Das triest post naar je zelf sturen...quote:Op donderdag 21 juli 2005 12:36 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Nee, ikzelf natuurlijk.![]()
En ja, toerekeningsvatbaar ben je gewoon altijd tot de rechter het tegendeel besluit.![]()
![]()
Nee ik val niet op kalende mannen.quote:Geen kleine gekregen van Prins Albert, die knappe man?![]()
dagje met die kleuters (R&P) op stapquote:
ze hadden die 2 kneuzen al veel eerder aan moeten pakkenquote:Op donderdag 21 juli 2005 12:39 schreef Zonder_ZX9R het volgende:
Geeft DEZE kutkloon aan bij de forumgestapo!
hoezo??? vertel???quote:Op donderdag 21 juli 2005 12:45 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
de modjes hier op fok zijn partijdig![]()
valt wel mee.quote:Op donderdag 21 juli 2005 12:45 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
de modjes hier op fok zijn partijdig![]()
quote:Op donderdag 21 juli 2005 12:49 schreef Zonder_ZX9R het volgende:
die HoIIander172 vertrouw ik ook niet btw
Hebben ze ook wel gedaan met een note-tje hier en daar.quote:Op donderdag 21 juli 2005 12:45 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
ze hadden die 2 kneuzen al veel eerder aan moeten pakken![]()
wat heb ik nou weer gedaan??????quote:Op donderdag 21 juli 2005 12:39 schreef Zonder_ZX9R het volgende:
quote:Op donderdag 21 juli 2005 08:48 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Totaal negeren zeg ik, net als bij kleine kindertjes, dan houd het vanzelf wel op
Whehe postopkrikkert !quote:
Het gaat allemaal weer goed komen, alles komt altijd goed.quote:Op donderdag 21 juli 2005 12:24 schreef Rausdouwer het volgende:
Ja wat een bagger he.![]()
Hicham en Youssef, wij vonden het heel leuk dat jullie er waren. Het was echt effe gezellig kletsen.![]()
Helaas is Martie nu wel heel ziek. Vooral zijn hoofd/nek staat op ontploffen.
2005 blijkt tot nu toe nogal een pechjaar te zijn. Of wordt het voor iedereen bizarder naarmate je ouder wordtRaar om te lezen dat sinds zondag Phat z'n voet flink bezeerd heeft, Ondeugend ook een ongeluk heeft gehad, maar gelukkig verder helemaal niets heeft. En alle andere shit die je van alle hoeken hoort.
Phatje ik hoop dat je voet toch wel snel beter wordt. Als je er niet meer mee kunt schakelen zoals ik gisteren hoorde dan klinkt het toch niet al te best.![]()
patatzak heeft het er toch echt zelf naar gemaakt hoor....door nog een kloon te gebruiken......quote:Op donderdag 21 juli 2005 12:57 schreef ondeugend het volgende:
En dat patatzak een ban krijgt, kan ik ook niet bij.
De moderatie in het algemeen is absoluut niet eensgezind.
Mods, ex mods, kliekjes of ex-kliekjes mogen gewoon door ondanks dat iedereen weet dat de originele user een ban heeft en iedereen ze herkent. Nee een patatzak die alleen in de MC een klodder mayokomt halen staat meteen al weer in het bantopic.
Het is zo triest soms.... mijn forum is soms heel erg ziek.
en nu weer vetprob als kloon voor zover ik kan lezenquote:Op donderdag 21 juli 2005 13:09 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
patatzak heeft het er toch echt zelf naar gemaakt hoor....door nog een kloon te gebruiken......
quote:Op donderdag 21 juli 2005 12:24 schreef Rausdouwer het volgende:
Helaas is Martie nu wel heel ziek. Vooral zijn hoofd/nek staat op ontploffen.
Negeer ze verder gewoon, zoals OPM al zegt. Het is dweilen met de kraan open en het verneukt dit topic alleen maar. Dus wat dat betreft heeft OPM helemaal gelijk, totaal geen aandacht aan bestedenquote:Op donderdag 21 juli 2005 12:39 schreef Zonder_ZX9R het volgende:
quote:Op donderdag 21 juli 2005 13:05 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Ennnn ik heb ook nog goed nieuws....
Iemand is geslaagd voor één examen heb ik gehoord.Degene springt zometeen zelfs al weer voor een uurtje op de motor.
Ik zou wel eens inzage willen in al die kloons.quote:Op donderdag 21 juli 2005 13:09 schreef ThaFreak het volgende:
patatzak heeft het er toch echt zelf naar gemaakt hoor....door nog een kloon te gebruiken......
Ja, ik heb geen leven, dus stuur wat ik wil posten zelfs naar mijn werk om te volgende dag te copy pasten.quote:Op donderdag 21 juli 2005 12:38 schreef ondeugend het volgende:
Das triest post naar je zelf sturen...![]()
quote:Nee ik val niet op kalende mannen.![]()
quote:Op donderdag 21 juli 2005 13:15 schreef hicham het volgende:
(al heeft Makster moeite zichzelf in te houdenterwijl hij vaak juist op de achtergrond blijft
)
Ow, ja vergeten.quote:
Ik nomineer Tommy ook als kloon, die is er wel erg vaak en vaag als er gereld wordt.quote:
Ja eens.quote:Op donderdag 21 juli 2005 13:09 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |