doe je ogen eens open en probeer het nog eensquote:Op woensdag 20 juli 2005 19:27 schreef Echo99 het volgende:
Ik zie em nie.
Hans Klok hoor...quote:Op woensdag 20 juli 2005 19:27 schreef -Lay-Z- het volgende:
[..]
doe je ogen eens open en probeer het nog eens
Goede tip.quote:Op woensdag 20 juli 2005 19:40 schreef patty het volgende:
Goed kijken.
Of: even opstaan en een eindje van de monitor af gaan staan.quote:Op woensdag 20 juli 2005 19:49 schreef Annemarie_joehoe het volgende:
tip: kijk eens met je ogen dichtgeknepen naar het plaatje. als je door je wimpers heen kijkt zie je het misschien wel.
of misschien ligt het wel aan de belichting. neem je pc gerust even mee naar de badkamer of een andere plaats met afwijkende belichting. succesquote:Op woensdag 20 juli 2005 19:50 schreef VelvetAcidChrist het volgende:
[..]
Of: even opstaan en een eindje van de monitor af gaan staan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 20 juli 2005 20:09 schreef infra-roodborstje het volgende:
Ik geef het op.. ik zie niks... ik wil het weten.
dus tvp
quote:Op woensdag 20 juli 2005 20:00 schreef Sasami het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
doe nie zo leuk.. en post een spoilertjequote:Op woensdag 20 juli 2005 20:31 schreef Gloeidoos het volgende:
Ik zie m
Idd goed kijkenvan dichtbij enzo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Buikpijn van het lachen!
ik schop je (TS) als ik hier 10 minuten voor niets zit te staren!!!quote:Op woensdag 20 juli 2005 20:38 schreef The-Chosen1 het volgende:
ow god weer 1 !! laat me raden alles klopt ?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En nu heb ik teveel gezegd![]()
Ik heb al eens 3 uur zitten kijken naar een plaatje van een brug oid.. en kon niks vinden , bleek ook gewoon alles kloppen ( topic van patty )quote:Op woensdag 20 juli 2005 20:39 schreef infra-roodborstje het volgende:
[..]
ik schop je (TS) als ik hier 10 minuten voor niets zit te staren!!!![]()
m.a.w. bagger. slotje.quote:Op woensdag 20 juli 2005 20:40 schreef The-Chosen1 het volgende:
[..]
Ik heb al eens 3 uur zitten kijken naar een plaatje van een brug oid.. en kon niks vinden , bleek ook gewoon alles kloppen ( topic van patty )
quote:Op woensdag 20 juli 2005 20:41 schreef infra-roodborstje het volgende:
aaaaaaaaaaah ik zie hem!!!
De moskee is niet ongeklad met racistische leuzen![]()
in een kut regent het ook nooit, toch word het daar wel eens natquote:Op woensdag 20 juli 2005 20:48 schreef Echo99 het volgende:
Het plein is nat van t water. t regent niet waar ze zulke grote moskeeën hebben.
Fijn. Wat heb ik gewonnen goftedomme?
Welke pilaar??? Het mauvt ervan!!quote:Op woensdag 20 juli 2005 21:10 schreef detulp050 het volgende:
Je moet de focus leggen op de lijn tussen de pilaar en het maantje op het dak
Tuurlijk niet.quote:Op woensdag 20 juli 2005 22:11 schreef littledrummergirl het volgende:
hij heeft een grote schoorsteen![]()
IK weet tquote:Op woensdag 20 juli 2005 23:10 schreef golden_power het volgende:
ik MOET nu echt weten wat het is.. daarop een tvp
Neeeeejoh, het plaatje klopt omdat er niks mis mee is!quote:Op woensdag 20 juli 2005 23:22 schreef mother-mother het volgende:
[..]
omdat de moskee staat in n land waar ie hoord?
een hoax is meestal wél leuk..quote:Op woensdag 20 juli 2005 23:12 schreef Echo99 het volgende:
[..]
IK weet t![]()
![]()
![]()
![]()
t is .... t is.... t is..... een hoax![]()
ja ik heb een hele poos geleden ook s naar zo'n kutplaatje van die patty zitten turenquote:Op woensdag 20 juli 2005 23:25 schreef juiced het volgende:
[..]
Neeeeejoh, het plaatje klopt omdat er niks mis mee is!
hehequote:Op woensdag 20 juli 2005 20:50 schreef infra-roodborstje het volgende:
[..]
in een kut regent het ook nooit, toch word het daar wel eens nat![]()
zei ik ook al maar volgens sjoe538 is er geen grote afzuigekap/schoorsteenquote:Op woensdag 20 juli 2005 23:20 schreef mother-mother het volgende:
[..]
wat doet die megaafzuigkap rechtsonder t maantje?
![]()
quote:Op woensdag 20 juli 2005 19:43 schreef Mr-Coffee het volgende:
Die lelijke kop in ja avatar in een post met dat mooie gebouw.
Dat klopt er niet aan.
Ok nog een hint:quote:Op donderdag 21 juli 2005 12:08 schreef NJ het volgende:
Ik zie het niet Patty, heb je misschien nog een hint?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vorige hint was:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Succes
Buikpijn van het lachen!
staat er 1tje shoarma te bakken daarquote:Op donderdag 21 juli 2005 11:34 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
zei ik ook al maar volgens sjoe538 is er geen grote afzuigekap/schoorsteen
zie hem toch echt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ijsbergvla
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ok, bedenk goed dat ik een aantal hints heb gegevenquote:Op donderdag 21 juli 2005 17:58 schreef Xlarge het volgende:
het is dit keer wel een moerlijke hoor Patty , ik zal er evenveel tijd instoppen als alle vorige...
quote:
in Danny deel 2 had ik em al geloof ikquote:Op vrijdag 22 juli 2005 17:21 schreef mother-mother het volgende:
[..]
hoe kom jij nou weer aan die tag?
![]()
ben je er half achtergekomen ofzo? volgens mij was jou iets anders beloofd toch?
ow ja en JA patty zeg maar![]()
ik was de eerste met een tag, mutsquote:Op vrijdag 22 juli 2005 17:33 schreef mother-mother het volgende:
[..]
had ik helemaal niet gezien
![]()
Patty wtf is t nou???![]()
ja!quote:Op zaterdag 23 juli 2005 23:41 schreef Badabingea het volgende:
Zeg dan?
Noobquote:Op zondag 24 juli 2005 16:38 schreef Furious het volgende:
Kuthoer, met je kuttopics, wordt weer gebanned ofzo. Er is niets mis met dit plaatje.
Je valt in de herhaling.
Waarom zou een terrorist z'n eigen trainingscentrum opblazen?quote:Op zondag 24 juli 2005 17:08 schreef the_legend_killer het volgende:
Die schaduw is van een vliegtuig die de moskee in komt vliegen.
Jammer johquote:Op zondag 24 juli 2005 17:25 schreef -Jay-20- het volgende:
Gloeiende.. Heb ik voor niets een half uur naar die klote pic zitten staren...![]()
quote:Op zondag 24 juli 2005 17:10 schreef clearscreen het volgende:
[..]
Waarom zou een terrorist z'n eigen trainingscentrum opblazen?
Je kunt het ook zien als je 1 vinger in je neus steekt en 2 op de vleugels legt. Je andere hand moet je dan met de vingers gekruist onder je rechtergrote teen leggen. Vervolgens tuit je je lippen en blaas je zacht. Wanneer je dan met de wenkbrauwen fronst en met je rug tegen een dier (een hond, een kat, het mag allemaal) aait en vervolgens het linkerbeen op je nek legt...quote:Op woensdag 20 juli 2005 19:58 schreef Annemarie_joehoe het volgende:
nou vooruit dan nog een laatste tweetal tips:
kijk eens van een ander perspectief naar de foto (kikkerperspectief, helicopterperspectief), laat je desnoods optillen.
of probeer eens naar de foto te kijken met in je linkerhand iets kouds en in je rechterhand iets warms. het klinkt misschien raar, maar het werkt wel!
nu moeten jullie het toch echt verder zelf gaan doen succes!
Ja ik dacht laat ik eens een garp uit halenquote:Op maandag 25 juli 2005 02:24 schreef nonzz het volgende:
haha, echt grappig, er is helemaal niets mis aan. Daar had die ons mooi tuk, haha
quote:Op maandag 25 juli 2005 16:29 schreef patty het volgende:
[..]
Ja ik dacht laat ik eens een garp uit halen![]()
:D;DD: D:D:D : D:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
D::D:D:D
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
D
![]()
![]()
:D:D:D
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
:D:D:DD
![]()
![]()
![]()
:"(
![]()
![]()
:D:D:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
D
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
D
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 22 september 2008 11:20 schreef santax het volgende:
Holy fuck, ik heb nog nooit een topic gekicked waarin al 1154 dagen niet gepost werd
en terechtquote:Op maandag 22 september 2008 11:24 schreef santax het volgende:
[..]
Ja![]()
(voelde me echt even de baas)
fuckerquote:Op maandag 22 september 2008 11:20 schreef santax het volgende:
Holy fuck, ik heb nog nooit een topic gekicked waarin al 1154 dagen niet gepost werd
die was er niet goverredommequote:Op maandag 22 september 2008 15:39 schreef xyz147 het volgende:
Ik zie een kruisje
En wat was het antwoord van de vorige foto?
quote:Op maandag 22 september 2008 19:20 schreef NJ het volgende:
Een écht Patty-topic..
Goede topics, waren dit.
quote:Op maandag 25 juli 2005 16:29 schreef patty het volgende:
[..]
Ja ik dacht laat ik eens een garp uit halen![]()
:D;DD: D:D:D : D:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
D
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
D
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
D
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Alsjeblieft zeg, ga huilie doen na ruim 3 jaar met je 'kostbare tijd'quote:Op maandag 22 september 2008 20:34 schreef xyz147 het volgende:
[..]leuk he, iemands kostbare tijd verneuken?
quote:Op maandag 22 september 2008 20:42 schreef patty het volgende:
[..]
Alsjeblieft zeg, ga huilie doen na ruim 3 jaar met je 'kostbare tijd'
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |