Omdat dat een van de weinige manieren is om nog iets van die mislukte stad te maken?quote:
quote:Op vrijdag 22 juli 2005 12:50 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Omdat dat een van de weinige manieren is om nog iets van die mislukte stad te maken?
Ah, dan moet ik hem ook krijgen binnenkortquote:Op vrijdag 22 juli 2005 12:38 schreef Erwtensoep het volgende:
Yes seizoenskaart is weer binnen, we kunnen er weer tegenaan
Beginnen jullie thuis? Ow ja, tegen ADO toch?quote:Op vrijdag 22 juli 2005 12:38 schreef Erwtensoep het volgende:
Jaquote:Op vrijdag 22 juli 2005 13:17 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Beginnen jullie thuis? Ow ja, tegen ADO toch?
Dat gaat er vol op dus (zeker voor de supporters), maar op zich begint het seizoen dan meteen goed natuurlijk.quote:Op vrijdag 22 juli 2005 13:18 schreef ThomasBerge het volgende:
[..]
Jaen de tweede thuiswedstrijd tegen Feyenoord
Nee, en dat is toch wel leuk als iemand op zijn plek dat wel kan.. Dus of op een andere plek proberen, ofquote:Op vrijdag 22 juli 2005 13:34 schreef zjroentje het volgende:
Over Rosales: Hij kan nog steeds geen fatsoenlijke voorzet geven.![]()
quote:Pienaar wil bijtekenen, Trabelsi en De Jong houden de boot af 22 juli 2005
Ajax hoopt Steven Pienaar en Nigel de Jong langer aan zich te binden. Trainer Danny Blind ziet het zitten in de twee middenvelders en wil graag met De Jong en Pienaar verder. Laatstgenoemde heeft inmiddels aangegeven dat hij bereid is te blijven, ondanks de uiterst moeizame onderhandelingen van voor de zomer.
Het Algemeen Dagblad meldt dat De Jong heeft laten weten voorlopig niet te willen praten over een verlenging van zijn contract. Ook Hatem Trabelsi, die net als Pienaar en De Jong nog een verbintenis heeft tot medio 2006, voelt er weinig voor om bij te tekenen in Amsterdam. De Tunesiër vertrekt na dit seizoen vrijwel zeker.
Toch maakt Ajax' nieuwe technisch directeur Martin van Geel zich nog geen zorgen. "Al die gesprekken moeten nog plaatsvinden", aldus de Brabander. "Binnenkort gaan we eens rustig met de diverse partijen praten."
Maar de contractsverlengingen verlopen wel uiterst moeizaam, opvallend vind ik dat.quote:
PSV had van Bommel en Vogel best onder contract willen houden, maar begin vorig jaar vermeldde van Bommel al dat hij zijn contract (dat toen een jaar later afliep, zoals de situatie van Trabelsi, Pienaar en Maxwell nu) niet wilde verlengen, de gesprekken met Vogel liepen blijkbaar snel vast.quote:Op vrijdag 22 juli 2005 14:59 schreef Erwtensoep het volgende:
Ach bij psv gaan ze zowiezo weg, bij Ajax denken ze tenminste nog aan contractverlenging
Zelfs Maxwell
Dat ben ik met je eens, maar goede spelers zijn onhoudbaar voor Nederlanse clubs helaas.quote:Op vrijdag 22 juli 2005 15:08 schreef Erwtensoep het volgende:
Het is beter dat ze niet weggaan
Pleur je de rest van de buitenspelers in de selectie er dan ook even uit?quote:Op vrijdag 22 juli 2005 13:47 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, en dat is toch wel leuk als iemand op zijn plek dat wel kan.. Dus of op een andere plek proberen, of.
kon het maarquote:Op vrijdag 22 juli 2005 15:15 schreef aldostuta het volgende:
[..]
Pleur je de rest van de buitenspelers in de selectie er dan ook even uit?
Nou, op zich mogen jullie Rosales best hebben. Maar dan kopen. Of ruilen tegen iemand waar je wel wat aan hebt, geen Addo.quote:Op vrijdag 22 juli 2005 08:59 schreef Dylan Dog het volgende:
Als jullie Rosales niet willen, stuur em dan maar naar Eindhoven. Mogen jullie Addo.
Die begint in Jong Ajax of zelfs A1. Met Anne van der Kolk.quote:Op vrijdag 22 juli 2005 15:17 schreef Nashje het volgende:
Buitenspelers zijn niet ons sterkste punt idd. Ben dan ook erg benieuwd naar Boerrigter.
en we weten dat cultheld altijd gelijk heeft! zijn we komende 4 seizoenen kampioen dus!quote:Op vrijdag 22 juli 2005 21:47 schreef Nashje het volgende:
Ja maar iemand (cultheld volgens mij) beweerde dat Boerrigter wel eens in de voetsporen van Robben kon treden.
hier ook weer binnen. Altijd weer een goed gevoelquote:Op vrijdag 22 juli 2005 12:38 schreef Erwtensoep het volgende:
Het probleem met Rosales was dat hij meteen veel moest spelen in een niet lekker draaiend elftal. Als hij wat meer ingespeeld kan raken denk ik dat het een perfecte buitenspeler wordt. Maar dan moet hij wel de kans krijgen om zich te ontwikkelen.quote:Op vrijdag 22 juli 2005 19:25 schreef methodmich het volgende:
[..]
Nou, op zich mogen jullie Rosales best hebben. Maar dan kopen. Of ruilen tegen iemand waar je wel wat aan hebt, geen Addo.
Ik vind Mauro een beetje een Regi Blinker-achtig mannetje. Leuk tot aan de zestien.
quote:Sneijder voelt niets voor vertrek naar buitenland
Wesley Sneijder heeft tegenover AT5 verklaard voorlopig niet te willen vertrekken bij Ajax. De Amsterdammers gaan alles er aan doen om het contract van Sneijder open te breken en aanzienlijk te verlengen. Chelsea toonde deze week interesse in de Ajacied, maar een vertrek naar het buitenland komt te vroeg volgens de kleine middenvelder.
"Ik denk dat ik bij Ajax nog heel veel kan leren. Als je zo jong naar het buitenland gaat, moet je nog maar zien of je 20 wedstrijden kan spelen. Bij Ajax ben ik één van de dragende spelers in een kwalitatief sterk team. Daar wil ik prijzen mee winnen," aldus Sneijder op AT5.
Hij doet deze uitspraken naar aanleiding van een bericht wat De Telegraaf deze week in haar krant plaatste. Chelsea zou de 21-jarige geboren Utrechter voor de toekomst aan willen trekken. Eerst zou hij dan een jaar verhuurd worden aan een andere Premier League-club om aan het Engelse voetbal te wennen.
Sneijder probeert met deze uitspraken op de Amsterdamse zender over alle speculaties direct een einde te maken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |