Schijfje bevalt nog steeds goed? Ik heb laatst mijn nieuwe schijven blauw geremdquote:Op donderdag 21 juli 2005 19:31 schreef vetprob het volgende:
[..]
Ik ben die dubbelganger die je schijf heeft overgenomen
En die klonen komen van een paar zeikerds die de MC niet willen verlaten.
Hoe bevalt je ZX6R eigenlijk? Rijdt lekker he?quote:Op donderdag 21 juli 2005 19:31 schreef vetprob het volgende:
[..]
Ik ben die dubbelganger die je schijf heeft overgenomen
En die klonen komen van een paar zeikerds die de MC niet willen verlaten.
Schijfje bevalt op en top en als het aan mij lag wil ik die ZX-6R voorlopig even niet meer verlatenquote:Op donderdag 21 juli 2005 19:33 schreef ploderus het volgende:
[..]
Schijfje bevalt nog steeds goed? Ik heb laatst mijn nieuwe schijven blauw geremdKut wave-discs
![]()
Lag ook deels aan de rijstijlquote:Op donderdag 21 juli 2005 19:40 schreef vetprob het volgende:
[..]
Schijfje bevalt op en top en als het aan mij lag wil ik die ZX-6R voorlopig even niet meer verlatenLigt het blauw remmen niet aan je eigen rijstijl?
Ik rem soms ook nodeloos hard en laat, maar ik heb ook gemerkt dat er wel goede standaard remmetjes op die 6R'tjes zitten.
Als ik weer geld overheb wordt dat ding ook gewoon langzaamaan gepimpt
Nu even een DVD'tje bij iemand afleveren op demotor
quote:Op donderdag 21 juli 2005 08:48 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Totaal negeren zeg ik, net als bij kleine kindertjes, dan houd het vanzelf wel op
Ben jij dat tijdens het wegbrengen van een DVD'tje? Wat een haast voor zo'n schijfje..quote:
Nee, dat ben ik niet. Gewoon een willekeurig plaatje natuurlijkquote:Op donderdag 21 juli 2005 19:48 schreef ploderus het volgende:
[..]
Ben jij dat tijdens het wegbrengen van een DVD'tje? Wat een haast voor zo'n schijfje..
Ow ok dan.. Ik dacht al.. Wat een onverantwoordelijk gedrag zo op de openbare weg..quote:Op donderdag 21 juli 2005 19:52 schreef vetprob het volgende:
[..]
Nee, dat ben ik niet. Gewoon een willekeurig plaatje natuurlijk
Uiteraard ga ik platter met mijn 25kW![]()
quote:Op donderdag 21 juli 2005 20:13 schreef hicham het volgende:
Hoi ploderus
Het spijt me maar ik zal je weer moeten verlaten. Ik verveel me echt de tering thuis en ik ben echt brak
Veel te laat opgestaan, vakantie heHdus ik ga maar ff motorrijden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |