Of een laptop accu die uit elkaar klapte.quote:Op donderdag 21 juli 2005 14:45 schreef Elvislives het volgende:
misschien chemische bom, aangezien de explosie niet groot was blijkbaar....

Op diverse plekken in Londen?quote:Op donderdag 21 juli 2005 14:45 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Of een laptop accu die uit elkaar klapte.

Ja in Hackney (Oost Londen)quote:Op donderdag 21 juli 2005 14:44 schreef -Mk- het volgende:
Explosie op een bus. (Skynews)

hoe krijg je dat voor elkaar? aangezien mijn laptop op mn schoot ligt....quote:Op donderdag 21 juli 2005 14:45 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Of een laptop accu die uit elkaar klapte.

Inderdaad ja, ben ik ook bang voor...quote:Op donderdag 21 juli 2005 14:47 schreef Toeps het volgende:
Misschien van die kneuzige na-apers.

reageer ff niet zegquote:Op donderdag 21 juli 2005 14:47 schreef Elvislives het volgende:
[..]
hoe krijg je dat voor elkaar? aangezien mijn laptop op mn schoot ligt....![]()

maar wel met het bedoelde effect, want na 2x gaan mensen zich echt wel heel erg onveilig voelenquote:Op donderdag 21 juli 2005 14:47 schreef Dubbeldrank het volgende:
Het lijkt allemaal mee te vallen, dit lijkt meer op een aanslag door prutsers...

Als ik me niet vergis zijn na 11-9 ook mensen opgepakt waarbij na verhoor bleek dat er plannen waren om in kleine dorpjes op het amerikaanse platteland aanslagen te gaan plegen. Dan zou weliswaar per aanslag 4 mensen en 2 kippen omkomen maar op die manier zou iedereen het idee krijgen kwetsbaar te zijn. Erg effectief idee moet ik zeggen.quote:Op donderdag 21 juli 2005 14:46 schreef UnleashMitch het volgende:
De eerste vraag is natuurlijk of dit wederom moslimterrorisme is of niet. Zowel dan is het meest enge nog wel dat er op hun acties geen lijn te trekken is. Vliegtuigen, treinen, metros, bussen alles, locaties steeds verschillend en nu toch opeens 2x op dezelfde plaats. Die onvoorspelbaarheid is heel erg.

Juist niet volgens mij.quote:Op donderdag 21 juli 2005 14:50 schreef Apie74 het volgende:
hmmm afwachten nog maar. De vorige aanslag in Londen leek ook best mee te vallen de 1e paar uren.

Ja wat dacht je dan, een nucliaire?quote:Op donderdag 21 juli 2005 14:45 schreef Elvislives het volgende:
misschien chemische bom, aangezien de explosie niet groot was blijkbaar....

Het sarcasmequote:Op donderdag 21 juli 2005 14:51 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Ja wat dacht je dan, een nucliaire?

Hij bedoelt een bio chemische bom.quote:Op donderdag 21 juli 2005 14:51 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]

Scotland Yard said emergency services have responded to an "incident" on a bus in Hackney Road, on a junction near Colombia Road, east London.quote:

goeie opmerkingquote:Op donderdag 21 juli 2005 14:51 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]

De omvang werd wel steeds kleiner. NY > Madrid > London. Bij London leek het aan het begin niet zo heel erg (erg betrekkelijk maar goed) maar liep het uiteindelijk nog aardig op.quote:Op donderdag 21 juli 2005 14:51 schreef Merkie het volgende:
Juist niet volgens mij.

Volledig mee eens. Dit had ik ook niet aan zien komen.quote:Op donderdag 21 juli 2005 14:46 schreef UnleashMitch het volgende:
De eerste vraag is natuurlijk of dit wederom moslimterrorisme is of niet. Zowel dan is het meest enge nog wel dat er op hun acties geen lijn te trekken is. Vliegtuigen, treinen, metros, bussen alles, locaties steeds verschillend en nu toch opeens 2x op dezelfde plaats. Die onvoorspelbaarheid is heel erg.

Alle spijkers vlogen zijn rug in?quote:Op donderdag 21 juli 2005 14:52 schreef err het volgende:
mislukte zelfmoordaanslag op warren street (metro) volgens euronews

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |