Ah komop joh! Als het echte vrienden/familie zijn/is kunnen ze ook nog wel een uurtje wachtenquote:
dat moet je mij niet vragen, ik heb niets met de backstreet boys te makenquote:Op donderdag 21 juli 2005 19:03 schreef ploderus het volgende:
[..]
Ik heb BBR onder op mijn voet staan.. Ben ik nu een Backstreet Boys Reserve?![]()
Maar ik moet wel zeggen.. Ik ken jou ergens van.. Kom je wel eens op tv ofzo? Of heb je een boek geschreven ofzo? Of familie van je? Je hebt een bekend smoeltje in ieder geval..![]()
Als ik jou was zou ik wel eens andere shampoo gaan gebruiken. Op die eerste foto zit er iets van een roos-cirkel in je haar![]()
bwaha dan blijven er broodkruimels in je haar hangenquote:Op donderdag 21 juli 2005 19:06 schreef Reserve_Jezus het volgende:
[..]
dat moet je mij niet vragen, ik heb niets met de backstreet boys te maken
nou, ik kom niet zo vaak op tv maar laatst zat ik wel bij dr phil in de show omdat ik problemen heb met mijn vrouw, zij kicked er namelijk nogal op spijkers door mijn voeten en handen heen te rammen maar ik vind dat gewoon te ver gaan, en samen kwamen we er niet uit, dus ja!
en wij wassen onze haren met wijn en drogen het af met brood, dus geen commentaar sub
Holy shit zeg! Maar heb je dan draadloos internet ofzo?quote:Op donderdag 21 juli 2005 19:10 schreef Reserve_Jezus het volgende:
3 grotten naast Bin Laden
quote:Op donderdag 21 juli 2005 19:13 schreef vetprob het volgende:
[..]
Er stond een hele mooie 636 te koop op MF, maar betreffende motor kan ik niet meer vinden.
BlauwMjah, nog altijd beter dan Suzuki's, Honda's en alle andere zooi dat te koop is
und eine guten abend zuruck! Wie gaytst? Alles gut?quote:Op donderdag 21 juli 2005 19:17 schreef Rainhard_Fendrich het volgende:
sehr gutenabond allen!
quote:
quote:Op donderdag 21 juli 2005 19:20 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
ook alleen maar omdat ik nu een groene heb
kawa is een kawa, wat die phatquab zegt: nog altijd beter dan die andere zooi
![]()
tis een kloon, ploquote:Op donderdag 21 juli 2005 19:20 schreef ploderus het volgende:
und eine guten abend zuruck! Wie gaytst? Alles gut?
Quoi? Je ne comprend pas.. C'est possible que tu parle aux Hollandais? Je voudrais acheter des timbres maintenant.. Tu compris? Je voudrais un coin pour la machine a laver!quote:Op donderdag 21 juli 2005 19:21 schreef Rainhard_Fendrich het volgende:
[..]
Komm her, Marie, ein letztes Glas,genieaen wir den Augenblick, ab morgen gibt's statt Wein nur Wasser. Komm her und schenk uns noch mal ein, so viel wird morgen anders sein. Marie, die Welt wird langsam blasser!
Die weisen Tauben sind mude, sie fliegen lange schon nicht mehr. Sie haben viel zu schwere Flagel, und ihre Schnabel sind langst leer.Jedoch die Falken fliegen weiter! Sie sind so stark wie nie vorher, und ihre Flagel werden breiter, und taglich kommen immer mehr, nur weiae Tauben fliegen nicht mehr
Sieh her, Marie, das leere Bett, der Spiegel uns'rer groaen Zeit; ab morgen gibt's statt Glas nur Scherben. Komm her und schenk uns noch mal ein, den letzten Schluck vom letzten Wein.Marie, die Welt beginnt zu sterben!!
quote:Op donderdag 21 juli 2005 19:22 schreef ploderus het volgende:
[..]En zo is het idd!
![]()
Tot ik een ander merk rijd![]()
![]()
Rölpüllen?quote:Op donderdag 21 juli 2005 19:26 schreef Rainhard_Fendrich het volgende:
[..]
Hahaha, vous athiests ne peut pas contrôler juste un grand obtenir de dirigeant religieux si beaucoup d'attention de la presse libérale. Le Pape n'a pas de sang sur le sien transmet. Pourquoi l'enfer devrait le défenseur de Pape pour les préservatifs. Si les gens du monde habiteraient une moralement bonne vie, il n'y aurait pas de besoin pour les préservatifs à tout et SIDA ne serait pas de problème. De nouveau, vous cherchez à détruire un dirigeant qui est socialement conservateur. Néanmoins, le Pape John Paul deux descendra comme un des plus grands dirigeants/humanistes dans l'histoire du Monde, et vous n'accepterez pas le fait !
Ik rij zelf nu met 70 en dat rijdt best lekker. Standaard zou 65 zijn, maar 70 vind ik lekkerder..quote:Op donderdag 21 juli 2005 19:29 schreef Rainhard_Fendrich het volgende:
[..]
jeg fått en 2000 zx6r, vakker mye beholdningen unntar for en muzzy Titanium å glippe-på. likevel, im kjøpe nye dekk i dag og de er probley gonna er metzler sportec m1's.what gjør De guys tenker på disse dekkene? de er kjøp en får et fritt på min lokal butikk. men all som de har for det forreste dekket er en 120/60-17 eller en 120/70-17 og beholdning er hvilken skal jeg drar Eller skal jeg stikker med en 65? hva forskjell wil det lager å draing til en 60 eller 70?
Ik ben die dubbelganger die je schijf heeft overgenomenquote:
Schijfje bevalt nog steeds goed? Ik heb laatst mijn nieuwe schijven blauw geremdquote:Op donderdag 21 juli 2005 19:31 schreef vetprob het volgende:
[..]
Ik ben die dubbelganger die je schijf heeft overgenomen
En die klonen komen van een paar zeikerds die de MC niet willen verlaten.
Hoe bevalt je ZX6R eigenlijk? Rijdt lekker he?quote:Op donderdag 21 juli 2005 19:31 schreef vetprob het volgende:
[..]
Ik ben die dubbelganger die je schijf heeft overgenomen
En die klonen komen van een paar zeikerds die de MC niet willen verlaten.
Schijfje bevalt op en top en als het aan mij lag wil ik die ZX-6R voorlopig even niet meer verlatenquote:Op donderdag 21 juli 2005 19:33 schreef ploderus het volgende:
[..]
Schijfje bevalt nog steeds goed? Ik heb laatst mijn nieuwe schijven blauw geremdKut wave-discs
![]()
Lag ook deels aan de rijstijlquote:Op donderdag 21 juli 2005 19:40 schreef vetprob het volgende:
[..]
Schijfje bevalt op en top en als het aan mij lag wil ik die ZX-6R voorlopig even niet meer verlatenLigt het blauw remmen niet aan je eigen rijstijl?
Ik rem soms ook nodeloos hard en laat, maar ik heb ook gemerkt dat er wel goede standaard remmetjes op die 6R'tjes zitten.
Als ik weer geld overheb wordt dat ding ook gewoon langzaamaan gepimpt
Nu even een DVD'tje bij iemand afleveren op demotor
quote:Op donderdag 21 juli 2005 08:48 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Totaal negeren zeg ik, net als bij kleine kindertjes, dan houd het vanzelf wel op
Ben jij dat tijdens het wegbrengen van een DVD'tje? Wat een haast voor zo'n schijfje..quote:
Nee, dat ben ik niet. Gewoon een willekeurig plaatje natuurlijkquote:Op donderdag 21 juli 2005 19:48 schreef ploderus het volgende:
[..]
Ben jij dat tijdens het wegbrengen van een DVD'tje? Wat een haast voor zo'n schijfje..
Ow ok dan.. Ik dacht al.. Wat een onverantwoordelijk gedrag zo op de openbare weg..quote:Op donderdag 21 juli 2005 19:52 schreef vetprob het volgende:
[..]
Nee, dat ben ik niet. Gewoon een willekeurig plaatje natuurlijk
Uiteraard ga ik platter met mijn 25kW![]()
quote:Op donderdag 21 juli 2005 20:13 schreef hicham het volgende:
Hoi ploderus
Het spijt me maar ik zal je weer moeten verlaten. Ik verveel me echt de tering thuis en ik ben echt brak
Veel te laat opgestaan, vakantie heHdus ik ga maar ff motorrijden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |