oh, wat dat ene meisje zei, van dat jij een schattig koppie hebt ofzoiets? dat klopt wel jaquote:Op woensdag 20 juli 2005 21:00 schreef BObNL het volgende:
plaatje werkt niet
Buiten de halsband is t wel nog enigszins ok... krijg je geen stijve nek van die halsband?quote:Op woensdag 20 juli 2005 21:02 schreef Moragh_DaughterofSune het volgende:
Wat mn kleding betreft: Kwestie van smaak hè
En 't is mn vrije tijd
Hmm vreemd want toen ik hem ging previewen stond het openingsplaatje er gewoon in.quote:Op woensdag 20 juli 2005 21:02 schreef BObNL het volgende:
]afbeelding
moet uit de url van het plaatje
Waarom accepteer je me niet op MSN.quote:Op woensdag 20 juli 2005 21:03 schreef Imberr het volgende:
[..]
oh, wat dat ene meisje zei, van dat jij een schattig koppie hebt ofzoiets? dat klopt wel ja
Heequote:Op woensdag 20 juli 2005 21:03 schreef Imberr het volgende:
[..]
oh, wat dat ene meisje zei, van dat jij een schattig koppie hebt ofzoiets? dat klopt wel ja
whaha tnxquote:Op woensdag 20 juli 2005 21:03 schreef Imberr het volgende:
[..]
Er staat hier zoeffzoeff@hotmail.com.quote:Op woensdag 20 juli 2005 21:04 schreef Imberr het volgende:
[..]
ik zie niks..vogges mij heb je verkeerde adres
Ik draag hem met de punten naar benedenquote:Op woensdag 20 juli 2005 21:03 schreef Eix het volgende:
[..]
Buiten de halsband is t wel nog enigszins ok... krijg je geen stijve nek van die halsband?
DOEN!!!quote:Op woensdag 20 juli 2005 21:04 schreef Jaguarized het volgende:
Wel knap overigens dat we het kunnen presteren om 1,5 uur te doen over een deeltje. Dat zijn 16 deeltjes per dag als je continu zou doorposten. [afbeelding]
1,5 uur? Had je eergisternacht moeten kijken.quote:Op woensdag 20 juli 2005 21:04 schreef Jaguarized het volgende:
Wel knap overigens dat we het kunnen presteren om 1,5 uur te doen over een deeltje. Dat zijn 16 deeltjes per dag als je continu zou doorposten. [afbeelding]
ook hoiquote:Op woensdag 20 juli 2005 21:05 schreef pekel het volgende:
EEEEEEEEEEEEEEEUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJ![]()
zoeffzoef@quote:Op woensdag 20 juli 2005 21:05 schreef Snqqpy het volgende:
[..]
Er staat hier zoeffzoeff@hotmail.com.
zoeffzoefquote:Op woensdag 20 juli 2005 21:05 schreef Snqqpy het volgende:
[..]
Er staat hier zoeffzoeff@hotmail.com.
Aloaquote:Op woensdag 20 juli 2005 21:05 schreef pekel het volgende:
EEEEEEEEEEEEEEEUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJ![]()
Is weer eens wat anders..quote:
Alsjeblieft hequote:Op woensdag 20 juli 2005 21:07 schreef Snqqpy het volgende:
[..]Dankje.
Ze heeft kleurtjes in haar naam.
Zeg wat je diep in je hart wil zeggenquote:Op woensdag 20 juli 2005 21:08 schreef Snqqpy het volgende:
En nu weet ik dus niet wat ik moet zeggen.
Is met MSN Plus!quote:Op woensdag 20 juli 2005 21:08 schreef RoOoYtJuH het volgende:
Ik zie geen kleurtjes?
Maarja ik ga er der uit gooien denk ik
Heb je wel de tijd genomen voor een volledige persoonlijkheidsanalyse?quote:Op woensdag 20 juli 2005 21:08 schreef RoOoYtJuH het volgende:
Ik zie geen kleurtjes?
Maarja ik ga er der uit gooien denk ik
"Nee zeg maar niets, je mag best zwijgen."quote:Op woensdag 20 juli 2005 21:08 schreef Snqqpy het volgende:
En nu weet ik dus niet wat ik moet zeggen.
quote:Snqqpy «» Make your booty go bump, bump zegt:
ja maar roze staat zo gay in mijn lijst
×(F)..*Inge*..(F)× it's a feeling I never had before (8) zegt:
Kijk dan in het fotoboek, ik kan hem alleen niet precies goed maken, hij saved mn hoofdfoto en info niet, mn extra wel.quote:Op woensdag 20 juli 2005 21:10 schreef BObNL het volgende:
[..]
ben ik zo kippig zie jouw foto niet in dat topic![]()
Ik krijg ze nooit goed in mn msn.quote:Op woensdag 20 juli 2005 21:10 schreef Snqqpy het volgende:
[..].
Ik moet ook maar eens Fok! Smileys nemen, ik kan mijn gevoelens niet goed uitten.
Ja ik heb msn plus anders zou ik het niet zeggenquote:
heb je ze nodig, ik heb zequote:Op woensdag 20 juli 2005 21:10 schreef Snqqpy het volgende:
[..].
Ik moet ook maar eens Fok! Smileys nemen, ik kan mijn gevoelens niet goed uitten.
Hey!, en waar sta jij dan met je fotoquote:Op woensdag 20 juli 2005 21:03 schreef Imberr het volgende:
[..]
Aww. Ben je eenzaam?quote:
Ik zie het wel als ik tegen der praatquote:Op woensdag 20 juli 2005 21:11 schreef RoOoYtJuH het volgende:
[..]
Ja ik heb msn plus anders zou ik het niet zeggen
van mijquote:Op woensdag 20 juli 2005 21:13 schreef Petertjuhh het volgende:
[..]
Ik welmaar ik heb er niet zo veel.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
das alles![]()
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoi.
Petertjuhh@gmail.com bestaat niet volgens MSNquote:Op woensdag 20 juli 2005 21:13 schreef Petertjuhh het volgende:
[..]
Ik welmaar ik heb er niet zo veel.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
das alles![]()
Ja. Ga weg uit PUB, nu.quote:Op woensdag 20 juli 2005 21:15 schreef Moragh_DaughterofSune het volgende:
Ik ben vast iemand uit het stenen tijdperk: Ik heb msn alleen voor e-mail. Dan zie ik het tenminste als ik een email krijg. Ben ik daar de enige in hier?
Voor in MSN?quote:Op woensdag 20 juli 2005 21:15 schreef BObNL het volgende:
is er niet ergens een fok smiley pakket ofzo
quote:Op woensdag 20 juli 2005 21:15 schreef Snqqpy het volgende:
[..]
Petertjuhh@gmail.com bestaat niet volgens MSN.
denk het welquote:Op woensdag 20 juli 2005 21:15 schreef Moragh_DaughterofSune het volgende:
Ik ben vast iemand uit het stenen tijdperk: Ik heb msn alleen voor e-mail. Dan zie ik het tenminste als ik een email krijg. Ben ik daar de enige in hier?
Yep is er wel ergensquote:Op woensdag 20 juli 2005 21:15 schreef BObNL het volgende:
ik heb ze in .zipquote:Op woensdag 20 juli 2005 21:15 schreef BObNL het volgende:
Der waren een paar topics over toen hadden Fok! MSN gemaakt ofzoquote:
Ok, doeidoei.quote:Op woensdag 20 juli 2005 21:18 schreef Moragh_DaughterofSune het volgende:
Ik denk dat ik maar eens ga, ben nog steeds ziekig en best moe.
Fijne avond nog iedereen en tot morgen!
quote:Op woensdag 20 juli 2005 21:18 schreef Moragh_DaughterofSune het volgende:
hij liep hier ook niet okequote:Op woensdag 20 juli 2005 21:19 schreef Imberr het volgende:
mensen, ik kom zo terug..ik kan niet meer op msn maar blijf wel nog ff op t forum..tot zo
de vroegere film gedaan, 5 voor 7 begon ie, kan ik nog ff wat spullen uitzoeken en mijn batterijen opladen enzoquote:
Doegquote:Op woensdag 20 juli 2005 21:18 schreef Moragh_DaughterofSune het volgende:
Tot zo.quote:Op woensdag 20 juli 2005 21:19 schreef Imberr het volgende:
mensen, ik kom zo terug..ik kan niet meer op msn maar blijf wel nog ff op t forum..tot zo
Ah zo, hij lijkt me wel leuk maar aan de andere kant zie ik dan een publiek van 13-14 jaar voor me.quote:Op woensdag 20 juli 2005 21:20 schreef Renesite het volgende:
[..]
de vroegere film gedaan, 5 voor 7 begon ie, kan ik nog ff wat spullen uitzoeken en mijn batterijen opladen enzo
Verkapte ik-ben-populair postquote:Op woensdag 20 juli 2005 21:21 schreef Snqqpy het volgende:
Ohja, kan iemand me helpen met Gmail, die ook MSN Plus! heeft? Ik krijg steeds "U heeft 354 e-mails".
hijs gewoon humorquote:Op woensdag 20 juli 2005 21:22 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Ah zo, hij lijkt me wel leuk maar aan de andere kant zie ik dan een publiek van 13-14 jaar voor me.
Joe doeg taartquote:Op woensdag 20 juli 2005 21:23 schreef taart het volgende:
Maar ik moet ervandoor,, check jullie later homies, keep it real
Tsss, dan zet de verwarming aan ofzo.quote:
quote:Op woensdag 20 juli 2005 21:23 schreef taart het volgende:
Aiight, later man, chill.quote:Op woensdag 20 juli 2005 21:23 schreef taart het volgende:
Waar?quote:Op woensdag 20 juli 2005 21:24 schreef Brechtje het volgende:
[..]
Joehoe!![]()
Heb je misschien nog Chocoladetaart?![]()
Nee! Trui aan! Kachel is slecht voor het milieuquote:Op woensdag 20 juli 2005 21:24 schreef Eix het volgende:
[..]
Tsss, dan zet de verwarming aan ofzo.
* Eix vraagt zich af of hij nu zo slim is of taart nu zo dom
toch wel engels gesprokenquote:
Wat voor volk zat er in de keet dan? Pathé btw?quote:
Zoek een vriendinquote:Op woensdag 20 juli 2005 21:26 schreef Eix het volgende:
Jezus, ik heb nu 320 posts. Toestraks nog 200, nu snap ik ook waarom we nu bij deeltje 20 zitten.
En ik heb duidelijk geen leven.
jij krijgt dezequote:Op woensdag 20 juli 2005 21:25 schreef Brechtje het volgende:
Ja maar taart, en mijn stukje taart dan?![]()
Jij hebt echt geen levenquote:Op woensdag 20 juli 2005 21:26 schreef Eix het volgende:
Jezus, ik heb nu 320 posts. Toestraks nog 200, nu snap ik ook waarom we nu bij deeltje 20 zitten.
Ik werk eraan.quote:
Bij GCquote:Op woensdag 20 juli 2005 21:27 schreef Eix het volgende:
[..]
Ik werk eraan.![]()
Waar worden trouwens de dagelijkse stats gepost (die van Arcee) wie het meeste heeft gepost?
Ik postte zondagnacht om 05.30 nog iets op Fok!Sportquote:Op woensdag 20 juli 2005 21:31 schreef BObNL het volgende:
[..]
ik ook , gister tot half 4 met een fokker zitten lullen. half 2 bed uit .
quote:Op woensdag 20 juli 2005 21:32 schreef pekel het volgende:
[..]
Ik postte zondagnacht om 05.30 nog iets op Fok!Sport
K.quote:Op woensdag 20 juli 2005 21:31 schreef Petertjuhh het volgende:
[..]
Morgen middag voor de stats van vanadag
quote:Op woensdag 20 juli 2005 21:32 schreef pekel het volgende:
[..]
Ik postte zondagnacht om 05.30 nog iets op Fok!Sport
Welkom terug. Je hebt bijna niets gemist.quote:
ik tot 6 uurquote:Op woensdag 20 juli 2005 21:31 schreef BObNL het volgende:
[..]
ik ook , gister tot half 4 met een fokker zitten lullen. half 2 bed uit .
quote:Op woensdag 20 juli 2005 21:33 schreef Imberr het volgende:
[..]
ik tot 6 uuren werd pas om 3 uur wakker
kijk maar in me fotoboekquote:Op woensdag 20 juli 2005 21:33 schreef BObNL het volgende:
[..]
hoi waar blijft jouw foto in pub foto;s
Die van haar staan er wel in hoor.quote:Op woensdag 20 juli 2005 21:33 schreef BObNL het volgende:
[..]
Ik ook hoor.quote:Op woensdag 20 juli 2005 21:34 schreef Brechtje het volgende:
Er gaan er al wel veel weg he.
En ik was van plan vanavond lang op te blijven, dan zit ik zeker weer eens alleen in het topic.
Als je fotos wil van iemand moet je in het fotoboek kijkenquote:Op woensdag 20 juli 2005 21:33 schreef BObNL het volgende:
[..]
Weer eens?quote:Op woensdag 20 juli 2005 21:34 schreef Brechtje het volgende:
Er gaan er al wel veel weg he.
En ik was van plan vanavond lang op te blijven, dan zit ik zeker weer eens alleen in het topic.
quote:Op woensdag 20 juli 2005 21:36 schreef Imberr het volgende:
[..]
jij loopt gewoon voor mij te antwoorden he![]()
Krijg je ook geen hoofdfoto erop enzo?quote:Op woensdag 20 juli 2005 21:36 schreef Eix het volgende:
Die van mij krijg ik maar niet geupdate.
Maar heb er wel 2 foto's op gekregen.![]()
http://fotoboek.fok.nl/Eix
En ik heb lekker bijna 17.000 posts.quote:Op woensdag 20 juli 2005 21:26 schreef Eix het volgende:
Toppiequote:Op woensdag 20 juli 2005 21:37 schreef Brechtje het volgende:
[..]
En ik heb lekker bijna 17.000 posts.![]()
Nee.quote:Op woensdag 20 juli 2005 21:37 schreef Petertjuhh het volgende:
[..]
Krijg je ook geen hoofdfoto erop enzo?
Nu wel.quote:Op woensdag 20 juli 2005 21:36 schreef Mattt het volgende:
Beetje gezellig hier ?
volgensmij op 538 gehoord. vond hem wel leuk klinkenquote:Op woensdag 20 juli 2005 21:39 schreef Petertjuhh het volgende:
Wat vinden de pubbers van Akcent - Kylie ?
Oud nummerquote:Op woensdag 20 juli 2005 21:39 schreef Petertjuhh het volgende:
Wat vinden de pubbers van Akcent - Kylie ?
hajje hequote:Op woensdag 20 juli 2005 21:40 schreef Imberr het volgende:
ik ga weer ff want ik moet even naar kroatie bellen
dure bussnissquote:Op woensdag 20 juli 2005 21:40 schreef Imberr het volgende:
ik ga weer ff want ik moet even naar kroatie bellen
ze is pas 14quote:Op woensdag 20 juli 2005 21:42 schreef pekel het volgende:
Wanneer ben je eik 15 geworden Brechtje?
Niks van gemerkt
ik soms wel soms niet :/quote:Op woensdag 20 juli 2005 21:44 schreef Rabrynil het volgende:
Waarom zie ik de oude sc's niet in de topiclist
Who cares?quote:Op woensdag 20 juli 2005 21:44 schreef Rabrynil het volgende:
Nee danny heeft uitgezet dat wij gesloten topics zienquote:Op woensdag 20 juli 2005 21:45 schreef Rabrynil het volgende:
[..]
Delete Brechtje alle gesloten topics ofzo??
quote:Op woensdag 20 juli 2005 21:45 schreef Rabrynil het volgende:
[..]
Delete Brechtje alle gesloten topics ofzo??
Dat vraag ik me ook af. Misschien worden ze verwijderd ofzo?quote:Op woensdag 20 juli 2005 21:44 schreef Rabrynil het volgende:
je kan toch nog terrug via opquote:Op woensdag 20 juli 2005 21:46 schreef brainster het volgende:
[..]
Dat vraag ik me ook af. Misschien worden ze verwijderd ofzo?
ik houd het zo af en toe niet eens bijquote:Op woensdag 20 juli 2005 21:47 schreef Rabrynil het volgende:
Ik ben gewend om terug te lezen, alhoewel dat tijdens BeF niet mogelijk is door de snelheid
Op gepaste snelheid slowchatten is okay.quote:Op woensdag 20 juli 2005 21:47 schreef Rabrynil het volgende:
Ik ben gewend om terug te lezen, alhoewel dat tijdens BeF niet mogelijk is door de snelheid
Dan gaan we trouwen hé?quote:
sorrie ik skatequote:Op woensdag 20 juli 2005 21:50 schreef Kleine_Jelle het volgende:
hoi
wie gaat er met mij mee hardlopen?
Hoeveel pakken heb je al op?quote:Op woensdag 20 juli 2005 21:50 schreef BObNL het volgende:
zit me hier misselijk te eten aan verkade koekjes![]()
Ik ben er weer, met een smerige krats van mn zus verder en een moeder die op flippen staat.quote:Op woensdag 20 juli 2005 21:40 schreef Eix het volgende:
Mn zus wil verdomme niet van mn eigen pc afgaan, altijd t zelfde als ze de Sims zit te spelen.![]()
moedersquote:Op woensdag 20 juli 2005 21:51 schreef Eix het volgende:
[..]
Ik ben er weer, met een smerige krats van mn zus verder en een moeder die op flippen staat.
ga voor je eigen computer sparen manquote:Op woensdag 20 juli 2005 21:51 schreef Eix het volgende:
[..]
Ik ben er weer, met een smerige krats van mn zus verder en een moeder die op flippen staat.
Ben ik even blij dat ik een eigen compu hebquote:Op woensdag 20 juli 2005 21:51 schreef Eix het volgende:
[..]
Neuh...213 posts in 50 minuten valt toch mee?quote:
quote:Op woensdag 20 juli 2005 21:52 schreef Petertjuhh het volgende:
[..]
Ben ik even blij dat ik 3 eigen compu's heb![]()
Ik zal even een plan-van-aanpak voor je schetsenquote:
Oeh Vice City topics zijn wel erg lang geledenquote:Op woensdag 20 juli 2005 21:53 schreef BObNL het volgende:
[..]
hey jouw ken ik uit vice city topics( anti-virus ik )
Sloten op je kamer zijn zo handigquote:Op woensdag 20 juli 2005 21:54 schreef pekel het volgende:
[..]
Tip: Zet je comp op je kamer, neem een slot op je kamer. Et voila..
Toch welquote:Op woensdag 20 juli 2005 21:55 schreef BObNL het volgende:
[..]
Sloten op je kamer zijn zo handigvooral met je vriendin
![]()
Dat is erg makkelijk inderdaad!quote:Op woensdag 20 juli 2005 21:55 schreef Rabrynil het volgende:
Binnenkort: Laptop + WiFi op bed PUB'en
2 desktopquote:
Wat heb je aan een 2e desktopquote:Op woensdag 20 juli 2005 21:58 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
2 desktop
1 laptop
Laptop ligt nu bij de meneer die hem gaat maken dus dan is een desktop verrekte handig!
Verkapte zie-mij-jaloers-zijn postquote:
U hebt gezocht op oetballen:quote:Op woensdag 20 juli 2005 21:55 schreef BObNL het volgende:
ik ga ff oetballen met buurjongen Cya
quote:Op woensdag 20 juli 2005 21:59 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Verkapte zie-mij-jaloers-zijn post
quote:Op woensdag 20 juli 2005 21:59 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
U hebt gezocht op oetballen:
Het door u gezochte woord is niet gevonden in het eendelige Van Dale Hedendaags Nederlands. Dit kan komen doordat het er niet in staat, bijvoorbeeld omdat het te nieuw is, of omdat het niet voldoet aan de opnamecriteria. Maar ook is mogelijk dat de spelling niet correct is. Kijk ook eens bij de zoekinstructies.
quote:Op woensdag 20 juli 2005 21:59 schreef pekel het volgende:
[..], ik heb een leven en 1 computer en ik ben tevreden.
.
Spellingnaziquote:Op woensdag 20 juli 2005 21:59 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
U hebt gezocht op oetballen:
Het door u gezochte woord is niet gevonden in het eendelige Van Dale Hedendaags Nederlands. Dit kan komen doordat het er niet in staat, bijvoorbeeld omdat het te nieuw is, of omdat het niet voldoet aan de opnamecriteria. Maar ook is mogelijk dat de spelling niet correct is. Kijk ook eens bij de zoekinstructies.
Volgens de Van Dale kan het een nieuw woord zijn!quote:
quote:Op woensdag 20 juli 2005 22:00 schreef Jaguarized het volgende:
[..], ik heb een leven en 3 computers en ik ben tevreden.
![]()
De grootste fout die ik ooit heb begaan is om t spel de Sims 2 te downloaden voor mn zusje. Dat rot spel werkt schijnbaar niet op mn zusjes computer dus ze gaat altijd bij mijn moeder zeuren om op die van mij te mogen, waarna ik verplicht haar erop moet laten met de nodige ruzie tot gevolg. Het ergste is echter wanneer ik er terug op wil, dan is ze helemaal verslaafd en wil ze er niet meer af.quote:Op woensdag 20 juli 2005 21:52 schreef Petertjuhh het volgende:
[..]
Ben ik even blij dat ik een eigen compu heb![]()
En ik geef m niet.quote:Op woensdag 20 juli 2005 22:01 schreef Rabrynil het volgende:
[..]
Ik had het pw van #FP-Crew, maar toen hebben ze hem veranderd
Eensch. Bovendien hebben ze allemaal een functie.quote:
quote:Op woensdag 20 juli 2005 22:00 schreef Little_Angel het volgende:
Piemels.
Draytek?quote:Op woensdag 20 juli 2005 22:03 schreef Eix het volgende:
Maar er is dus nu flinke ruzie, mn moeder had net t internet eruit getrokken. Daarom ga ik nu een paar wachtwoorden wijzigen en lekker de router bewerken (time control is leuk).
Je hebt er zelf een!quote:
Nee, één of andere wazige Unex maar ik zie net dat ik het niet per IP kan wijzigen dus dan heb ik me er zelf ook mee te pakken.quote:
Cisco heerscht (alhier)quote:Op woensdag 20 juli 2005 22:04 schreef Eix het volgende:
[..]
Nee, één of andere wazige Unex maar ik zie net dat ik het niet per IP kan wijzigen dus dan heb ik me er zelf ook mee te pakken.![]()
quote:Op woensdag 20 juli 2005 22:02 schreef pekel het volgende:
[..]
#Fokhattrick is okay.
Gam is voor nerds..
Pure.quote:Op woensdag 20 juli 2005 22:06 schreef Eix het volgende:
Maar goed, ik ga me s wat chocolaad pakken.
Ik heb weer een hele voorraad. Enigste nadeel is dat ik er de rest vd week mee moet doorkomen. Ik vermoed zelf dat ie morgen al op is.quote:
Vertel t eens.quote:Op woensdag 20 juli 2005 22:12 schreef Jaguarized het volgende:
Ik heb een leuk en leerzaam idee voor deel 21!
quote:Op woensdag 20 juli 2005 22:13 schreef Eix het volgende:
[..]
Ik heb weer een hele voorraad. Enigste nadeel is dat ik er de rest vd week mee moet doorkomen. Ik vermoed zelf dat ie morgen al op is.![]()
Ej homie, kon ta?quote:
hoiquote:Op woensdag 20 juli 2005 22:16 schreef Imberr het volgende:
ben er weer... net ff beetje teruggelezen en Eix: je lijkt mijn broer wel!
Welkom terug!quote:Op woensdag 20 juli 2005 22:16 schreef Imberr het volgende:
MSN al gefixt?quote:Op woensdag 20 juli 2005 22:16 schreef Imberr het volgende:
Vertelquote:Op woensdag 20 juli 2005 22:18 schreef Imberr het volgende:
in kroatie gaat t niet goed met een dinnetje van me
Wat is er danquote:Op woensdag 20 juli 2005 22:18 schreef Imberr het volgende:
quote:Op woensdag 20 juli 2005 22:18 schreef Imberr het volgende:
Wat gaat er niet goed met d'r dan?quote:Op woensdag 20 juli 2005 22:18 schreef Imberr het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |