het probleem met sport is dat het altijd op andere tijdstippen isquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 21:12 schreef tong80 het volgende:
Nie4t de NOS heel het omroepbestel. Op alle zenders zagen we deze apotheose. Maar in Nederland heben we nog steeds met zuiltjes te maken. Het wordt tijd voor rrn cultuur/Sport zender.
Dit is bagger
Hoeft toch ook niet? Je kunt het nieuws toch plannen rond de sport. Er zijn zat momenten dat dat kan, desnoods een kort journaal. Als er 'Breaking News' is zou je het kunnen verplaatsen naar een andere zender of de sport in dit geval naar de achtergrond verschuiven.quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 21:14 schreef JohnDDD het volgende:
[..]
het probleem met sport is dat het altijd op andere tijdstippen is
een sport-nieuws zender zou ook mooi zijn, maar dan heb je weer zoiets dat je geen nieuws kunt uitzenden tijdens een voetbalwedstrijd ofzo
onhandig
quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 21:10 schreef doerebout het volgende:
Mjah, kogelstoten...wel een b-nummer, maar goed.
Hmm, ja dat kan op zich wel. Maar adn is er wel altijd nieuws op andere tijdstippen. Wat mij betreft zou dat best een goed idee zijn, een nieuws-sportzender, desnoods van de NOS (liever van een andere omroep)quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 21:16 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Hoeft toch ook niet? Je kunt het nieuws toch plannen rond de sport. Er zijn zat momenten dat dat kan, desnoods een kort journaal. Als er 'Breaking News' is zou je het kunnen verplaatsen naar een andere zender of de sport in dit geval naar de achtergrond verschuiven.
Stel je niet aan man. De sprintnummers, middenafstanden, verspringen en zo spreken nu eenmaal meer aan. Als Rutger niet mee zou doen keek er geen hond in NL naar het kogelstoten.quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 21:16 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Waar slaat dat nou weer op. Het is gewoon topsport hoor. waarom is een kogelstoter minder als een snelwandelaar, steeplechaserm tienkamper of sprinter???
Da's echt heel erg stom gepland ja, twee krachtnummers die op dezelfde dag gehouden worden. Ze hadden vandaag toch het discuswerpen voor vrouwen kunnen doen en vandeweek de mannen. Beetj raar van die Finnen en de IAAFquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 21:23 schreef Ambrosius het volgende:
Hierdoor blijft het dubbel jammer dat het discuswerpen ook vanavond begon, hij lijkt in topvorm.
Ik vermoed dat die vrouwen na 20 km helemaal zijn doorgeschuurdquote:
Dat is bij ons dus om 20.35. Zo heb ik gisteren ook een onderdeel gemist. Even vergeten dat het daar een uur later is.quote:Op zondag 7 augustus 2005 10:49 schreef Ambrosius het volgende:
Vanavond om 21.35 is de finale van de 100m mannen, ook altijd een leuk onderdeel.
Goed dat je het zegt!quote:Op zondag 7 augustus 2005 12:35 schreef Loohcs het volgende:
[..]
Dat is bij ons dus om 20.35. Zo heb ik gisteren ook een onderdeel gemist. Even vergeten dat het daar een uur later is.
quote:Op zondag 7 augustus 2005 13:19 schreef TheVulture het volgende:
Ik blijf het een rete-irritant blij kind vinden maar wel knap van die Kluft...
Dank uquote:
Half negen dacht ik.quote:Op zondag 7 augustus 2005 10:49 schreef Ambrosius het volgende:
Vanavond om 21.35 is de finale van de 100m mannen, ook altijd een leuk onderdeel.
Nu op Ned.2, Eurosport zendt ongeveer alles uit.quote:Op zondag 7 augustus 2005 18:53 schreef komrad het volgende:
hoe laat begint de uitzending vanavond
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |