Dat kan je niet fixen want het probleem ligt aan de server die er uitligtquote:Op woensdag 20 juli 2005 19:13 schreef Casparovvv het volgende:
Imberr: jouw plaatje fix ik zometeen
Let's go on!
Que??quote:Op woensdag 20 juli 2005 19:53 schreef Snqqpy het volgende:
En ze zeggen ook dat ze geen salami hebben, maar wel een banaan.
Koop een goede. Ik heb ook nog ruimte overquote:Op woensdag 20 juli 2005 19:53 schreef RoOoYtJuH het volgende:
[..]
Dat kan je niet fixen want het probleem ligt aan de server die er uitligt
Hoe lang heeft dat staan gisten dan?quote:Op woensdag 20 juli 2005 19:55 schreef Snqqpy het volgende:
[..]
Maar een biertje, en dat was voor de dorst.
Het was een nieuwe, net bij de Aldi vandaan. Misschien hebben ze er wat ingedaanquote:Op woensdag 20 juli 2005 19:55 schreef Rabrynil het volgende:
[..]
Hoe lang heeft dat staan gisten dan?
Ik zag het, anders had ie er alweer gestaanquote:Op woensdag 20 juli 2005 19:53 schreef RoOoYtJuH het volgende:
[..]
Dat kan je niet fixen want het probleem ligt aan de server die er uitligt
ALDIquote:Op woensdag 20 juli 2005 19:56 schreef Snqqpy het volgende:
[..]
Het was een nieuwe, net bij de Aldi vandaan. Misschien hebben ze er wat ingedaan.
Helloquote:Op woensdag 20 juli 2005 19:56 schreef JeroenV het volgende:
Hello mede Puubs![]()
Deze gozer gaat op bijna vakantie, heeft er zin in en wil dat even melden
Wrijf het er nog even inquote:Op woensdag 20 juli 2005 19:56 schreef JeroenV het volgende:
Hello mede Puubs![]()
Deze gozer gaat op bijna vakantie, heeft er zin in en wil dat even melden
weet je dat jij maar 8 dagen ouder bent dan mij?quote:Op woensdag 20 juli 2005 19:56 schreef Snqqpy het volgende:
[..]
Het was een nieuwe, net bij de Aldi vandaan. Misschien hebben ze er wat ingedaan.
Wij willen bewijsquote:Op woensdag 20 juli 2005 19:47 schreef The-Chosen1 het volgende:
Conflict bood me net geld aan om zijn Anus te wassen ..mongool is het ook he
Nee, maar nu wel.quote:Op woensdag 20 juli 2005 19:57 schreef Imberr het volgende:
[..]
weet je dat jij maar 8 dagen ouder bent dan mij?
Ik ben vrijdagavond/zaterdagochtend de hele tijd op de radio.quote:Op woensdag 20 juli 2005 19:58 schreef Moragh_DaughterofSune het volgende:
*Ben er weer*
Wat gaat iedereen trouwens dit weekend doen?
Ga jij eens even snel de park OP checken!quote:
Albertoooooooooooooquote:Op woensdag 20 juli 2005 19:59 schreef Casparovvv het volgende:
[..]
Ga jij eens even snel de park OP checken!
Lullig. Succesquote:Op woensdag 20 juli 2005 20:00 schreef Snqqpy het volgende:
Zaterdag komen vrienden, en een vaag wijf, die me helemaal niet aardig vind.
wie checkte de park ook alweer?quote:Op woensdag 20 juli 2005 19:59 schreef Casparovvv het volgende:
[..]
Wat? Waar?quote:Op woensdag 20 juli 2005 19:59 schreef Rabrynil het volgende:
[..]
Ik ben vrijdagavond/zaterdagochtend de hele tijd op de radio.
zaterdag werken, savonds vroeg naar bedquote:Op woensdag 20 juli 2005 19:58 schreef Moragh_DaughterofSune het volgende:
*Ben er weer*
Wat gaat iedereen trouwens dit weekend doen?
Zeg Adriaan, heb jij nog slagroomtaarten?quote:Op woensdag 20 juli 2005 20:00 schreef Moragh_DaughterofSune het volgende:
GaafIk ga zelf naar mijn vriend, en met een paar vrienden verjaardag vieren
Het is dat je mannelijk bent, anders kreeg je een kusje.quote:Op woensdag 20 juli 2005 19:59 schreef Casparovvv het volgende:
[..]
Wat kan ik u aanbieden?quote:Op woensdag 20 juli 2005 20:01 schreef Moragh_DaughterofSune het volgende:
@Rabrynil: Die lust ik niet
Albertoquote:
Mwaquote:
quote:Op woensdag 20 juli 2005 20:04 schreef Moragh_DaughterofSune het volgende:
[..]
Mwakersentaart liever, dank
me OP!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |