Impostorquote:Op vrijdag 23 september 2005 23:53 schreef Grousta het volgende:
Ik ben op zoek naar de titel van een film, die ik een tijd geleden gezien heb.
Ik weet niet precies meer hoe het allemaal ging, maar ik weet nog dat aliens personen doden en dan hun gedaante overnamen. De hoofdpersoon wordt ervan verdacht overgenomen te zijn en wordt opgejaagd. Zijn vrouw is dokter in een of ander ziekenhuis en wordt benaderd om als een soort van lokaas te dienen. Het doel van de aliens is, om bepaalde personen te doden. Als de aliens in de gedaante van die gedode persoon in de buurt van hun target komen, dan ontploffen ze. Uiteindelijk ziet de hoofdpersoon zichzelf in een neergestort ruimteschip en dan ontploft hij.
Ik hoop dat iemand me zo kan helpen.
Down to You?quote:Op zaterdag 24 september 2005 12:18 schreef Benniben19 het volgende:
Heej mensen, ik ben opzoek naar een geweldige film (naja voor velen denk ik een ***film maar ik vond hem geweldig) gaat over jongen en meid die een relatie krijgen. Jongen doet opleiding voor kok, zijn vader was een beroemde kok op nationale tv. Op gegeven moment gaan ze uit elkaar, maar ze vinden zich terug na een tijdje en op einde blijkt dat die meid een boek over hun 2 heeft geschreven. Ik weet dat het niet veel is, maar mss rinkelt er ergens een bel...
Nope...quote:Op zaterdag 24 september 2005 12:27 schreef Benniben19 het volgende:
[..]
Je bent geweldig!!!!!heb je de film zelf gezien???
haha, ieder zijn smaak, hoe ben je er dan in godsnaam opgekomen, ik was echt bang dat ik nooit meer erachter zou komen hoe de film heette..!!!quote:Op zaterdag 24 september 2005 12:30 schreef victorinox het volgende:
[..]
Nope...
Ik kijk (vrijwel) nooit romantische films.
Vic is de master in search. Hij heeft maar een half woord nodig en hij vind de titel voor je.quote:Op zaterdag 24 september 2005 12:34 schreef Benniben19 het volgende:
[..]
haha, ieder zijn smaak, hoe ben je er dan in godsnaam opgekomen, ik was echt bang dat ik nooit meer erachter zou komen hoe de film heette..!!!![]()
Vic is te gekquote:Op zaterdag 24 september 2005 12:35 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Vic is de master in search. Hij heeft maar een half woord nodig en hij vind de titel voor je.
thx.quote:Op zaterdag 24 september 2005 12:35 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Vic is de master in search. Hij heeft maar een half woord nodig en hij vind de titel voor je.
Maakt niet hoe je ze vind, jij vindt ze toch maar mooi altijd. Hulde!quote:Op zaterdag 24 september 2005 12:38 schreef victorinox het volgende:
[..]
thx.![]()
En ik heb de film idd met de powersearch gevonden op IMDb.
Nou? Laat maar eens zienquote:Op zaterdag 24 september 2005 12:35 schreef mr_anonimous het volgende:
quote:Op vrijdag 23 september 2005 14:53 schreef Mark het volgende:
De volgende scene plaagt me al een tijdje, en om er af te komen moet ik eigenlijk wel weten welke film het is:
In de scene die me bijstaat, komt iemand onder een (omgezaagde) boom terecht, en beland tevens met zijn hoofd onder water. Om hem in leven te houden, krijgt hij doorlopend mond-op-mond-beademing (van zijn broer?). Op een gegeven moment moet hij lachen en verdrinkt.
Wie weet het?
Sometimes a Great Notion?quote:Op vrijdag 23 september 2005 14:53 schreef Mark het volgende:
De volgende scene plaagt me al een tijdje, en om er af te komen moet ik eigenlijk wel weten welke film het is:
In de scene die me bijstaat, komt iemand onder een (omgezaagde) boom terecht, en beland tevens met zijn hoofd onder water. Om hem in leven te houden, krijgt hij doorlopend mond-op-mond-beademing (van zijn broer?). Op een gegeven moment moet hij lachen en verdrinkt.
Wie weet het?
quote:The famous scene where Newman tries desperately to save Jaekel's character from drowning is heartbreakingly tragic and darkly comic.
quote:Op maandag 26 september 2005 14:44 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
Sometimes a Great Notion?
[..]
Clean, Shaven?quote:Op dinsdag 27 september 2005 15:58 schreef steeg het volgende:
laten we het topic veranderen naar zoek de film middels vage informatie.
ik heb een mooie omschrijving voor je
het gaat over een schizofreen, ziet dingen die er niet zijn. Schokkende dingen die tot de zogenaamde hallucinaties leiden. Maar er zijn zoals bij schizofrenen ook wanen te herkennen. De film is al wat ouder (wat je eerste gedachte: A beautiful mind uitsluit)
een scene in de film impliceert masturbatie.
rarara
Kan helaas nix voor je vinden... misschien heb je nog wat meer informatie? Welke taal wordt gesproken, waar speelt de film, eventueel details over de hoofdrolspelers? Dat soort dingen.quote:Op dinsdag 27 september 2005 16:06 schreef steeg het volgende:
Dat is hem niet, zover ik me kan herinneren geen mastubatiescenes in de film, en met wat ouder bedoel ik voor 1990.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |