Ik was net dit topic aan het openen toen die pingel werd gegeven.quote:Op woensdag 20 juli 2005 20:58 schreef F1Bas het volgende:
1-2 hoor Golfer, penalty
Geen idee, maar die jongen krijgt toch weinig speeltijd en is jong. Dus hopelijk kan die zich daar goed ontwikkelen (denk aan Ronald de Boer bij Twentequote:
en dan 30 keer in de laatste minuutquote:Op woensdag 20 juli 2005 21:36 schreef jobosrulez het volgende:
ach 34x met 1 - 0 winnen en je bent kampioen
yannis is iig beter dan Harry, dat zag je vorig seizoen al.quote:Op woensdag 20 juli 2005 21:41 schreef ThomasBerge het volgende:
Yannis heeft er vandaag weer één in geschopt. Zou Blind alles en iedereen verbazen door Yannis als eerste spits aan te wijzen
Idd, dat baart zorgen. De verslaggever zei dat beide tegendoelpunten een fout van onze Franse aanvoerder wasquote:
Oei, dan moet ie zichzelf verantwoorden bij de aanvoerder.quote:Op woensdag 20 juli 2005 21:43 schreef ThomasBerge het volgende:
[..]
Idd, dat baart zorgen. De verslaggever zei dat beide tegendoelpunten een fout van onze Franse aanvoerder was
Yannis is erg traag, en hij komt gewoon te kort voor bijvoorbeeld de CL, maar in de competitie is het een hele nuttige speler hoorquote:Op woensdag 20 juli 2005 21:41 schreef ThomasBerge het volgende:
Yannis heeft er vandaag weer één in geschopt. Zou Blind alles en iedereen verbazen door Yannis als eerste spits aan te wijzen
Meneer Derksen, u hier?quote:Op woensdag 20 juli 2005 21:51 schreef S-Two het volgende:
[..]
Yannis is erg traag, en hij komt gewoon te kort voor bijvoorbeeld de CL, maar in de competitie is het een hele nuttige speler hoor.
2 echte Escude'tjes?quote:Op woensdag 20 juli 2005 21:43 schreef ThomasBerge het volgende:
[..]
Idd, dat baart zorgen. De verslaggever zei dat beide tegendoelpunten een fout van onze Franse aanvoerder was
quote:Op woensdag 20 juli 2005 21:56 schreef F1Bas het volgende:
Ik heb nog geen lampje gezien, zal niet lang meer duren
Dat is één, telt u even mee?quote:
Nee sorryquote:
hoiquote:Op woensdag 20 juli 2005 21:56 schreef F1Bas het volgende:
Ik heb nog geen lampje gezien, zal niet lang meer duren
Welke Koeman, Ronald of Erwin?quote:Op woensdag 20 juli 2005 21:58 schreef S-Two het volgende:
[..]
Nee sorry, maar ik vind wel dat iedereen altijd veels te negatief over hem is. Naast dat hij een goede mentor kan zijn, vind ik hem ook best bruikbaar. Babel en die Armeen zijn nog erg jong, Rosenberg moet zijn draai nog maar vinden en Harry is ook nog niet alles.
Ik las btw op Vi.nl dat Koeman het had over over een mogelijk alternatieve rol voor Nourdin Boukhari. Ben benieuwd wat hij daar mee bedoeld.
Het blijft wennenquote:Op woensdag 20 juli 2005 21:58 schreef S-Two het volgende:
[..]
Ik las btw op Vi.nl dat Koeman Blind het had over over een mogelijk alternatieve rol voor Nourdin Boukhari. Ben benieuwd wat hij daar mee bedoeld.
Koetje?quote:Op woensdag 20 juli 2005 21:58 schreef S-Two het volgende:
[..]
Nee sorry, maar ik vind wel dat iedereen altijd veels te negatief over hem is. Naast dat hij een goede mentor kan zijn, vind ik hem ook best bruikbaar. Babel en die Armeen zijn nog erg jong, Rosenberg moet zijn draai nog maar vinden en Harry is ook nog niet alles.
Ik las btw op Vi.nl dat Koeman het had over over een mogelijk alternatieve rol voor Nourdin Boukhari. Ben benieuwd wat hij daar mee bedoeld.
Ik tel niet mee , want Fortuna is ook wel mijn cluppie. ( club van mijn stadquote:Op woensdag 20 juli 2005 21:57 schreef ThomasBerge het volgende:
[..]
[..]
Dat is één, telt u even mee?
Oke, het is je vergevenquote:Op woensdag 20 juli 2005 22:01 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik tel niet mee , want Fortuna is ook wel mijn cluppie. ( club van mij stad)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |