Wat moet die koper dan met ons?quote:Op donderdag 21 juli 2005 11:31 schreef Dizer het volgende:
[..]
En als ik jullie nou aan de zelfde koper verkoop?
Huisje boompje beestje spelenquote:Op donderdag 21 juli 2005 11:32 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Wat moet die koper dan met ons?!
Op dit moment zitten jullie beiden in de pre-order. Op dit moment de geintersseerden zijn:quote:Op donderdag 21 juli 2005 11:34 schreef HeatWave het volgende:
Als de koper 356 dagen op reis is, erg rijk is en een groot huis in Australie heeft is het wel ok.
Daar hebben wij geen koper voor nodigquote:
Dacht ik ookquote:Op donderdag 21 juli 2005 11:37 schreef LeBeau het volgende:
Hey, ik dacht dat de Bupatih veiling pas sloot aan het einde van dit topic?
Klopt! Buupa is maar tijdelijk uitgeleend aan skaai! Maar ik heb hem inmiddels weer terugquote:Op donderdag 21 juli 2005 11:37 schreef LeBeau het volgende:
Hey, ik dacht dat de Bupatih veiling pas sloot aan het einde van dit topic?
En wie kleedt jullie om als barbie en ken dan???quote:Op donderdag 21 juli 2005 11:36 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Daar hebben wij geen koper voor nodig![]()
Jij werd toch al mijn huisdier?quote:Op donderdag 21 juli 2005 11:38 schreef Bupatih het volgende:
Oh, ik ga gratis mee als niksan, Tania of MB zich meldt.
Oh, ok. Dan gaat de deal helaas niet door met ene of andere Mevrouw K. Davis. Want die staat niet in jou lijstje. Helaas....quote:Op donderdag 21 juli 2005 11:38 schreef Bupatih het volgende:
Oh, ik ga gratis mee als niksan, Tania of MB zich meldt.
Genoteerd!quote:Op donderdag 21 juli 2005 11:39 schreef LeBeau het volgende:
Ik bied vijf euro voor Bupatih.![]()
Ik kan wel iemand gebruiken om alles wat ik schrijf te spelchecken. Doet hij vast beter dan Word.![]()
Naja, op zich ben ik perfect in staat me om te kleden hoor.. en HeatWave ookquote:Op donderdag 21 juli 2005 11:39 schreef Dizer het volgende:
[..]
En wie kleedt jullie om als barbie en ken dan???
spellcheckenquote:Op donderdag 21 juli 2005 11:39 schreef LeBeau het volgende:
Ik bied vijf euro voor Bupatih.![]()
Ik kan wel iemand gebruiken om alles wat ik schrijf te spelchecken. Doet hij vast beter dan Word.![]()
quote:Op donderdag 21 juli 2005 11:41 schreef Dizer het volgende:
[..]
Oh, ok. Dan gaat de deal helaas niet door met ene of andere Mevrouw K. Davis. Want die staat niet in jou lijstje. Helaas....
Die kan dan nog steeds doorgaan.quote:Oh, ik ga gratis mee als niksan, Tania of MB zich meldt.
Dat kunnen jullie nietquote:Op donderdag 21 juli 2005 11:42 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Naja, op zich ben ik perfect in staat me om te kleden hoor.. en HeatWave ook
quote:Op donderdag 21 juli 2005 11:43 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Die kan dan nog steeds doorgaan.
Die moet alleen wel betalen
Ik kan allesquote:
Opa Steve Martin zul je bedoelen.quote:Op donderdag 21 juli 2005 11:43 schreef Dizer het volgende:
[..]
Helaas, ze is er al vandoor met de heer D. Izer![]()
In principe wel ja, dus nu ben je van mij! Gratisquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |