als de 'bommen' door 1 n0ob zijn gemaakt wel :pquote:Op donderdag 21 juli 2005 15:40 schreef Duvel het volgende:
[..]
Zoals iemand hierboven ook al zegt: het is wel toevallig dat vier aanslagen tegelijk mislukken, dus wellicht een opmaat voor iets groters? Of gewoon een poging paniek te zaaien, en op die manier een land te ontwrichten. Al met al een klotesituatie.
Of het waren mensen van zo'n krant die wilden laten zien dat de beveiliging nog steeds niks voorsteldquote:Op donderdag 21 juli 2005 15:42 schreef ShaoliN het volgende:
Toch lijkt het me stug dat dit om een afleiding zou gaan, want op deze manier zet je juist alles op scherp en in opperste staat van paraatheid.
Het lijkt me uitermate dom om dat te proberen in een volle metro. Verder: heb je in de ondergrondse bereik?quote:Op donderdag 21 juli 2005 15:41 schreef Jalu het volgende:
[..]
Er bestaan ook ontstekers die reageren op een mobiel signaal, als die dingen wat onstabiel zijn, zouden ze ook op andere mobieltjes kunnen reageren?
Mja, maar ik neem aan dat men de regie zelf in handen wil houden. Als een bom op een willekeurig telefoonsignaal reageert, dan was er al lang her en der wat ontploft...quote:
Dan kan het altijd nog gaan om het "breken" van de Britten, zoals iemand anders suggereerde, toch?quote:Op donderdag 21 juli 2005 15:42 schreef ShaoliN het volgende:
Toch lijkt het me stug dat dit om een afleiding zou gaan, want op deze manier zet je juist alles op scherp en in opperste staat van paraatheid.
Hier kan je niet tegen aan beveiligen. Dat lijkt me duidelijk. Iedereen met een rugzak uit voorzorg opsluiten lijkt me ook niet echt praktisch.quote:Op donderdag 21 juli 2005 15:43 schreef -Mk- het volgende:
[..]
Of het waren mensen van zo'n krant die wilden laten zien dat de beveiliging nog steeds niks voorsteld![]()
In londen niet, iedergeval de dieper gelegen stations niet. De circleline bijvoorbeeld ligt vrij ondiep en is soms half open, dus daar is wel vaak gewoon bereik.quote:Op donderdag 21 juli 2005 15:43 schreef Duvel het volgende:
[..]
Het lijkt me uitermate dom om dat te proberen in een volle metro. Verder: heb je in de ondergrondse bereik?
Ja, dat zou kunnen.quote:Op donderdag 21 juli 2005 15:43 schreef Duvel het volgende:
[..]
Dan kan het altijd nog gaan om het "breken" van de Britten, zoals iemand anders suggereerde, toch?
Alles bij de pliesie en de geheime dienst staat op z'n kop, en van die chaos kun je ook gebruik maken...quote:Op donderdag 21 juli 2005 15:42 schreef ShaoliN het volgende:
Ach, het is niet alsof ik onjuiste feiten plaats. Ik geef, net als tientallen mensen in deze thread trouwens, slechts een mogelijke interpretatie aan. Het zal allemaal wel meevallen, natuurlijk, maar wel hoor ik net op het nieuws dat er politiemannen in beschermende kleding gesignaleerd is. Dat bekent op zijn minst dat er enkele officials rekening houden met...quote:Op donderdag 21 juli 2005 15:39 schreef Litpho het volgende:
[..]
Met alle respect, maar ik denk niet dat mensen in een nieuwsthread zitten te wachten op doemscenario's.
Chaos was het de vorige keer niet bij de hulpdiensten, dus ik zou niet weten waarom dit nu wel zo zou zijn.quote:Op donderdag 21 juli 2005 15:45 schreef Toeps het volgende:
[..]
Alles bij de pliesie en de geheime dienst staat op z'n kop, en van die chaos kun je ook gebruik maken...
Klopt. En een van de stellen op de circle lijn was ook het treinstel waar een bom is ontploft 2 weken terug.quote:Op donderdag 21 juli 2005 15:45 schreef Bigfoot het volgende:
[..]
In londen niet, iedergeval de dieper gelegen stations niet. De circleline bijvoorbeeld ligt vrij ondiep en is soms half open, dus daar is wel vaak gewoon bereik.
beetje het "Die Hard: With a Vengeance" scenario of zo?quote:Op donderdag 21 juli 2005 15:45 schreef Toeps het volgende:
[..]
Alles bij de pliesie en de geheime dienst staat op z'n kop, en van die chaos kun je ook gebruik maken...
Wat heeft dat te maken met het bereik op een cut-and-cover of een deep level line?quote:Op donderdag 21 juli 2005 15:46 schreef Carport het volgende:
[..]
Klopt. En een van de stellen op de circle lijn was ook het treinstel waar een bom is ontploft 2 weken terug.
Wat voor foto's wil je zien? Captures van de TV of foto's die mensen mobiele telefoons hebben gemaakt?quote:Op donderdag 21 juli 2005 15:46 schreef porche het volgende:
Heeft nouw echt niemand foto's van deze site![]()
UK is voorbereid. Bij de eerste aanwijzing van een aanslag op 7/7 werd met een druk op de knop het complete GSM netwerk in Londen platgelegd.quote:Op donderdag 21 juli 2005 15:43 schreef Dubbelzuurrr het volgende:
[..]
Mja, maar ik neem aan dat men de regie zelf in handen wil houden. Als een bom op een willekeurig telefoonsignaal reageert, dan was er al lang her en der wat ontploft...
En een dader die bewust het ontstekingsignaal uitzendt, zal waarschijnlijk niet op aanraden van de politie opeens zijn telefoon uitzetten...
Maakt niet uit welke het zijn gewoon site's met foto'squote:Op donderdag 21 juli 2005 15:47 schreef Carport het volgende:
[..]
Wat voor foto's wil je zien? Captures van de TV of foto's die mensen mobiele telefoons hebben gemaakt?
Dan onderschatten ze de britten nogal.quote:Op donderdag 21 juli 2005 15:43 schreef Duvel het volgende:
Dan kan het altijd nog gaan om het "breken" van de Britten, zoals iemand anders suggereerde, toch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |