Die etappe naar Luik was in 1995. Jaja werd in de Tour volgens mij 5e.quote:Op vrijdag 22 juli 2005 23:07 schreef Zwansen het volgende:
jalabert was in 93 nog geen klassementsrenner dacht ik...
Klopt, van Charleroi naar Luik in '95 met Bruyneel als winnaar.quote:Op vrijdag 22 juli 2005 23:07 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Die etappe naar Luik was in 1995. Jaja werd in de Tour volgens mij 5e.
Jacky Durand.quote:Op vrijdag 22 juli 2005 23:10 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Klopt, van Charleroi naar Luik in '95 met Bruyneel als winnaar.
Quizvraag:
Wie won dat jaar de proloog?
Het was Jacky Durand inderdaad, die had wat geluk met de weersomstandigheden.quote:Op vrijdag 22 juli 2005 23:11 schreef komrad het volgende:
oei dat zal wel een oh ja zijn
indurain iig niet. boardman?
1989?quote:Op vrijdag 22 juli 2005 23:16 schreef Zwansen het volgende:
Wanneer was de laatste maal dat er 2 dagen achtereen een Nederlander een etappe wist te winnen?
Olano.quote:Op vrijdag 22 juli 2005 23:17 schreef komrad het volgende:
klopt het werd toen hondeweer
wie liet indurain tijdens het WK in colombia ongeveer eigenhandig winnen. Hij kwam met een lekker band over de streep.
Te simpel lijkt me
Zulle lijkt me het meest waarschijnlijke, want die eindigde het korste in het klassement.quote:Op vrijdag 22 juli 2005 23:12 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
12e etappe had ONCE ook een couppoing trouwens. Indurain moest de hulp inroepen om te voorkomen dat een ONCE-renner het geel zou pakken. Welke ONCE-renner hebben we het over en wie won die 12e rit?
Antwoord is Jalabert, die won de rit en reed virtueel even in het geel zelfs met een voorsprong van zo'n 17 minuten. Toen moest Indurain even met geld zwaaien in het peleton om steun te charteren.quote:Op vrijdag 22 juli 2005 23:21 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Zulle lijkt me het meest waarschijnlijke, want die eindigde het korste in het klassement.
Geen idee wie de rit won.
Ja.quote:Op vrijdag 22 juli 2005 23:24 schreef komrad het volgende:
cherrymoontraxx, waarom heb jij de draak eigenlijk in je avatar, alleen maar omdat je bosschenar bent??
1996? Blijlevens en Van Bon?quote:
Gotti?quote:Op vrijdag 22 juli 2005 23:29 schreef Zwansen het volgende:
In de etappe naar Pamplona in 96 eindigde Indurain op dik 8 minuten als 19e in een groepje van 15 met onder andere een Italiaan die later de Giro eens zou winnen. Welke Itailiaan?
Hij had wel een beetje mazzel dat Wegmüller die dag op kop reed en niet één keer heeft omgekeken zowat.quote:Op vrijdag 22 juli 2005 23:29 schreef Leatherface het volgende:
Maar geluk is een beetje discutabel wat mij betreft. Hij wist wel Wegmuller te lossen in de finale.
Chiapucci ?quote:Op vrijdag 22 juli 2005 23:29 schreef Zwansen het volgende:
In de etappe naar Pamplona in 96 eindigde Indurain op dik 8 minuten als 19e in een groepje van 15 met onder andere een Italiaan die later de Giro eens zou winnen. Welke Itailiaan?
Maar de proloog won hij ook met mazzelquote:Op vrijdag 22 juli 2005 23:30 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Hij had wel een beetje mazzel dat Wegmüller die dag op kop reed en niet één keer heeft omgekeken zowat.
frigo?quote:Op vrijdag 22 juli 2005 23:29 schreef Zwansen het volgende:
Ja, een ontsnapping met Wegmuller iwas altijd een vruchtbare bodem voor een grote voorsprong.quote:Op vrijdag 22 juli 2005 23:30 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Hij had wel een beetje mazzel dat Wegmüller die dag op kop reed en niet één keer heeft omgekeken zowat.
Wegmuller kon echt ontzettend hard rijden inderdaad.quote:Op vrijdag 22 juli 2005 23:31 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Ja, een ontsnapping met Wegmuller iwas altijd een vruchtbare bodem voor een grote voorsprong.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |