Nog steeds tevreden, er is nog niks kapotquote:Op maandag 5 maart 2007 12:10 schreef Leipo666 het volgende:
Als je op internet zoekt op badenmarkt en ervaringen kom ik nou niet echt al te beste verhalen tegen.
Hoe is dat met jullie? nog steeds tevreden over de whirlpool? niet teveel herrie van de pomp enzo?
zelf ben ik opzoek naar een whirlpool/stoomcabine combi en badenmarkt komt dan in beeld als 1 van de goedkoopste met hun Oceana merk, maar ik heb natuurlijk geen zin om 2000+ euro's uit te geven aan iets wat wellicht binnen de korste keren alweer kapot is...
btw: hebben jullie een aparte stroomgroep aan moeten leggen voor de whirlpool?
Jij hebt Oceanaspul (gehad)? Onze 'troep' zoals jij het noemt komt overigens uit Canada.quote:Op maandag 5 maart 2007 12:56 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Badenmarkt en nog eentje (zitten volgens mij ergens bij Apeldoorn , weet de naam niet meer) verkoopt alleen maar(oost europese/chinese) troep , het kost niks , maar het is ook niks![]()
Niet lullig bedoeld , maar Oceano is troep , ik ken de markt iets beter dan jullie ben ik bang , het is van die kwaliteit zolang het werkt , werkt het.quote:Op maandag 5 maart 2007 15:54 schreef bianca en michael het volgende:
[..]
Jij hebt Oceanaspul (gehad)? Onze 'troep' zoals jij het noemt komt overigens uit Canada.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |