www.xfm.co.uk Voor direct (internet) radio verslag.quote:Op donderdag 21 juli 2005 15:05 schreef buzzer het volgende:
de berichtgeving komt weer zo vaag op gang, net als op 7 juli
quote:Op donderdag 21 juli 2005 15:05 schreef -beyond- het volgende:
(ik blijf wel typen voor diegene die op werk zitten en geen livestreaming hebben)
Is het dadelijk iets lulligs zeg .... maargoed kan bijna niet.. te toevallig met die metro's dan nog.quote:Op donderdag 21 juli 2005 15:06 schreef -beyond- het volgende:
Het was een kleine rugzak en explosie, maar daardoor brak er flink paniek uit en is er aan de noodrem getrokken
Geweldig.quote:Op donderdag 21 juli 2005 15:05 schreef -beyond- het volgende:
Er wordt nu gesproken over 12 ambulances naar de metrostations en een aantal naar de bus.
De chaffeur meld iig geen slachtoffers.
Maar vermoedelijk gaat het toch om aanslagen.
(ik blijf wel typen voor diegene die op werk zitten en geen livestreaming hebben)
Ik vind de Britse berichtgeving eigenlijk best okay, ook op 7 juli. Veel meer op feiten gebaseerd in plaats van het zover mogelijk verspreiden van massahysterie waar het bij andere nieuwsbronnen nog wel eens op lijkt.quote:Op donderdag 21 juli 2005 15:05 schreef buzzer het volgende:
de berichtgeving komt weer zo vaag op gang, net als op 7 juli
zeer interessant als dit klopt.quote:Op donderdag 21 juli 2005 15:05 schreef HPoi het volgende:
Ooggetuigen melden dat de explosie in de rugzak op Warren Street niet erg hevig was, maar genoeg om de rugzak uit elkaar te scheuren. De eigenaar van de rugzak zou 'ontsteld' gekeken hebben. Volgens de getuige hebben de aanwezigen in de metro zichzelf geëvacueerd, zonder veel paniek.
In dit topic wel. Dag!quote:Op donderdag 21 juli 2005 15:08 schreef P8 het volgende:
ben ik nou echt de enige die dit allemaal geen reet uit maakt?
Denk het welquote:Op donderdag 21 juli 2005 15:08 schreef P8 het volgende:
neequote:Op donderdag 21 juli 2005 15:08 schreef P8 het volgende:
Je weet dat er nog wel ergens een grijs gebied ligt tussen blinde paniek en wereldinteresse? Toch? Goed zoquote:Op donderdag 21 juli 2005 15:08 schreef -beyond- het volgende:
Hoezo don''t panic??
Doe ff normaal. Een beetje wereldinteresse is gezond!!
Ik hoorde daarnet iets over het achtervolgen van een man door omstanders, de man zou via een park zijn ontsnapt.quote:
ja dat arme al quaida heeft het al moeilijk genoeg hè....quote:Op donderdag 21 juli 2005 15:09 schreef phrixos het volgende:
en wie gaan we nu weer valselijk beschuldigen? weer al qaeda?
kom op zeg... dat is wel heel gemakkelijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |