abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_46943332
quote:
Op maandag 5 maart 2007 12:10 schreef Leipo666 het volgende:
Als je op internet zoekt op badenmarkt en ervaringen kom ik nou niet echt al te beste verhalen tegen.
Hoe is dat met jullie? nog steeds tevreden over de whirlpool? niet teveel herrie van de pomp enzo?

zelf ben ik opzoek naar een whirlpool/stoomcabine combi en badenmarkt komt dan in beeld als 1 van de goedkoopste met hun Oceana merk, maar ik heb natuurlijk geen zin om 2000+ euro's uit te geven aan iets wat wellicht binnen de korste keren alweer kapot is...

btw: hebben jullie een aparte stroomgroep aan moeten leggen voor de whirlpool?

Nog steeds tevreden, er is nog niks kapot , wij vinden het geluid acceptabel en we hebben geen aparte groep aan hoeven leggen, maar hebben wel een aparte groep voor de hele badkamer.
En ja, dat zijn onze eigen Boris † en Diever hiernaast!
pi_46943433
quote:
Op maandag 5 maart 2007 12:56 schreef Enchanter het volgende:

[..]

Badenmarkt en nog eentje (zitten volgens mij ergens bij Apeldoorn , weet de naam niet meer) verkoopt alleen maar(oost europese/chinese) troep , het kost niks , maar het is ook niks
Jij hebt Oceanaspul (gehad)? Onze 'troep' zoals jij het noemt komt overigens uit Canada.
En ja, dat zijn onze eigen Boris † en Diever hiernaast!
  maandag 5 maart 2007 @ 16:05:06 #253
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_46943832
quote:
Op maandag 5 maart 2007 15:54 schreef bianca en michael het volgende:

[..]

Jij hebt Oceanaspul (gehad)? Onze 'troep' zoals jij het noemt komt overigens uit Canada.
Niet lullig bedoeld , maar Oceano is troep , ik ken de markt iets beter dan jullie ben ik bang , het is van die kwaliteit zolang het werkt , werkt het.
Het ziet er allemaal heel mooi uit , maar het kwalitatief mag je het misschien niet eens vergelijken met een bouwmarkt
Ik ben inmiddels overleden
  maandag 5 maart 2007 @ 22:37:48 #254
56791 Dikkiedik_2003
De liftende hollander
pi_46959617
Mooie badkamer! Vind de muurtegels alleen niet mooi. Die doorzichtige wasbakken zijn erg mooi zeg, is dat glas of kunsstof ? waar heb je die vandaan? is misschien een leuk idee voor mijn toekomstige badkamer
Liftverhalen http://liftendehollander.web-log.nl
Enjoy Life. Always Look For Adventure.
The Sun. The Water. The Wind. The Snow. The Adrealine Thats the Ultimate.
  maandag 5 maart 2007 @ 22:48:47 #255
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_46960063
Wat ziet het er romantisch uit met die lichtjes.

Mooi hoor.
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
  maandag 5 maart 2007 @ 22:51:57 #256
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_46960167
Très chic
Snobs have more fun!
KLIK!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')