Is ie niet gewoon bij de lokale dvd boer te krijgen?quote:Op vrijdag 13 januari 2006 09:14 schreef AstroStart het volgende:
Is het mogelijk om de normale seizoen 6 dvd box ergens te kopen zonder een creditcard te hebben? Ik heb het dan over de regio 2 boxset.
nee, in Nederland is alleen `t Homer hoofd te krijgenquote:Op vrijdag 13 januari 2006 12:40 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Is ie niet gewoon bij de lokale dvd boer te krijgen?
Nieuwe aflevering als in Amerikaanse aflevering?quote:Op vrijdag 13 januari 2006 16:37 schreef MrBadGuy het volgende:
Nieuwe aflevering over Homer zijn vader was weer top![]()
ja, die is inderdaad wel grappigquote:Op zaterdag 14 januari 2006 16:51 schreef Frenkel het volgende:
[..]
Nieuwe aflevering als in Amerikaanse aflevering?
Jepsquote:Op zaterdag 14 januari 2006 16:51 schreef Frenkel het volgende:
[..]
Nieuwe aflevering als in Amerikaanse aflevering?
Hij was inderdaad weer fijn!quote:Op vrijdag 13 januari 2006 16:37 schreef MrBadGuy het volgende:
Nieuwe aflevering over Homer zijn vader was weer top![]()
29 januari pas weerquote:Op maandag 16 januari 2006 10:10 schreef Brammie1 het volgende:
d'r was weer geen nieuwe aflevering gisteren
quote:The Simpsons willen Ricky Gervais voor altijd
De mensen achter The Simpsons bieden Ricky Gervais een permanent thuis aan nadat de maker en ster van the Office en Extras een aflevering van The Simpsons schreef en er uiteraard zelf in verschijnt. Simpsons-verzinner Matt Groening: 'Ricky's episode is fantastisch. Hij moet een terugkerend karakter worden. Hij had onze toon meteen te pakken en voegde zijn eigen Ricky Gervais/David Brent-patheticness toe.' De episode zal in de lente op de amerikaanse tv te zien zijn.
na die aflevering kijk ik echt uitquote:
dus? Los Simpons neemt fox vaker op de kak dan de lama''s hun belgische presentator.quote:Op donderdag 26 januari 2006 18:10 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ik lees nu voor het eerst dat The Simpsons in de VS wordt uitgezonden door FOX. Vind ik eigenlijk wel verbazingwekkend, gezien de overtuigingen die FOX doorgaans uitdraagt...
Da's toch best opmerkelijk?quote:Op donderdag 26 januari 2006 18:12 schreef donald_dick het volgende:
dus? Los Simpons neemt fox vaker op de kak dan de lama''s hun belgische presentator.
tuurlijk niet, FOX was 15 jaar de enige die de simpsons wilde hebben. nu ondertussen hebbe zij een contract met daarin hun voorwaarde en FOX een melkkoe die op zondag genoeg publiek trektquote:Op donderdag 26 januari 2006 18:12 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Da's toch best opmerkelijk?
of als de media parade er isquote:Op donderdag 26 januari 2006 19:23 schreef MrBadGuy het volgende:
FOX wordt idd erg vaak op de hak genomen. Bijvoorbeeld de 'partijdigheid' van FOX NEWS (waar FOX NEWS absoluut niet blij mee was toen ze op de hak werd genomen), de reallity programma's van FOX en zelfs de hoge baas Rupert Murdoch wordt wel eens belachelijk gemaakt. Matt Groening heeft ook vaak genoeg zijn ongenoegen over FOX uitgesproken in interviews, met name over hoe ze Futurama behandeld hebben (die overigens weer terug komt). Maar uiteindelijk kunnen ze toch niet zonder elkaar, zonder FOX geen Simpsons, en zonder de Simpsons loopt FOX veel geld mis![]()
Hadden die niet zo'n truck met daar groot Bush/Cheney 2004 op staan, en waar We are the champions op werd gedraait (was net een week ofzo na de verkiezingen)quote:Op donderdag 26 januari 2006 22:59 schreef donald_dick het volgende:
[..]
of als de media parade er is
abc komt langs cbs komt langs en daarna anderhalf minuut lang FOX news !
Welke was het vanavond dan?quote:Op vrijdag 27 januari 2006 22:11 schreef Erasmusch het volgende:
Ik dacht dat ze altijd redelijk nieuwe afleveringen uitzonden=
Hmmm seizoen 14 dus, vorige week was het nog seizoen 15...ze hebben de uitzendrechten van seizoen 16 dus nog niet en gaan daarom herhalenquote:Op vrijdag 27 januari 2006 22:26 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Homer ging naar rock n roll camp en Bart_Lisa werden in dezelfde klas geplaatst
en voor de mensen zonder creditcard? ik bedoel een gewone winkel...quote:Op dinsdag 31 januari 2006 17:23 schreef Brammie1 het volgende:
dit weekend bestel ik 'm bij Play
Nu al beschikbaar
Ik heb zondag een mailtje gekregen dat die van mij verstuurd is, uiterlijk vrijdag zou die hier moeten zijnquote:Op dinsdag 31 januari 2006 17:23 schreef Brammie1 het volgende:
dit weekend bestel ik 'm bij Play
Nu al beschikbaar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |