en wtf moet dit nu weer voorstellen?quote:Op woensdag 14 september 2005 01:10 schreef SpugendeLama het volgende:
[..]
En hoeveel schenk je aan het fonds van ex-harigen die gekortwiekt door het leven gaan en nu worden blootgesteld aan niet door het ziekenfonds verzonden UV-B stralen?![]()
En de joden beroepen zich op dat zij de uitverkorene zijn door God, en dat zij recht hebben op heel Palestina. Dus wat is jouw punt?quote:Op dinsdag 13 september 2005 22:44 schreef Esc het volgende:
[..]
Dat is ook van religieuze aard ja.
[..]
de motivatie is puur religieus, men voert de jihad uit tegen de joden. Daarom beroepen al die groeperingen zich ook op Allah.
De joden willen alleen hun oorspronkelijke stukje land terug (nog geen 1% van het MO), verder niet. De moslims willen de complete wereld onderwerpen aan de islam, en dat is wel gevaarlijk. Daarnaast hebben de joden het land rechtmatig gekregen van de engelsen.quote:Op woensdag 14 september 2005 01:26 schreef Deadre het volgende:
En de joden beroepen zich op dat zij de uitverkorene zijn door God, en dat zij recht hebben op heel Palestina. Dus wat is jouw punt?
Stukje land terug? Hadden joden ooit een stukje land? Bedoel je het land die zij met geweld en terreur ingepikt hebben van de oorsponkelijke bewoners? Mens duik terug in jouw holquote:Op woensdag 14 september 2005 01:41 schreef Esc het volgende:
[..]
De joden willen alleen hun oorspronkelijke stukje land terug (nog geen 1% van het MO),
Weet je wat gevaarlijk is, dat mensen zich moeten/verplichten onderwerpen aan de westerse bepalingen. Anders dreigt men het land plat te bombarderen. Daar zijn veel mensen het niet mee eens, en die vechten terug misschien dat jij dat als een strijd ziet van moslims die de islam over willen spreiden. Het zijn overigens volgens het verleden de westerse landen die overal ter wereld dood en verderf hebben gezaaid. Zie als vb alleen al de kolonies die zij gesticht hebben met geweld en racisme. Walgelijk, hoe bedoel je het westerse wereld een beschaafde natiequote:verder niet. De moslims willen de complete wereld onderwerpen aan de islam, en dat is wel gevaarlijk.
Jij moet nodig weer in jouw schooboekjes terug duiken.quote:Daarnaast hebben de joden het land rechtmatig gekregen van de engelsen.
Het was Engels grondgebied, Engeland heeft het aan de Joden gegeven. Dus rechtmatig verkregen.quote:Op woensdag 14 september 2005 02:14 schreef Deadre het volgende:
[..]
Jij moet nodig weer in jouw schooboekjes terug duiken.![]()
Nee ik ben niet anti-Israelisch. Blaat iemand hier anti-Israelische onzin dan weerleg ik dat. Gebeurt het tegenovergestelde dan doe ik dat ookquote:Op dinsdag 13 september 2005 21:02 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Jij bent niet al te objectief, Plae. Jij laat je drijven door anti Israelische sentimenten en dan ga je nu anderen ervan beschuldigen dat ze niet objectief zijn.. Humor.
Zal ik de auto van mijn buurman eens rechtmatig aan je geven? Ook eerlijk bezit? Neenquote:Op woensdag 14 september 2005 01:41 schreef Esc het volgende:
[..]
Daarnaast hebben de joden het land rechtmatig gekregen van de engelsen.
Zoals men al eerder zei, het wordt tijd dat die Abbas de Palestijnen duidelijk maakt dat het soort taal dat Hamas bezigt geen zoden aan de dijk zet. Daarom denk ik wel dat er ooit vrede zal komen, maar dan moeten die Palestijnen eerst nog even opgroeien, het zijn zo net kinderen.quote:Op woensdag 14 september 2005 08:03 schreef Frutsel het volgende:
heb het al vaker gezegd in andere Israel-Palestina topics..
dr komt daar nooit vrede, want er zijn teveel partijen... De enigen die Hamas kunnen aanpakken zijn de palestijnen zelf en die zijn daar of te zwak of te laf voor...
Israel zette de 1e nieuwe stap en Hamas boort alles de grond in... Lijkt me duidelijk wie er geen vrede wil... Typerend...
quote:Op woensdag 14 september 2005 01:01 schreef Pracissor het volgende:
Conclusie, Hamas moet branden. Abbas moet gesteund worden en Israel moet zich even koest houden.
Ik ben het niet vaak met je eens, maar dit is de enige en correcte reactie.quote:Op woensdag 14 september 2005 01:01 schreef Pracissor het volgende:
Conclusie, Hamas moet branden. Abbas moet gesteund worden en Israel moet zich even koest houden.
quote:Op woensdag 14 september 2005 08:03 schreef Frutsel het volgende:
dr komt daar nooit vrede, want er zijn teveel partijen... De enigen die Hamas kunnen aanpakken zijn de palestijnen zelf en die zijn daar of te zwak of te laf voor...
Israel zette de 1e nieuwe stap en Hamas boort alles de grond in... Lijkt me duidelijk wie er geen vrede wil... Typerend...
Volgens mij wil er iemand naar Egypte toe...quote:Palestijnen proberen met explosieven een gat te slaan in de muur tussen de Gazastrook en Egypte. Door het vertrek van van de Israëlische soldaten is er geen grensbewaking meer.
Mooi, kunnen ze eindelijk terug naar waar ze vandaan kwamen.quote:Op woensdag 14 september 2005 14:25 schreef IPdaily het volgende:
[afbeelding]
[..]
Volgens mij wil er iemand naar Egypte toe...![]()
De spijker op de kop.quote:Op woensdag 14 september 2005 08:03 schreef Frutsel het volgende:
Welke 'fikse kern' is dat dan?quote:Op woensdag 14 september 2005 19:50 schreef Lyrebird het volgende:
[..]
Mooi, kunnen ze eindelijk terug naar waar ze vandaan kwamen.
Tja, ik weet het. Dat is weer ontzettend ongenuanceerd, maar er zit wel een fikse kern van waarheid in. Het gros van de "Palestijnen" in Gaza zijn Egyptenaren.
Ja. En? Wat nog meer onder andere?quote:Op woensdag 14 september 2005 20:09 schreef Frances het volgende:
Jasser Arafat was geboren in Cairo oa
Behoorlijk. Wat is die 'fikse kern' nou? Met bronvermelding graag.quote:Op woensdag 14 september 2005 20:15 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Begrijpend lezen is moeilijk, of niet Dominique?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |