ik houd het zo af en toe niet eens bijquote:Op woensdag 20 juli 2005 21:47 schreef Rabrynil het volgende:
Ik ben gewend om terug te lezen, alhoewel dat tijdens BeF niet mogelijk is door de snelheid
Op gepaste snelheid slowchatten is okay.quote:Op woensdag 20 juli 2005 21:47 schreef Rabrynil het volgende:
Ik ben gewend om terug te lezen, alhoewel dat tijdens BeF niet mogelijk is door de snelheid
Dan gaan we trouwen hé?quote:
sorrie ik skatequote:Op woensdag 20 juli 2005 21:50 schreef Kleine_Jelle het volgende:
hoi
wie gaat er met mij mee hardlopen?
Hoeveel pakken heb je al op?quote:Op woensdag 20 juli 2005 21:50 schreef BObNL het volgende:
zit me hier misselijk te eten aan verkade koekjes![]()
Ik ben er weer, met een smerige krats van mn zus verder en een moeder die op flippen staat.quote:Op woensdag 20 juli 2005 21:40 schreef Eix het volgende:
Mn zus wil verdomme niet van mn eigen pc afgaan, altijd t zelfde als ze de Sims zit te spelen.![]()
moedersquote:Op woensdag 20 juli 2005 21:51 schreef Eix het volgende:
[..]
Ik ben er weer, met een smerige krats van mn zus verder en een moeder die op flippen staat.
ga voor je eigen computer sparen manquote:Op woensdag 20 juli 2005 21:51 schreef Eix het volgende:
[..]
Ik ben er weer, met een smerige krats van mn zus verder en een moeder die op flippen staat.
Ben ik even blij dat ik een eigen compu hebquote:Op woensdag 20 juli 2005 21:51 schreef Eix het volgende:
[..]
Neuh...213 posts in 50 minuten valt toch mee?quote:
quote:Op woensdag 20 juli 2005 21:52 schreef Petertjuhh het volgende:
[..]
Ben ik even blij dat ik 3 eigen compu's heb![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |