quote:Op donderdag 21 juli 2005 14:16 schreef shady1983 het volgende:
Het enige probleem: Rainman was volgens velen een kutnummer op Encore... Mij boeit het niet dat ie zo gaat heten... Ik dig het nummer wel... Jullie dan ?
Beetje respect voor de maan he.quote:Op donderdag 21 juli 2005 14:36 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Wat zou het kosten om de maan op te blazen? Als we allemaal nou een tientje inleggen, dan kunnen we in Rusland vast wel een mooie roestige racket kopen met een mooie 'kwijtgeraakte' kernkop.....
Heb jij een beter idee?quote:
Hoeveel tennis-mepdingen met kernkoppen zijn er dan in omloop?quote:Op donderdag 21 juli 2005 14:36 schreef Sack_Blabbath het volgende:
een mooie roestige racket kopen met een mooie 'kwijtgeraakte' kernkop.....
quote:Op donderdag 21 juli 2005 15:18 schreef Karboenkeltje het volgende:
[..]
Hoeveel tennis-mepdingen met kernkoppen zijn er dan in omloop?
Altijd al geweten dat Bassie achter Al-Quaida zat en niet Osamaquote:Op donderdag 21 juli 2005 15:20 schreef Z het volgende:
Wie belt er even 0800-AlQuaida? Die zijn goed in dingen opblazen.
Dat is Bassie nietquote:Op donderdag 21 juli 2005 15:25 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Altijd al geweten dat Bassie achter Al-Quaida zat en niet Osama
[afbeelding]
Die is natuurlijk undercover.....hij is de leider van Al-Qaida!quote:
Ja, goed he!quote:
Mijn biggest fan beledigt mijn algemene ontwikkeling alsook kennis van eminem's teksten..quote:Op donderdag 21 juli 2005 19:20 schreef Brennie het volgende:
[..]
Ja, goed he!![]()
( Pssst.. je weet dat die ondertitel nav Eminem' s nummer Stan is he? En ook dat het wel lekker rijmt met m'n naam, en ik het daarom als ondertitel heb he? Toch?)
Ohjeequote:Op donderdag 21 juli 2005 19:22 schreef Laton het volgende:
[..]
Mijn biggest fan beledigt mijn algemene ontwikkeling alsook kennis van eminem's teksten..![]()
Maarre, ja dat had ik door.quote:
quote:Op donderdag 21 juli 2005 19:34 schreef Laton het volgende:
[..]
Maarre, ja dat had ik door.![]()
Op het album van de game heeft ie ook een track..zelf geproduceerd..wel grappig The Game doet daar Eminem zijn stijl.![]()
Graag zelfs.quote:Op donderdag 21 juli 2005 16:58 schreef fransie102 het volgende:
[..]
Ga lekker je depri kut-metal luisteren man
Album van de Game is zeer relaxt..beetje die oude Dre/snoop sound voor mijn gevoel..welke mixtape bedoel je?quote:Op donderdag 21 juli 2005 19:37 schreef Brennie het volgende:
[..]
Hmm.. het album van the game had ik links laten liggen. Zal het nummer eens zoeken en downloaden.Thanks
De mixtape al gehoord?
Heb het meer gehoord.. kan me het zo moeilijk voorstellen. Zal het album op het lijstje van ' moet nog downloaden' zetten.quote:Op donderdag 21 juli 2005 19:38 schreef Laton het volgende:
[..]
Album van de Game is zeer relaxt..beetje die oude Dre/snoop sound voor mijn gevoel..welke mixtape bedoel je?
Dat hebben ze ook bij 2pac gedaan. En die brengt sindsdien meer shit uit dan dat ie ervoor deedquote:
*zet op lijstje moet nog downloaden.quote:Op donderdag 21 juli 2005 19:40 schreef Brennie het volgende:
[..]
Heb het meer gehoord.. kan me het zo moeilijk voorstellen. Zal het album op het lijstje van ' moet nog downloaden' zetten.
Mixtape: Anger management met Clinton Sparks.
Een nieuwe mixtape ? Staat er nieuw materiaal op of wat ?quote:Op donderdag 21 juli 2005 19:37 schreef Brennie het volgende:
[..]
Hmm.. het album van the game had ik links laten liggen. Zal het nummer eens zoeken en downloaden.Thanks
De mixtape al gehoord?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |