Doeg dan maar.quote:Op donderdag 21 juli 2005 01:27 schreef Brechtje het volgende:
Cool.
Maareehh, ik ga slapen, ik bedoel, even wat zweepjes uitdelen!
Doeii!
Nogmaalsquote:Op donderdag 21 juli 2005 01:29 schreef Brechtje het volgende:
Zweepjes.![]()
Maar nog een keer, ik ga slapen!ehh ik bedoel dus zweepjes uitdelen.
![]()
Doei! zie jullie nog wel allemaal!
![]()
Ik moet er nu bijna om lachenquote:Op donderdag 21 juli 2005 01:29 schreef Eix het volgende:
Ah, en hier weer verder kwebbelen over Brechtje en haar zweep.
Niet zo hard slaan.quote:Op donderdag 21 juli 2005 01:29 schreef Brechtje het volgende:
Zweepjes.![]()
![]()
![]()
quote:
FOK!nowplaying for FF1.0.5 en IE6quote:Op donderdag 21 juli 2005 01:29 schreef Jaguarized het volgende:
[me=Jaguarized] speelt Hilary Duff - Metamorphosis\09 - Sweet Sixteen.mp3 af.[/me]
![]()
Slaap ze, en niet al te stoute dromen krijgen hè.quote:Op donderdag 21 juli 2005 01:29 schreef Brechtje het volgende:
Zweepjes.![]()
![]()
![]()
* pekel plays Coldplay - Speed of Soundquote:Op donderdag 21 juli 2005 01:29 schreef Jaguarized het volgende:
* Jaguarized speelt Hilary Duff - Metamorphosis\09 - Sweet Sixteen.mp3 af.
![]()
neuh je moet zeggen dat je in de OP wiltquote:Op donderdag 21 juli 2005 01:30 schreef Kleine_Jelle het volgende:
ben er nog
maaruh moet ik een slaapliedje zingen, ryst?
quote:Op donderdag 21 juli 2005 01:30 schreef pekel het volgende:
[..]
* pekel plays Coldplay - Speed of Sound
Koffie.quote:
Album is erg goed!quote:Op donderdag 21 juli 2005 01:30 schreef pekel het volgende:
[..]
* pekel plays Coldplay - Speed of Sound
Geen ideequote:
Eensch, heb t ook... maar hier hebben we het 5 topics geleden ook al over gehad.quote:
OMG!quote:Op donderdag 21 juli 2005 01:32 schreef Petertjuhh het volgende:
* Petertjuhh luistert Spacekees - Ik wil een meisje
Das niet zo moeilijk hoor. Flikker het in een kopje en opdrinken.quote:
Ik heb nu 4 CD's van Koudspeelquote:Op donderdag 21 juli 2005 01:32 schreef Eix het volgende:
[..]
Eensch, heb t ook... maar hier hebben we het 5 topics geleden ook al over gehad.![]()
bah, zwart graagquote:Op donderdag 21 juli 2005 01:32 schreef Imberr het volgende:
[..]
met melk en 3 zoetjes is het heel lekker hoor![]()
Moeite met afscheid nemen?quote:
Of drink uit de kan, scheelt een stap.quote:Op donderdag 21 juli 2005 01:32 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Das niet zo moeilijk hoor. Flikker het in een kopje en opdrinken.
Zoetjes... kind, ik leef met je mee.quote:Op donderdag 21 juli 2005 01:32 schreef Imberr het volgende:
[..]
met melk en 3 zoetjes is het heel lekker hoor![]()
Gezelligquote:Op donderdag 21 juli 2005 01:33 schreef MaRySe het volgende:
[..]
dat mag !
pekel ?
Ik heb de wiki al aangepast
T is niet wat t lijkt... Brechtje en haar zweepje is gevaarlijk, ik doe er nog geen vlieg mee kwaad.quote:
Slaapse dan alvast!quote:Op donderdag 21 juli 2005 01:34 schreef Kleine_Jelle het volgende:
[..]
![]()
ik ga nu slapen, trusten
oh nee, nog niet, eerst nog even trainen![]()
Terustequote:
Het gaat om de persoon, niet om het hulpmiddelquote:Op donderdag 21 juli 2005 01:35 schreef Eix het volgende:
[..]
T is niet wat t lijkt... Brechtje en haar zweepje is gevaarlijk, ik doe er nog geen vlieg mee kwaad.![]()
Precies, ik ben helemaal niet zo dominant eigenlijk...quote:Op donderdag 21 juli 2005 01:35 schreef Rabrynil het volgende:
[..]
Het gaat om de persoon, niet om het hulpmiddel
Je had die van ijsmeis er nog eens ingezetquote:Op donderdag 21 juli 2005 01:33 schreef MaRySe het volgende:
[..]
dat mag !
pekel ?
* Rabrynil now playing: eLine - Opkeplurt @192kbps - 3:49quote:Op donderdag 21 juli 2005 01:35 schreef MaRySe het volgende:
[..]
Natuurlijk
Hij is "het broertje van"
Trouwens wat meer posten nu je in de OP staat.quote:Op donderdag 21 juli 2005 01:34 schreef Kleine_Jelle het volgende:
[..]
![]()
ik ga nu slapen, trusten
oh nee, nog niet, eerst nog even trainen![]()
Ik hou van dominante vrouwenquote:Op donderdag 21 juli 2005 01:35 schreef Eix het volgende:
[..]
Precies, ik ben helemaal niet zo dominant eigenlijk...
Al gedaanquote:Op donderdag 21 juli 2005 01:33 schreef MaRySe het volgende:
[..]
dat mag !
pekel ?
Gek hèquote:Op donderdag 21 juli 2005 01:36 schreef Moragh_DaughterofSune het volgende:
'T word steeds minder druk
Sommige posten gewoon niet zo veelquote:Op donderdag 21 juli 2005 01:36 schreef Moragh_DaughterofSune het volgende:
'T word steeds minder druk
Brechtje komt langs met haar zweep.quote:
Wij willen ook niet dat jij jouw perverse fantasieen hier gaat postenquote:Op donderdag 21 juli 2005 01:37 schreef Rabrynil het volgende:
[..]
Ik heb nog fantasieen, maar die ga ik hier niet vertellen![]()
Bewaar ze maar voor t keldertje.quote:Op donderdag 21 juli 2005 01:37 schreef Rabrynil het volgende:
[..]
Niet echt. Wel jammerquote:
Nietwaarquote:Op donderdag 21 juli 2005 01:36 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Je had die van ijsmeis er nog eens ingezet
Viezerikquote:Op donderdag 21 juli 2005 01:37 schreef Rabrynil het volgende:
[..]
Dan moet je eerst Knorretje mailen, of ik daar zin in heb...quote:Op donderdag 21 juli 2005 01:37 schreef Eix het volgende:
[..]
Bewaar ze maar voor t keldertje.![]()
*ook fantasieen heeft.![]()
Messenga = Armin van Buuren fan?quote:Op donderdag 21 juli 2005 01:38 schreef Messenga het volgende:
* Messenga plays Armin van Buuren - Shivers
Slaap lekkerquote:Op donderdag 21 juli 2005 01:38 schreef MaRySe het volgende:
[..]
Nietwaar
Ze staat nu onderaan want broertje moest naast mij!
Welterusten !
quote:
Heel erg ver indirect hebben ze iets met elkaar gemeen.quote:Op donderdag 21 juli 2005 01:38 schreef Messenga het volgende:
[me=Messenga plays Armin van Buuren - Shivers![]()
Inderdaad, die gaat dan n kloon check enzo doen.quote:Op donderdag 21 juli 2005 01:38 schreef Rabrynil het volgende:
[..]
Dan moet je eerst Knorretje mailen, of ik daar zin in heb...
Armin van Buuren =quote:Op donderdag 21 juli 2005 01:38 schreef Petertjuhh het volgende:
[..]
Messenga = Armin van Buuren fan?![]()
Zeg dat even dan want nu heb ik ijsmeis er dus uitgegooid.quote:Op donderdag 21 juli 2005 01:38 schreef MaRySe het volgende:
[..]
Nietwaar
Ze staat nu onderaan want broertje moest naast mij!
Welterusten !
Lama dan. Ik heb danwel geen kloons, ...quote:Op donderdag 21 juli 2005 01:39 schreef Eix het volgende:
[..]
Inderdaad, die gaat dan n kloon check enzo doen.![]()
Niet eens? Jij bent ook saaiquote:Op donderdag 21 juli 2005 01:39 schreef Rabrynil het volgende:
[..]
Lama dan. Ik heb danwel geen kloons, ...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |