ik verwacht dat dat lijstje wel groter zal worden.quote:2 grote atletiekvedetten hebben al aangekondigd niet deel te nemen: middenafstandloopster Kelly Holmes en hinkstapspringer Christian Olsson.
Dat mag ik wel aannemen ja.quote:Op donderdag 21 juli 2005 12:11 schreef mitt het volgende:
[..]
en Eurosport zal genoeg uitzenden neem ik aan?
Dus dit was het dan voor Hicham?quote:Op maandag 25 juli 2005 19:17 schreef Leatherface het volgende:
El Guerrouj laat verstek gaan. Damn.
Samen met Carolina Kluftquote:Op maandag 25 juli 2005 22:37 schreef Remzz het volgende:
Karin Rückstuhl is er ook weer bij
Ze moet zeker bij de top 5 kunnen komen op de meerkamp ze is erg goed in vorm.
Hij wil wel volgend seizoen nog lopen.quote:
quote:
Is dat zeker? Ik hoorde afgelopen week nog dat ze kampte met de ziekte van Lyme en dat ze aan de antibiotica zat.quote:Op maandag 25 juli 2005 22:37 schreef Remzz het volgende:
Karin Rückstuhl is er ook weer bij
Ze moet zeker bij de top 5 kunnen komen op de meerkamp ze is erg goed in vorm.
Dus idd geen groot toernooi meer.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 20:15 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Hij wil wel volgend seizoen nog lopen.
Maar ik verwacht hem niet meer op de WK in Osaka en de Olympische Spelen.
Inderdaad een flinke devaluatie. Maar wereldkampioenschappen blijven wereldkampioenschappen he?quote:
Geen idee, maar dat lijkt me vrij logisch.quote:Ik neem overigens aan dat Powell dan alleen de finale op de estafette gaat lopen?
Ik doelde meer op het feit dat Hicham geen groot toernooi meer gaat lopen.quote:Op zondag 31 juli 2005 19:28 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Inderdaad een flinke devaluatie. Maar wereldkampioenschappen blijven wereldkampioenschappen he?
Ow, okay.quote:Op zondag 31 juli 2005 19:30 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Ik doelde meer op het feit dat Hicham geen groot toernooi meer gaat lopen.
Het is ook al zo erg bij het WK zwemmen. Ik weet dat het appels en peren zijn en het eigenlijk nergens op slaat, maar ik moet dan toch altijd aan een WK voetbal denken en dat daar een land af zou zeggen. Dat is gewoon niet voor te stellen.quote:Op zondag 31 juli 2005 19:28 schreef mitt het volgende:
Doodzonde dat altijd de grote namen op zulke toernooi afzeggen.
Tsja, blessures. Maar ineens wel veel blessures tegelijk.quote:Op zondag 31 juli 2005 19:42 schreef zjroentje het volgende:
Ik vind dat ook maar vreemd. Na de OS toch het belangrijkste evenement voor sporters.
Bij Atletiek heb ik dat nou altijd.quote:Op zondag 31 juli 2005 19:50 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Tsja, blessures. Maar ineens wel veel blessures tegelijk.
Hetzelfde heb je bij zwemmen en turnen, alles wordt gezet op de 4 jaar-cyclus en dat ene piekmoment tijdens de OS. En zelfs dan zijn er nog mensen die op het moment supreme ook nog een blessure oplopenquote:Op zondag 31 juli 2005 19:51 schreef mitt het volgende:
[..]
Bij Atletiek heb ik dat nou altijd.
Vind het altijd overkomen als een B toernooi, zo'n EK of WK.
Hmm, dat hangt een beetje van de entourage af. Het vorige WK in Parijs vond ik best wel 'groots' overkomen in dat grote stadion dat altijd bomvol zat.quote:Op zondag 31 juli 2005 19:51 schreef mitt het volgende:
[..]
Bij Atletiek heb ik dat nou altijd.
Vind het altijd overkomen als een B toernooi, zo'n EK of WK.
Mooi voorbeeld daarvan is onze eigen VDH natuurlijk. Op de wk's altijd naast de hoofdprijzen grijpen maar het op de olympische spelen wel gewoon afmaken.quote:Op zondag 31 juli 2005 20:12 schreef At_Fundum het volgende:
[..]
Hetzelfde heb je bij zwemmen en turnen, alles wordt gezet op de 4 jaar-cyclus en dat ene piekmoment tijdens de OS.
Dwight Phillips. Maar die heeft natuurlijk nog lang niet de status van Lewis en Powell.quote:Op zondag 31 juli 2005 21:00 schreef Ericr het volgende:
Jammer dat het verspringen geen figuren meer heeft als Powell of Lewis, dat was toch een geweldige competitie in 1991.
Zelezny, dacht dat die al gestopt was.quote:Op maandag 1 augustus 2005 15:47 schreef mitt het volgende:
Jan Zelezny
Olympisch kampioen kogelslingeren Morufushi
Idd.quote:Op maandag 1 augustus 2005 17:07 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Zelezny, dacht dat die al gestopt was.
Kun je nagaan. In 1988 al tweede op de olympische spelen. Dat is voor een topatleet een ongelooflijk lange carriere. Maar het lijkt er op dat hij een beetje aan het afbouwen is de laatste tijd.quote:Op maandag 1 augustus 2005 17:16 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Idd.
Die kerel gooit toch ook al erg lang met een speer.
isinbayeva natuurlijk.quote:Op zondag 31 juli 2005 21:52 schreef Leatherface het volgende:
Maar wie moet nu de grote vaandeldrager van dit wk worden met al die afzeggingen?
Kenenisa Bekele?
quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 09:27 schreef 456 het volgende:
(Carolina Kluft en Karin Rukstuhl)
Daatr ben ik het helemaal mee eens. Vooral Ria Stalman is erg coolquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 09:57 schreef JohnDDD het volgende:
omg
weet je wat ook zo fijn is? dat commentaar van eurosport
die twee zijn geweldig samen, en ook apart zijn ze goed. hoe heten ze ook alweer, ria stalman en ysbrand...visser?
twee uitstekende commentatoren, die elkaar graag mogen zo te horen, en die verstand van zaken hebben. fijne stem ook!!!
quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 12:08 schreef TheVulture het volgende:
[...]
En Kluft springt voor de tweede keer af op 1.85
Die loopt dus ook alleen maar de 10K op dit WK...quote:
Troy Douglas haalde in 2001 nog de halve finale, ik vind 4 jaar niet echt een eeuwigheid.quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 12:08 schreef TheVulture het volgende:
Tot nu toe vallen de Nederlanders niet tegen. Smith wilde nog wel eens choken op een groot toernooi maar nu in de finale. Hoogmoed door op de sprint, da's ook al een eeuwigheid geleden dat we een sprinter in de volgende ronde hadden op de 100 m
Flinke inspanning wel om in de finale te geraken voor Rutger.quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 12:08 schreef TheVulture het volgende:
Smith wilde nog wel eens choken op een groot toernooi maar nu in de finale.
quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 13:07 schreef JohnDDD het volgende:
Ik kom hier trouwens bijna dezelfde mensen tegen als in de snooker- en wielrentopics
hij kan ook na worp 1,2,3 zometeen 9e staan enquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 13:56 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Flinke inspanning wel om in de finale te geraken voor Rutger.
Ik geef hem weinig kans op een medaille, er staan nogal wat mannetjesputters bij de finalisten met stukken betere PR's.quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 19:28 schreef tong80 het volgende:
Vanavond om 20.00 uur Rutger. Hij is ligt geblesseerd maar volgens Andy Houtkamp nog steeds medaille-kandidaat.
quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 19:28 schreef tong80 het volgende:
Vanavond om 20.00 uur Rutger. Hij is ligt geblesseerd maar volgens Andy Houtkamp nog steeds medaille-kandidaat.
toeval?quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 19:49 schreef Ambrosius het volgende:
Belachelijk trouwens dat Smith een doktersverklaring moest overleggen om zich af te kunnen melden voor het discuswerpen. Ook belachelijk dat dat op dezelfde dag als het kogelstoten wordt gehouden trouwens.
Slik je woorden even in.quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 20:04 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik geef hem weinig kans op een medaille, er staan nogal wat mannetjesputters bij de finalisten met stukken betere PR's.
Plaats bij de beste 6 zou al een wereldprestatie voor hem zijn.
Knap hoor, meteen bij de eerste poging.quote:
Ze lopen sneller dan wij zouden rennenquote:
21.73, ongelovelijk.quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 20:13 schreef tong80 het volgende:
Holy shit die was ver van die Amerikaan.
Rutger Smith Fantopic - leg de kogel daar maar neerquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 20:11 schreef tong80 het volgende:
Golfer kick het Ritger Smit topic eens omhoog ik kan het niet vinden.
quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 20:22 schreef Ambrosius het volgende:
Staat Smith nou tweede? Zag het net te laat.
De mannen 4x100m estafette won brons 2 jaar geleden. weliswaar na een diskwalificatie van Groot-Brittannie een half jaar later maar toch.quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 20:20 schreef TheVulture het volgende:
Het ziet er goed uit voor Smith, wellicht eindelijk weer eens een medaille voor Nederland op een WK. De vorige keer hadden we niks toch?
Daar oet je doorheen kijken, ieder zijn manier om een prestatie te leveren.quote:
Verrek da's waar ook. met opa Troyquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 20:27 schreef sportfreak het volgende:
[..]
De mannen 4x100m estafette won brons 2 jaar geleden. weliswaar na een diskwalificatie van Groot-Brittannie een half jaar later maar toch.
In 500m op 20" gelopenquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 20:45 schreef golfer het volgende:
Radcliff wordt bedankt voor de moeite.
het probleem met sport is dat het altijd op andere tijdstippen isquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 21:12 schreef tong80 het volgende:
Nie4t de NOS heel het omroepbestel. Op alle zenders zagen we deze apotheose. Maar in Nederland heben we nog steeds met zuiltjes te maken. Het wordt tijd voor rrn cultuur/Sport zender.
Dit is bagger
Hoeft toch ook niet? Je kunt het nieuws toch plannen rond de sport. Er zijn zat momenten dat dat kan, desnoods een kort journaal. Als er 'Breaking News' is zou je het kunnen verplaatsen naar een andere zender of de sport in dit geval naar de achtergrond verschuiven.quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 21:14 schreef JohnDDD het volgende:
[..]
het probleem met sport is dat het altijd op andere tijdstippen is
een sport-nieuws zender zou ook mooi zijn, maar dan heb je weer zoiets dat je geen nieuws kunt uitzenden tijdens een voetbalwedstrijd ofzo
onhandig
quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 21:10 schreef doerebout het volgende:
Mjah, kogelstoten...wel een b-nummer, maar goed.
Hmm, ja dat kan op zich wel. Maar adn is er wel altijd nieuws op andere tijdstippen. Wat mij betreft zou dat best een goed idee zijn, een nieuws-sportzender, desnoods van de NOS (liever van een andere omroep)quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 21:16 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Hoeft toch ook niet? Je kunt het nieuws toch plannen rond de sport. Er zijn zat momenten dat dat kan, desnoods een kort journaal. Als er 'Breaking News' is zou je het kunnen verplaatsen naar een andere zender of de sport in dit geval naar de achtergrond verschuiven.
Stel je niet aan man. De sprintnummers, middenafstanden, verspringen en zo spreken nu eenmaal meer aan. Als Rutger niet mee zou doen keek er geen hond in NL naar het kogelstoten.quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 21:16 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Waar slaat dat nou weer op. Het is gewoon topsport hoor. waarom is een kogelstoter minder als een snelwandelaar, steeplechaserm tienkamper of sprinter???
Da's echt heel erg stom gepland ja, twee krachtnummers die op dezelfde dag gehouden worden. Ze hadden vandaag toch het discuswerpen voor vrouwen kunnen doen en vandeweek de mannen. Beetj raar van die Finnen en de IAAFquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 21:23 schreef Ambrosius het volgende:
Hierdoor blijft het dubbel jammer dat het discuswerpen ook vanavond begon, hij lijkt in topvorm.
Ik vermoed dat die vrouwen na 20 km helemaal zijn doorgeschuurdquote:
Dat is bij ons dus om 20.35. Zo heb ik gisteren ook een onderdeel gemist. Even vergeten dat het daar een uur later is.quote:Op zondag 7 augustus 2005 10:49 schreef Ambrosius het volgende:
Vanavond om 21.35 is de finale van de 100m mannen, ook altijd een leuk onderdeel.
Goed dat je het zegt!quote:Op zondag 7 augustus 2005 12:35 schreef Loohcs het volgende:
[..]
Dat is bij ons dus om 20.35. Zo heb ik gisteren ook een onderdeel gemist. Even vergeten dat het daar een uur later is.
quote:Op zondag 7 augustus 2005 13:19 schreef TheVulture het volgende:
Ik blijf het een rete-irritant blij kind vinden maar wel knap van die Kluft...
Dank uquote:
Half negen dacht ik.quote:Op zondag 7 augustus 2005 10:49 schreef Ambrosius het volgende:
Vanavond om 21.35 is de finale van de 100m mannen, ook altijd een leuk onderdeel.
Nu op Ned.2, Eurosport zendt ongeveer alles uit.quote:Op zondag 7 augustus 2005 18:53 schreef komrad het volgende:
hoe laat begint de uitzending vanavond
Ruckstuhl achtste..geen kans op een medaille gehad.quote:Op zondag 7 augustus 2005 19:40 schreef BliksemSchigt het volgende:
Kluft. Dat klinkt Duits.
Hebben we nog kans op een medaille?
Helemaal niet meer? Het hele WKquote:Op zondag 7 augustus 2005 19:46 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Ruckstuhl achtste..geen kans op een medaille gehad.
Simon Vrouwen op de steeple misschien.quote:Op zondag 7 augustus 2005 19:49 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Helemaal niet meer? Het hele WK
sterker nog, waarom en hoe gaat iemand snelwandelen?quote:Op zondag 7 augustus 2005 20:05 schreef tong80 het volgende:
Waarom gaat een meisje hink stap ver springen
Meestal vallen die wat tegen, bovendien duren ze meestal maar een seconde of 9.8quote:Op zondag 7 augustus 2005 20:12 schreef Leatherface het volgende:
De spanning stijgt. De 100 meter - finale is in aantocht.
Dat lijkt mij cultureel bepaald maar ik ben er niet zeker van.quote:Op zondag 7 augustus 2005 20:32 schreef Ambrosius het volgende:
Ik gok toch op Gatlin.
Is er trouwens bekend waarom donkeren harder lopen dan blanken? Het zijn eigenlijk áltijd 8 donkere finalisten.
72 Olympisch Kampioen de blake Rus Borsov. In 76 de blanke Brit Welshquote:Op zondag 7 augustus 2005 20:32 schreef Ambrosius het volgende:
Ik gok toch op Gatlin.
Is er trouwens bekend waarom donkeren harder lopen dan blanken? Het zijn eigenlijk áltijd 8 donkere finalisten.
Je hebt wel een punt.quote:Op zondag 7 augustus 2005 20:35 schreef JohnDDD het volgende:
[..]
Dat lijkt mij cultureel bepaald maar ik ben er niet zeker van.
Ik vraag me wel af he; die Gatlin e.a. doen enorm aan body-pumping
die dikke armen, die misschien onnodig dikke benen, die moeten ze allemaal meedragen
is dat niet wat onnuttig? als die Gatlin nou minder spieren had in zijn bovenlijf, ging hij dan niet een stukje harder lopen?
Dat deed Lewis ook in de olympische finale in Seoul.quote:Op zondag 7 augustus 2005 20:48 schreef JohnDDD het volgende:
Het leek er toch op dat die Gatlin een half pasje in baan 4 zette maar ik ben niet zeker
Vanmiddag om 13.00 hadden ze ook al een stukje, gisterenavond ook al, maar idd, niet live.quote:Op zondag 7 augustus 2005 20:46 schreef 456 het volgende:
na 24uur zie ik studio sport pas aandacht schenken aan Rutger.
Als ze na het voetbal echt een ander publiek willen raken, hebben ze nog veel te leren.
Oeps, die van 13u gemist. My bad.quote:Op zondag 7 augustus 2005 20:53 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Vanmiddag om 13.00 hadden ze ook al een stukje, gisterenavond ook al, maar idd, niet live.
De voornaamste reden is dat ze zich nu voornamelijk concentreert op de marathon.quote:Op maandag 8 augustus 2005 11:24 schreef Ericr het volgende:
Radcliff heeft geen andere taktiek, eindsprint is te zwak dus moet ze proberen om met een straf tempo iedereen los te lopen. Maar ze heeft overduidelijk de vorm er niet voor, op de baan tenminste.
het komt idd ook door de marathon, ze mist basissnelheid en daardoor loopt ze de rest niet los. Maar haar tactiek is gewoon kansloos op deze manierquote:Op maandag 8 augustus 2005 11:24 schreef Ericr het volgende:
Radcliff heeft geen andere taktiek, eindsprint is te zwak dus moet ze proberen om met een straf tempo iedereen los te lopen. Maar ze heeft overduidelijk de vorm er niet voor, op de baan tenminste.
Garry Linker :quote:Op maandag 8 augustus 2005 18:35 schreef 456 het volgende:
Dat is toch ook zon spreekwoord met duitsers en voetbal; er wordt 90minuten gevoetbald, en op het einde wint duitsland.
Er wordt 10km gelopen, en aant einde wint Bekele
Iemand?quote:Op zondag 7 augustus 2005 18:51 schreef prinsrob het volgende:
http://www.iaaf.org/statistics/records/
50,000 Metres Race Walk -
50 Kilometres Race Walk
Wat is het verschil? En waarom is er geen heptathlon voor mannen?
idd ergquote:
quote:Op maandag 8 augustus 2005 19:48 schreef TheVulture het volgende:
[..]
idd erg![]()
Gelukkig zijn ze er nog die mooie rustige Zweedse schones, ipv die blije huppelkut van een Kluft![]()
Sorry, ik blijf die hoogspringsters allemaal te magere, lange gratenkutjes vinden.quote:Op maandag 8 augustus 2005 19:48 schreef TheVulture het volgende:
idd erg![]()
Gelukkig zijn ze er nog die mooie rustige Zweedse schones, ipv die blije huppelkut van een Kluft![]()
Bedankt Tong, 15 euro had ik ingezet op Williams. Ze stond op een quote van 18 bij MrBookmaker. Was een cashback bet, bij verlies had ik mijn geld terug gekregen. Had ook nog 15 euro verspreid over Arron, Campbell en Sturrup. In het slechte geval (winst Arron) zou ik 2,70 verliezen.quote:Op maandag 8 augustus 2005 21:54 schreef tong80 het volgende:
Klasse Eric ze was toch favoriet hoeveel heb je wel niet ingezet ?
8 kogelstootsters voor golfer please!quote:Op maandag 8 augustus 2005 22:49 schreef golfer het volgende:
[..]
Sorry, ik blijf die hoogspringsters allemaal te magere, lange gratenkutjes vinden.
Mogen wat mij betreft iets meer bil en borst hebben.
...
Hoe zat dat ook weer; is zij niet net voor hun huwelijk overleden? Ik kan me herinnerend at hij de overweinning op het WK Cross aan haar opdroeg.quote:Op maandag 8 augustus 2005 18:58 schreef NightH4wk het volgende:
Lekker verhaal ook net op Eurosport over z'n verloofde, ik hoop dat hij blijft rennen.
38 m.quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 10:42 schreef dolle_hond het volgende:
leuk
die speerwerper uit samoa die met 38 m een PR gooit
omdat ze een lagere hoogte niet wist te halen, erg zondequote:Op dinsdag 9 augustus 2005 11:29 schreef tukkeronline het volgende:
ff een vraagje tussendoor: iemand een idee waarom Blanka Vlasic niet in de finale zat met het hoogspringen? Volgens mij is dat best een goeie, vorig jaar won ze dacht ik in Hengelo.
38 in de 1e poging hoorquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 11:30 schreef komrad het volgende:
41m voor die speerwerper hoor dolle hond, wel op blijven letten
Op Eurosport laten ze nu een programma zien, steeple chase om 21.20, weet niet of dat Finse of NL tijd is.quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 19:32 schreef Bruce117 het volgende:
Wordt er vandaan uberhaubt nog gesport in Helsinki, of is het voor de rest van de dag gedaan.
Ik vind Ria Stalman en Ysbrand Visser op Eurosport juist een verademing, zeker vergeleken met de verslaggevers die de NOS op ons los laat.quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 19:27 schreef thaleia het volgende:
Het moet me even van het hart dat ik het al jaren verschrikkelijk vind Ria Stalman te moeten aanhoren.
Duizenden werkelozen in Nederland en zij mag dit werk blijven doen. Onbegrijpelijk.
The 'phenomenal' adventure of Shaka Solaquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 10:42 schreef dolle_hond het volgende:
leuk
die speerwerper uit samoa die met 38 m een PR gooit
Leon Haan dacht ik.quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 20:37 schreef tong80 het volgende:
Hoe heet die verslaggever van de NOS. Hioj herkend in the Call room alle 400 meter horden lopers met hun trainingspak aan.
Klasbakquote:
Klopt.quote:
Ja geweldig doet me denken aan Wouda die moest huilen bij brons.quote:
Ik las: Mutola is een enge manquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 20:44 schreef DIJK het volgende:
Mutola is eng man.
Vanaf 17.10.quote:Op woensdag 10 augustus 2005 13:04 schreef prinsrob het volgende:
Hoe laat is polsstokhoogspringen voor meisjes?
Echt professioneel was het allemaal niet, want er vlogen wel erg veel kogels de hekken in.quote:Op woensdag 10 augustus 2005 10:31 schreef Giorra het volgende:
Vanmiddag om 14.00 uur in Helsinki: kwalificatiewedstrijden kogelslingeren voor vrouwen.
Ik zie net dat het pas vrijdag om 17.10 is.quote:Op woensdag 10 augustus 2005 17:22 schreef prinsrob het volgende:
Hoe staat het intussen met het polsstokspringen.
Wat de neuk? Hoe kom ik er dan bij dat dat op woensdag is? Nouja 'k zal me vergist hebbenquote:Op woensdag 10 augustus 2005 17:56 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Ik zie net dat het pas vrijdag om 17.10 is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |