Knaven heeft in de etappe van morgen niets, maar dan ook niets te zoeken.quote:Op woensdag 20 juli 2005 22:32 schreef komrad het volgende:
whehe, ik denk het niet
ik denk dat onze grote vriend knaven meezit, niet dat hij die berg op komt.
ik hoop boogie nog eens en ik denk armstrong
Heeft wel goed werk gedaan in de etappe met die ontsnapping met Boogerd en Dekker.quote:Op woensdag 20 juli 2005 22:40 schreef komrad het volgende:
ja maar hij moet toch iets doen, natuurlij kheeft hij er niets te zoeken.
Weet je wie me trouwens nogal tegenvalt, karsten kroon
DSC gaat geen krachten verspelen om ten koste van alles de boel bij elkaar te houden.quote:Op woensdag 20 juli 2005 23:37 schreef Zwansen het volgende:
Kan morgen idd nog heel leuk worden, denk dat DSC niemand laat gaan. Lance wil morgen vast zelf winnen. Jammer dat Boogerd als enige met hem meekan en de sprint met een banddikte wint.
Ja ik weet het niet. Ben wel benieuwd, Boogerd moet daar ook goed omhoog kunnen lijkt me...quote:Op woensdag 20 juli 2005 23:38 schreef Wombcat het volgende:
[..]
DSC gaat geen krachten verspelen om ten koste van alles de boel bij elkaar te houden.
Op België lieten ze net de etappe van 1995 zien, met dezelfde aankomstplaats. Dat was gewoon vrij vlak.quote:Op woensdag 20 juli 2005 23:45 schreef Leatherface het volgende:
Na die slotklim volgt er kennelijk nog een stuk afdaling.
De vraag is wie er daar nog risico's wil nemen.
quote:Op woensdag 20 juli 2005 23:47 schreef Bartoli het volgende:
Ik denk dat het een eindzege voor Lance zonder individuele etappezege. Morgen wint die iig niet. Denk eerder dat hij een Azevedo of Popovych meestuurt dan dat hij zelf voor de winst gaat. Het beste voor hem is als een kopgroep wegrijdt 20 minuten weer krijgt enzo en dat ze dan gaan controleren ipv dat ze het bij elkaar gaan houden tot aan de voet. Dat is veels te nerveus. Dus als Lance nog wil winnen moet dat zaterdag zijn.
Ik verwacht eigenlijk wel dat Armstrong de tijdrit wint.quote:Op woensdag 20 juli 2005 23:49 schreef Zwansen het volgende:
Ik denk dat Ullrich wel eens heel dichtbij Lance kan komen in de TT. Het zal tussen die 2 gaan.
* Wombcat hoopt stiekem dat Armstrong niet alleen de etappe niet wint, maar ook Basso nog héél dicht achter zich heeft in de tijdrit (in tijd dan, niet in zijn kielzog), of misschien zelfs wel wat tijd verliest.quote:Op woensdag 20 juli 2005 23:59 schreef Bartoli het volgende:
Ja misschien wel. Maar hij gaf laatst ook aan dat hij er minder mee zou zitten als die geen etappe won maar wel het eindklassement. Dan wel een etappe zou winnen maar het eindklas. niet. Dus wat dat betreft boeit het hem minder als verleden jaar toen die 5x ofzo won
Dat zie ik niet gebeuren.quote:Op donderdag 21 juli 2005 00:02 schreef Zwansen het volgende:
Armstrong kan ook gewoon nog onderuit gaan, niet dat ik zoiets hoop maar het kan wel...
Hangt er vanaf wat er gebeurt en hoe.quote:Op donderdag 21 juli 2005 00:04 schreef Zwansen het volgende:
En toch kan het gebeuren. En dan Basso dan alsnog de Tour wint, of zelfs Ullrich. Ben benieuwd of ze dat echt oprecht blij zijn...
tsja, Evans en Landis, niet de slimste renners, dat is wel duidelijkquote:Op donderdag 21 juli 2005 09:28 schreef zjroentje het volgende:
Ongelofelijk dat er nog klassementsrenners waren die zich lieten verrassen gisteren op dat colletje.
Tja je moet iets als je niet in VBL kan he?quote:Op donderdag 21 juli 2005 09:54 schreef Cart_man het volgende:
* Cart_man is weer aanwezig voor de etappe van vandaag...
Idd, werken heb ik geen zin in.quote:Op donderdag 21 juli 2005 10:07 schreef PyTh het volgende:
[..]
Tja je moet iets als je niet in VBL kan he?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |