Was 2003 die keer dat Ullrich in de tijdrit onderuit ging?quote:Op woensdag 20 juli 2005 23:57 schreef Wombcat het volgende:
Maar Armstrong zal ook gemotiveerd zijn om een etappe te winnen. Want ik denk niet dat hij zijn laatste tour wil winnen zonder etappezege.
Sowieso is hij al minder overtuigend dan de afgelopen jaren (m.u.v. 2003, maar zelfs toen pakte hij één keer echt uit). En als hij in de tijdrit geklopt wordt, en dan misschien 'maar' met 4 minuten wint op Basso, dan is dat toch een tegenvaller voor hem denk ik.
Gekijf? Merckx is de beste wielrenner, daar twijfelt niemand over lijkt me.quote:Op donderdag 21 juli 2005 10:10 schreef JohnDDD het volgende:
Zeg, als er toch altijd gekijf is over wie de beste renner is he...Armstrong...Merckx...etc.
Merckx zou het winnen van Armstrong?quote:Op donderdag 21 juli 2005 11:22 schreef prinsrob het volgende:
[..]
Gekijf? Merckx is de beste wielrenner, daar twijfelt niemand over lijkt me.
Ik zie Armstrong niet de Giro én de Tour in 1 jaar winnen.quote:Op donderdag 21 juli 2005 11:23 schreef JohnDDD het volgende:
[..]
Merckx zou het winnen van Armstrong?
Dan meer zo: Armstrong zal nooit winnen/kunnen winnen wat Merckx allemaal gewonnen heeftquote:Op donderdag 21 juli 2005 11:23 schreef JohnDDD het volgende:
[..]
Ja, andere tijd misschien maar Merckx was een completere renner. De meest complete en zo uniek dat zelfs voor die tijd er geen gelijke te vinden is.quote:Op donderdag 21 juli 2005 11:23 schreef JohnDDD het volgende:
[..]
Als je je enkel op cijfers baseert, dan wel, ja.quote:Op donderdag 21 juli 2005 11:30 schreef Leatherface het volgende:
Armstrong: beste Tour de France - wielrenner ooit
De nummer twee krijgt hem dan. Geloof trouwens dat Armstrong wel eens leider is geweest van het bolletjesklassement, maar dat hij tegelijkertijd geel droeg..quote:Op donderdag 21 juli 2005 12:22 schreef 456 het volgende:
Hoe zat dat ook weer; stel nu dat armstrong ook 1e zou staan in het bergklassement. Krijgt dan de nr 2 van dat bergklassement de bolletjestrui? Of wordt die dan niet uitgereikt?
Maar aan het eind van Tour krijgt de nummer 1 hem, ook al heeft hij twee truien, dacht ik.quote:Op donderdag 21 juli 2005 12:23 schreef Cart_man het volgende:
[..]
De nummer twee krijgt hem dan. Geloof trouwens dat Armstrong wel eens leider is geweest van het bolletjesklassement, maar dat hij tegelijkertijd geel droeg..
in het donker zie je toch niks :pquote:Op woensdag 20 juli 2005 21:51 schreef komrad het volgende:
idd standaard blonde snol, neukbaar though
Das ook lekker; rij je 2 weken lang (of zoiets) in d ebolletjes trui, mag je hem op de laatste dag afgeven. Lijkt me sterk hoor.quote:Op donderdag 21 juli 2005 12:25 schreef mitt het volgende:
[..]
Maar aan het eind van Tour krijgt de nummer 1 hem, ook al heeft hij twee truien, dacht ik.
De nummer 2 heeft op geen enkel moment de bolletjestrui. Hij mag 'm dragen omdat de nummer één geen twee truien kan dragen, maar het is nummer 1 die 'm elke dag op 't podium gaat halen. Uiteraardquote:Op donderdag 21 juli 2005 12:30 schreef 456 het volgende:
[..]
Das ook lekker; rij je 2 weken lang (of zoiets) in d ebolletjes trui, mag je hem op de laatste dag afgeven. Lijkt me sterk hoor.
als je de winnaar van het bergklassement bent en je de trui niet krijgt. dat lijkt mij pas raarquote:Op donderdag 21 juli 2005 12:30 schreef 456 het volgende:
[..]
Das ook lekker; rij je 2 weken lang (of zoiets) in d ebolletjes trui, mag je hem op de laatste dag afgeven. Lijkt me sterk hoor.
Inderdaad. Godver wat een goede vrouwen.quote:Op woensdag 20 juli 2005 17:48 schreef komrad het volgende:
damn zagen jullie die rondemissen bij popovitch??![]()
Goede site, lekker actueel en feitelijk!quote:Op donderdag 21 juli 2005 12:58 schreef 456 het volgende:
12.55 Grote kopgroep
De actie van Heras en Flecha heeft de nodige reacties uitgelokt, waardoor er een omvangrijke kopgroep, met onder meer Bram Tankink, heeft gevormd. Rabobank schittert door afwezigheid.
Zal wel een te laag stijgings percentage hebbenquote:Op donderdag 21 juli 2005 13:01 schreef NRH het volgende:
[afbeelding]
Waarom krijg je op deze eerste top geen bergpunten?
Of wil je zeggen dat hij goed klimt deze tour?quote:Op donderdag 21 juli 2005 12:56 schreef NRH het volgende:
Er zitten wat klimmers bij, Julich, Menchov, Azevedo, Guerini, Garzelli, Contador, Heras, Moncoutie, Sinkewitz..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |