idd ergquote:
quote:Op maandag 8 augustus 2005 19:48 schreef TheVulture het volgende:
[..]
idd erg![]()
Gelukkig zijn ze er nog die mooie rustige Zweedse schones, ipv die blije huppelkut van een Kluft![]()
Sorry, ik blijf die hoogspringsters allemaal te magere, lange gratenkutjes vinden.quote:Op maandag 8 augustus 2005 19:48 schreef TheVulture het volgende:
idd erg![]()
Gelukkig zijn ze er nog die mooie rustige Zweedse schones, ipv die blije huppelkut van een Kluft![]()
Bedankt Tong, 15 euro had ik ingezet op Williams. Ze stond op een quote van 18 bij MrBookmaker. Was een cashback bet, bij verlies had ik mijn geld terug gekregen. Had ook nog 15 euro verspreid over Arron, Campbell en Sturrup. In het slechte geval (winst Arron) zou ik 2,70 verliezen.quote:Op maandag 8 augustus 2005 21:54 schreef tong80 het volgende:
Klasse Eric ze was toch favoriet hoeveel heb je wel niet ingezet ?
8 kogelstootsters voor golfer please!quote:Op maandag 8 augustus 2005 22:49 schreef golfer het volgende:
[..]
Sorry, ik blijf die hoogspringsters allemaal te magere, lange gratenkutjes vinden.
Mogen wat mij betreft iets meer bil en borst hebben.
...
Hoe zat dat ook weer; is zij niet net voor hun huwelijk overleden? Ik kan me herinnerend at hij de overweinning op het WK Cross aan haar opdroeg.quote:Op maandag 8 augustus 2005 18:58 schreef NightH4wk het volgende:
Lekker verhaal ook net op Eurosport over z'n verloofde, ik hoop dat hij blijft rennen.
38 m.quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 10:42 schreef dolle_hond het volgende:
leuk
die speerwerper uit samoa die met 38 m een PR gooit
omdat ze een lagere hoogte niet wist te halen, erg zondequote:Op dinsdag 9 augustus 2005 11:29 schreef tukkeronline het volgende:
ff een vraagje tussendoor: iemand een idee waarom Blanka Vlasic niet in de finale zat met het hoogspringen? Volgens mij is dat best een goeie, vorig jaar won ze dacht ik in Hengelo.
38 in de 1e poging hoorquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 11:30 schreef komrad het volgende:
41m voor die speerwerper hoor dolle hond, wel op blijven letten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |