Half 10quote:Op woensdag 20 juli 2005 22:32 schreef clauwheee het volgende:
Blueeezziee!Hoe laat moeten we duimen, denken en en en enzo morgen?
Alles goed in Huize Bjoro?quote:Op woensdag 20 juli 2005 22:33 schreef Bjoro het volgende:
nog wat gebeurt hier ?
Welke kroeg?quote:Op woensdag 20 juli 2005 22:32 schreef BliksemSchigt het volgende:
Mooi! Lekker aan de bar hangen dus.
Gewoon lekkuh plat praoten Bloesie ... komp allus goet!quote:Op woensdag 20 juli 2005 22:36 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Half 10
Mijn collega's zitten me allerlei adviezen te geven.. en een feest te bedenken, halloooooooo ik ben nog niet aangenomen
Half tien, okquote:Op woensdag 20 juli 2005 22:36 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Half 10
Mijn collega's zitten me allerlei adviezen te geven.. en een feest te bedenken, halloooooooo ik ben nog niet aangenomen
Gotcha. Daarna zie ik welquote:
Zegg'n ze wat over Grunnigers..quote:Op woensdag 20 juli 2005 22:37 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Gewoon lekkuh plat praoten Bloesie ... komp allus goet!
Ik ziet morrege die aandere 2 kollegaass, dus gaon we ons bes doen jaoquote:Op woensdag 20 juli 2005 22:37 schreef Eilanden het volgende:
Gewoon lekkuh plat praoten Bloesie ... komp allus goet!
Ik ook nog nietquote:
Dat is idd de eerste vraag die een Amerikaan steltquote:Op woensdag 20 juli 2005 22:39 schreef popolon het volgende:
[..]
Ik ook nog niet
Hoeveel ga je verdienen?
Gotcha kom ik niet zo vaak, is wel een ideale tent of gewoon lekker aan de bar te hangen!quote:
Hé wilst us loif doun???quote:Op woensdag 20 juli 2005 22:41 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Wat mot die áchtelukke gladiool nou weer?![]()
![]()
As je de Uteregse eer maor hooch houdt weiffie!quote:Op woensdag 20 juli 2005 22:38 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik ziet morrege die aandere 2 kollegaass, dus gaon we ons bes doen jao
Jij krijgt nog een gesprek van 4/5 uur schreef jequote:
Stukken beter, want :quote:Hoeveel ga je verdienen?
Klopt, iedereen hier zegt gewoon wat ie verdientquote:Op woensdag 20 juli 2005 22:41 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dat is idd de eerste vraag die een Amerikaan stelt
Ik heb het nu 3X gelezen, en ik heb geeeeeeeen ideequote:Op woensdag 20 juli 2005 22:43 schreef Eilanden het volgende:
Waar heeft ze het in hemelsnaam over???![]()
of je ff op d'r schoot wil zitten denk ikquote:Op woensdag 20 juli 2005 22:43 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Met jou altijd Clau
Waar heeft ze het in hemelsnaam over???![]()
Ik vind 't prima, weet j emeteen wat je kan verwachten zonder gedraai er omheen..quote:Op woensdag 20 juli 2005 22:44 schreef -Vaduz- het volgende:
Dat directe is wel fijn ja Popo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |