Niet zeuren, ik vond die van jou ook niet denderend maar ik ga er niet over zeuren.quote:
40¤ p.m. geloof ik, gelukkig betaal ik het nietquote:
ik 2,50 pmquote:Op donderdag 21 juli 2005 15:24 schreef Petertjuhh het volgende:
[..]
40¤ p.m. geloof ik, gelukkig betaal ik het niet![]()
Als het in Emmen zou gebeuren zou je wel anders praten.quote:Op donderdag 21 juli 2005 15:24 schreef pekel het volgende:
Wat worden die aanslagjes opgeblazen zeg..
quote:Op donderdag 21 juli 2005 15:25 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Als het in Emmen zou gebeuren zou je wel anders praten.
doch, het is een poging tot moordquote:Op donderdag 21 juli 2005 15:24 schreef pekel het volgende:
ben je webdisinger ?quote:Op donderdag 21 juli 2005 15:25 schreef Petertjuhh het volgende:
[..]
Ik zit dan ook wel bij een professioneel bedrijf![]()
Er zijn dagelijks honderden pogingen tot moord. Ontploft er een klein duitje in Londen, ligt de hele wereld erboven op.quote:
Weet je wel wat er twee weken daar gebeurd is? Kennelijk niet dus.quote:Op donderdag 21 juli 2005 15:27 schreef pekel het volgende:
[..]
Er zijn dagelijks honderden pogingen tot moord. Ontploft er een klein duitje in Londen, ligt de hele wereld erboven op.
Mjah ik vind het voor mezelf niet nuttig genoeg voor de tijd die je erin moet stekenquote:Op donderdag 21 juli 2005 15:28 schreef BObNL het volgende:
[..]
ik ook maar pas ben er nog geen held in
![]()
Het lijkt wel wat op Director btw.quote:Op donderdag 21 juli 2005 15:29 schreef Petertjuhh het volgende:
[..]
Mjah ik vind het voor mezelf niet nuttig genoeg voor de tijd die je erin moet steken![]()
Flash is mooiquote:Op donderdag 21 juli 2005 15:29 schreef Petertjuhh het volgende:
[..]
Mjah ik vind het voor mezelf niet nuttig genoeg voor de tijd die je erin moet steken![]()
flash was toch eerder ?quote:Op donderdag 21 juli 2005 15:30 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Het lijkt wel wat op Director btw.![]()
bond dat trein ongeluk een dag erna erger . met meer dan 300 dodenquote:Op donderdag 21 juli 2005 15:28 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Weet je wel wat er twee weken daar gebeurd is? Kennelijk niet dus.![]()
in Pakistan, wat voor nationaliteit hadden de terroristenquote:Op donderdag 21 juli 2005 15:31 schreef BObNL het volgende:
[..]
bond dat trein ongeluk een dag erna erger . met meer dan 300 doden![]()
Over aanslagen in Irak lees je hier idd niks...quote:Op donderdag 21 juli 2005 15:24 schreef pekel het volgende:
tenzij het een toeristenbus is ofzo die is opgeblazenquote:Op donderdag 21 juli 2005 15:33 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Over aanslagen in Irak lees je hier idd niks...
Iddquote:Op donderdag 21 juli 2005 15:33 schreef taart het volgende:
[..]
in Pakistan, wat voor nationaliteit hadden de terroristen![]()
met mes en vork?quote:Op donderdag 21 juli 2005 15:34 schreef BObNL het volgende:
hoe eet je trouwens een watermeloen. alles kleeft hier
Dan moeten er wel mogelijk nederlanders inzittenquote:Op donderdag 21 juli 2005 15:34 schreef Imberr het volgende:
[..]
tenzij het een toeristenbus is ofzo die is opgeblazen![]()
quote:Op donderdag 21 juli 2005 15:36 schreef BObNL het volgende:
[..]
als ik dat met erinsteek spuit het sap er aan alle kanten uit![]()
quote:Op donderdag 21 juli 2005 15:38 schreef the_legend_killer het volgende:
Shin Chan op tv
Idd....quote:Op donderdag 21 juli 2005 15:34 schreef Imberr het volgende:
[..]
tenzij het een toeristenbus is ofzo die is opgeblazen![]()
Racoon.quote:Op donderdag 21 juli 2005 15:38 schreef Renesite het volgende:
Yeah, nog meer nummers op de mp3spelert
Racoon![]()
quote:Op donderdag 21 juli 2005 15:39 schreef BObNL het volgende:
[..]
is dat niet dat dorpje tenzuiden van frankrijk ?
Kom op zeg, ik weet best wat daar gebeurd is. Maar laten we nou niet schrikken voor elk kippenscheetje. Osama zou nu alleen maar lachen in z'n vuistje.quote:Op donderdag 21 juli 2005 15:28 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Weet je wel wat er twee weken daar gebeurd is? Kennelijk niet dus.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |