag 21 juli 2005 15:15 schreef Eix het volgende:
quote:Op donderdag 21 juli 2005 15:18 schreef BObNL het volgende:
ik zat er ook aan te denken toen dacht ik opeens aan mijn bandbreedte
nu we het toch over de op hebben, meer bananen en minder breezersquote:Op donderdag 21 juli 2005 15:18 schreef BObNL het volgende:
[..]
oude wijven praat niet op letten jog . niks mis mee hier![]()
Was dat 5 gig?quote:Op donderdag 21 juli 2005 15:19 schreef Eix het volgende:
[..]
![]()
Ik heb 5GB bandbreedte beschikbaar bij mn gratis lycos .com domeinnaam die ik ooit met een actie heb gekregen.
ja dat heb ik gemist. ik zit bij sohosted.com. wel 10 gb data limid . maar er staan ook nog wat sites op in aanbouwquote:Op donderdag 21 juli 2005 15:19 schreef Eix het volgende:
[..]
![]()
Ik heb 5GB bandbreedte beschikbaar bij mn gratis lycos .com domeinnaam die ik ooit met een actie heb gekregen.
quote:
Ik zit met een datalimiet van 100gbquote:Op donderdag 21 juli 2005 15:20 schreef BObNL het volgende:
[..]
ja dat heb ik gemist. ik zit bij sohosted.com. wel 10 gb data limid . maar er staan ook nog wat sites op in aanbouw![]()
quote:Op donderdag 21 juli 2005 15:19 schreef taart het volgende:
[..]
nu we het toch over de op hebben, meer bananen en minder breezers
je liegt of je heb je eigen server staanquote:Op donderdag 21 juli 2005 15:21 schreef Petertjuhh het volgende:
[..]
Ik zit met een datalimiet van 100gb![]()
Nope resellerpakketquote:Op donderdag 21 juli 2005 15:22 schreef BObNL het volgende:
[..]
je liegt of je heb je eigen server staan![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |