Wat denk je?quote:Op vrijdag 22 juli 2005 02:57 schreef JaWi het volgende:
Gaan er nog mensen van hier naar wedstrijden de komende weken?
Dat is een taaltje van hier en de enige woorden die ik ken... Krijg je met die tifustukkers hequote:Op vrijdag 22 juli 2005 03:00 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Je bent na 1 avond Limburg al ingeburgerd?Of wat moet ik hier van maken?
quote:22/7/2005 - Maxwell wil praten over contractverlenging van een jaar
(Gepost door RvN)
De zaakwaarnemer van de Braziliaan Maxwell laat in het Algemeen Dagblad weten dat zij best willen praten over contractverlenging, maar maximaal van een jaar. Blind wil snel duidelijkheid over de toekomst van Maxwell omdat daarvan afhangt of hij een nieuwe ervaren linksback moet kopen. Op korte termijn zullen beide partijen om de tafel gaan zitten.
Ajax Netwerk
"Als Ajax nu wil praten, kunnen ze bellen voor een afspraak. Maar Maxwell is door zijn blessure niet de 'zwakkere partij', hij is nog steeds een gewilde speler. Langer dan een jaar zal hij in elk geval niet bijtekenen bij Ajax." aldus de zaakwaarnemer in het Algemeen Dagblad.
Ajax Netwerk
Ajax hoopt binnenkort ook weer te gaan praten met Pienaar en De Jong over hun aflopende contracten.
Een speler van een ander continent na één seizoen al afserveren is wel een beetje snel vind ikquote:Op donderdag 21 juli 2005 20:48 schreef -Vaduz- het volgende:
Nee, maar ik denk dat De Ridder de rechtsbuiten plek beter in kan vullen.
Maar we wachten dit seizoen wel even af, misschien zit ik er wel heel erg naast.
Hebben jullie Kalou ook niet meer nodigquote:Op vrijdag 22 juli 2005 08:59 schreef Dylan Dog het volgende:
Als jullie Rosales niet willen, stuur em dan maar naar Eindhoven. Mogen jullie Addo.
Addoquote:Op vrijdag 22 juli 2005 08:59 schreef Dylan Dog het volgende:
Als jullie Rosales niet willen, stuur em dan maar naar Eindhoven. Mogen jullie Addo.
quote:Op vrijdag 22 juli 2005 08:59 schreef Dylan Dog het volgende:
En wat heeft hij dan in godsnaam laten zien.........quote:Op donderdag 21 juli 2005 20:48 schreef -Vaduz- het volgende:
Nee, maar ik denk dat De Ridder de rechtsbuiten plek beter in kan vullen.
Maar we wachten dit seizoen wel even af, misschien zit ik er wel heel erg naast.
Als je zowat niet aan spelen toe komt, is het ook moeilijk wat te laten zienquote:Op vrijdag 22 juli 2005 10:30 schreef aldostuta het volgende:
[..]
En wat heeft hij dan in godsnaam laten zien.........
quote:
Ik ken genoeg mensen die in Rotterdam wonen en die voor Ajax zijn.quote:Op vrijdag 22 juli 2005 11:33 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Omdat ze het ander niet vol krijgen hebben ze zelfs de Rotterdammers nodig.
Was ook maar een geintje...quote:Op vrijdag 22 juli 2005 11:38 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Ik ken genoeg mensen die in Rotterdam wonen en die voor Ajax zijn.
Bliksemschigtquote:Op vrijdag 22 juli 2005 11:38 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Ik ken genoeg mensen die in Rotterdam wonen en die voor Ajax zijn.
Bij Jong Ajax kan je je ook in de kijker spelen natuurlijk. En Hveen uit ben ik nog niet vergeten!!quote:Op vrijdag 22 juli 2005 11:00 schreef ThomasBerge het volgende:
[..]
Als je zowat niet aan spelen toe komt, is het ook moeilijk wat te laten zien
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |