Ik was net dit topic aan het openen toen die pingel werd gegeven.quote:Op woensdag 20 juli 2005 20:58 schreef F1Bas het volgende:
1-2 hoor Golfer, penalty
Geen idee, maar die jongen krijgt toch weinig speeltijd en is jong. Dus hopelijk kan die zich daar goed ontwikkelen (denk aan Ronald de Boer bij Twentequote:
en dan 30 keer in de laatste minuutquote:Op woensdag 20 juli 2005 21:36 schreef jobosrulez het volgende:
ach 34x met 1 - 0 winnen en je bent kampioen
yannis is iig beter dan Harry, dat zag je vorig seizoen al.quote:Op woensdag 20 juli 2005 21:41 schreef ThomasBerge het volgende:
Yannis heeft er vandaag weer één in geschopt. Zou Blind alles en iedereen verbazen door Yannis als eerste spits aan te wijzen
Idd, dat baart zorgen. De verslaggever zei dat beide tegendoelpunten een fout van onze Franse aanvoerder wasquote:
Oei, dan moet ie zichzelf verantwoorden bij de aanvoerder.quote:Op woensdag 20 juli 2005 21:43 schreef ThomasBerge het volgende:
[..]
Idd, dat baart zorgen. De verslaggever zei dat beide tegendoelpunten een fout van onze Franse aanvoerder was
Yannis is erg traag, en hij komt gewoon te kort voor bijvoorbeeld de CL, maar in de competitie is het een hele nuttige speler hoorquote:Op woensdag 20 juli 2005 21:41 schreef ThomasBerge het volgende:
Yannis heeft er vandaag weer één in geschopt. Zou Blind alles en iedereen verbazen door Yannis als eerste spits aan te wijzen
Meneer Derksen, u hier?quote:Op woensdag 20 juli 2005 21:51 schreef S-Two het volgende:
[..]
Yannis is erg traag, en hij komt gewoon te kort voor bijvoorbeeld de CL, maar in de competitie is het een hele nuttige speler hoor.
2 echte Escude'tjes?quote:Op woensdag 20 juli 2005 21:43 schreef ThomasBerge het volgende:
[..]
Idd, dat baart zorgen. De verslaggever zei dat beide tegendoelpunten een fout van onze Franse aanvoerder was
quote:Op woensdag 20 juli 2005 21:56 schreef F1Bas het volgende:
Ik heb nog geen lampje gezien, zal niet lang meer duren
Dat is één, telt u even mee?quote:
Nee sorryquote:
hoiquote:Op woensdag 20 juli 2005 21:56 schreef F1Bas het volgende:
Ik heb nog geen lampje gezien, zal niet lang meer duren
Welke Koeman, Ronald of Erwin?quote:Op woensdag 20 juli 2005 21:58 schreef S-Two het volgende:
[..]
Nee sorry, maar ik vind wel dat iedereen altijd veels te negatief over hem is. Naast dat hij een goede mentor kan zijn, vind ik hem ook best bruikbaar. Babel en die Armeen zijn nog erg jong, Rosenberg moet zijn draai nog maar vinden en Harry is ook nog niet alles.
Ik las btw op Vi.nl dat Koeman het had over over een mogelijk alternatieve rol voor Nourdin Boukhari. Ben benieuwd wat hij daar mee bedoeld.
Het blijft wennenquote:Op woensdag 20 juli 2005 21:58 schreef S-Two het volgende:
[..]
Ik las btw op Vi.nl dat Koeman Blind het had over over een mogelijk alternatieve rol voor Nourdin Boukhari. Ben benieuwd wat hij daar mee bedoeld.
Koetje?quote:Op woensdag 20 juli 2005 21:58 schreef S-Two het volgende:
[..]
Nee sorry, maar ik vind wel dat iedereen altijd veels te negatief over hem is. Naast dat hij een goede mentor kan zijn, vind ik hem ook best bruikbaar. Babel en die Armeen zijn nog erg jong, Rosenberg moet zijn draai nog maar vinden en Harry is ook nog niet alles.
Ik las btw op Vi.nl dat Koeman het had over over een mogelijk alternatieve rol voor Nourdin Boukhari. Ben benieuwd wat hij daar mee bedoeld.
Ik tel niet mee , want Fortuna is ook wel mijn cluppie. ( club van mijn stadquote:Op woensdag 20 juli 2005 21:57 schreef ThomasBerge het volgende:
[..]
[..]
Dat is één, telt u even mee?
Oke, het is je vergevenquote:Op woensdag 20 juli 2005 22:01 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik tel niet mee , want Fortuna is ook wel mijn cluppie. ( club van mij stad)
Dan ga je maar aan de overkant bij DG zitten.quote:Op woensdag 20 juli 2005 22:26 schreef tong80 het volgende:
Volgende week op het Amsterdam tournament weten we hoever we zijn. Ik ben in het stadion en doe waarschijnlijk m'n Berkampshirtje aan
quote:Op woensdag 20 juli 2005 22:28 schreef golfer het volgende:
[..]
Dan ga je maar aan de overkant bij DG zitten.
Doc mocht met z'n Liverpool shirt wel naast je zittenquote:Op woensdag 20 juli 2005 22:28 schreef golfer het volgende:
[..]
Dan ga je maar aan de overkant bij DG zitten.
Oké,oké, omdat het ex-Ajacied Bergkamp is mag je toch naast me zitten.quote:Op woensdag 20 juli 2005 22:31 schreef tong80 het volgende:
Doc mocht met z'n Liverpool shirt wel naast je zitten
quote:Op woensdag 20 juli 2005 22:46 schreef Erwtensoep het volgende:
Als je het AT kunt betalen kun je volgens mij alles betalen
Mwah,ik betaal nu 35 euro voor het AT en een paar jaar terug 48,50 voor het bezoekersvakquote:Op woensdag 20 juli 2005 23:11 schreef F1Bas het volgende:
[..]idd ja, kaartjes voor de CL zijn nog goedkoper.
Ja dat betaal je niet zo snel voor de CL bij Ajax.quote:Op woensdag 20 juli 2005 23:13 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Mwah,ik betaal nu 35 euro voor het AT en een paar jaar terug 48,50 voor het bezoekersvak
Die 48,50 was voor de CL....quote:Op woensdag 20 juli 2005 23:19 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Ja dat betaal je niet zo snel voor de CL bij Ajax.
Lang verhaal maar nee, niet in mijn gevalquote:Op woensdag 20 juli 2005 22:46 schreef Erwtensoep het volgende:
Als je het AT kunt betalen kun je volgens mij alles betalen
quote:Op woensdag 20 juli 2005 21:45 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Oei, dan moet ie zichzelf verantwoorden bij de aanvoerder.![]()
die 2-3 heeft je wel in een feeststemming gebrachtquote:
Dat is ook niet reee meer tegen een profclub. Daar komt zelfs Ajax kwaliteit tekort voor.quote:Op donderdag 21 juli 2005 01:10 schreef JeroenV het volgende:
Ik kan het AT niet zien.
Volgens mij is Blind heel de oefencampagne 3-4-3 aan het spelen, zo te zien niet echt met succes.
Zullen we nog eventjes wachten met conclusies trekken?quote:Op donderdag 21 juli 2005 01:21 schreef Swoos het volgende:
Mijn gezanik 1/2 weken geleden was dus terrecht op Escudé.
Whehe. Geintje man. We zullen wel zien wat Escudé gaat brengen dit seizoen.quote:Op donderdag 21 juli 2005 01:31 schreef Radegast het volgende:
[..]
Zullen we nog eventjes wachten met conclusies trekken?
Boukhari zou volgens Blind de rol over moeten nemen die VdV bij Ajax hadquote:Op donderdag 21 juli 2005 01:49 schreef endr0me het volgende:
hoe zit het nou met die alternatieve rol voor Boukhari ?
Prima toch? Betekent dat 'ie grotendeels op de bank zal zittenquote:Op donderdag 21 juli 2005 02:14 schreef Radegast het volgende:
[..]
Boukhari zou volgens Blind de rol over moeten nemen die VdV bij Ajax had![]()
Die Danny toch![]()
quote:Op donderdag 21 juli 2005 02:22 schreef twi het volgende:
[..]
Prima toch? Betekent dat 'ie grotendeels op de bank zal zitten
Ik vind het een goede verdedigerquote:Op donderdag 21 juli 2005 01:35 schreef Swoos het volgende:
[..]
Whehe. Geintje man. We zullen wel zien wat Escudé gaat brengen dit seizoen.
quote:Op donderdag 21 juli 2005 02:22 schreef twi het volgende:
[..]
Prima toch? Betekent dat 'ie grotendeels op de bank zal zitten
Nope. De eerste was een Tsjechische 1-2 tussen Galasek en Grygera, en aan het tweede doelpunt ging een overtreding op Grygera vooraf.quote:
Dat snap ik totaal niet. Zet ie De Ridder op linksbuiten en laat hij Boukhari wat aanmodderen op het middenveld.quote:Op donderdag 21 juli 2005 02:14 schreef Radegast het volgende:
[..]
Boukhari zou volgens Blind de rol over moeten nemen die VdV bij Ajax had![]()
Die Danny toch![]()
Dat is hoopgevend om te horen, aangezien hij voor die rol is aangetrokkenquote:Op donderdag 21 juli 2005 09:17 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Wat me trouwens opviel is dat Lindenbergh toch wel de regisseur is. Ideale man om 3-4-3 mee te spelen, en dat voerde hij dan gisteren ook perfect uit.
Om het ff in perspectief te plaatsen: Fortuna kwam twee keer bij het Ajax doel.quote:Op woensdag 20 juli 2005 21:15 schreef fransie102 het volgende:
Die verdediging van jullie staat nog niet helemaal goed volgens mij. Jullie krijgen zelfs meer goals om de oren dan ons
Meer is ook niet nodig schijnbaar om twee keer tegen ajax te scorenquote:Op donderdag 21 juli 2005 09:30 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Om het ff in perspectief te plaatsen: Fortuna kwam twee keer bij het Ajax doel.
En twee keer scoren? Oei.quote:Op donderdag 21 juli 2005 09:30 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Om het ff in perspectief te plaatsen: Fortuna kwam twee keer bij het Ajax doel.
Als het duo Addo-Simons dan ook present is, kan Gomes ook wel het één en ander verwachtenquote:Op donderdag 21 juli 2005 09:55 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
En twee keer scoren? Oei.
Wanneer speelt Ajax ook alweer tegen PSV? 5 augustus he? Ik vermoed dat PSV wel vaker bij het Ajax-doel zal komen...
Wees gerust: dat duo is dan al uit elkaar gehaald: de een op de tribune, de ander op het middenveld.quote:Op donderdag 21 juli 2005 09:56 schreef ThomasBerge het volgende:
[..]
Als het duo Addo-Simons dan ook present is, kan Gomes ook wel het één en ander verwachten
Ik dacht al, met zo'n centraal duo is het voor ons wel erg gemakkelijk kampioen te wordenquote:Op donderdag 21 juli 2005 10:22 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Wees gerust: dat duo is dan al uit elkaar gehaald: de een op de tribune, de ander op het middenveld.
Wat is jullie backup eigenlijk voor het superduo grygera/escude?quote:Op donderdag 21 juli 2005 10:28 schreef ThomasBerge het volgende:
[..]
Ik dacht al, met zo'n centraal duo is het voor ons wel erg gemakkelijk kampioen te worden![]()
Heitinga/Maduroquote:Op donderdag 21 juli 2005 10:49 schreef PyTh het volgende:
[..]
Wat is jullie backup eigenlijk voor het superduo grygera/escude?
Dat is zo vorig topic hequote:Op donderdag 21 juli 2005 10:53 schreef TimmyAsd het volgende:
Placente komt trouwens niet (zowiezo was de kans al klein door zijn eisen..), hij heeft voor 3 jaar bij Celta de Vigo getekend.
Dat lijkt mij persoonlijk een beter centraal duo dan Grygera/Escude maar ik kan het mis hebben natuurlijkquote:
Je hebt er kijk op, Escude kan ook linksback staan en dan Heitinga in het centrum.quote:Op donderdag 21 juli 2005 11:02 schreef PyTh het volgende:
[..]
Dat lijkt mij persoonlijk een beter centraal duo dan Grygera/Escude maar ik kan het mis hebben natuurlijk
Hoe gaat de opstelling er uitzien aankomend seizoen?
Kwam zelf tot dit al heb ik er natuurlijk zoveel kijk op als jullie
Stekelenburg
Trabelsi Grygera Escude Lindenbergh
De Jong Maduro Sneijder
Rosales Rosenberg Babel
Escudé als linksback? Als je dat gaat voorstellen heb je er juist geen kijk op. Ik zou zelf het duo Grygera-Escudé nooit uit elkaar halen.quote:Op donderdag 21 juli 2005 11:07 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Je hebt er kijk op, Escude kan ook linksback staan en dan Heitinga in het centrum.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |